اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرزاد حسنی پیشی مانکن شد!


فرزاد حسنی که به تازگی بیشتر از حرفه اصلی اش یعنی مجری گری به بازیگری رو آورده و در چند فیلم و سریال به عنوان بازیگر حاضر شده، در قسمت دوم برنامه «شبکه خانگی عموپورنگ» که این روزها به بازار آمده هم به عنوان دوست عموپورنگ نقش ایفا کرده است.

هفت صبح: فرزاد حسنی که به تازگی بیشتر از حرفه اصلی اش یعنی مجری گری به بازیگری رو آورده و در چند فیلم و سریال به عنوان بازیگر حاضر شده، در قسمت دوم برنامه «شبکه خانگی عموپورنگ» که این روزها به بازار آمده هم به عنوان دوست عموپورنگ نقش ایفا کرده است.



او آنقدر با همراهی سه گربه عروسکی و آوازه خوان این مجموعه، فضای شادی ایجاد کرده که بازی اش حتی خود عموپورنگ و امیرمحمد را هم تحت الشعاع قرار داده. این مجری با سابقه که بعد از بازی در فیلم «در امتداد شهر» امسال با فیلم «آمین خواهیم گفت» به جشنواره فیلم فجر آمد، در سریال «مسیر انحرافی» بهرنگ توفیقی هم که یکی از گزینه های شبکه سه برای عید نوروز است، بازی کرده است.

حسنی این روزها علاوه بر بازی در «شبکه خانگی عموپورنگ»، خودش را برای اجرای مراسم تحویل سال نوی شبکه سه هم آماده می کند. او گویا قصد دارد بعد از محک زدن بازیگری، بار دیگر گریزی به دنیای اجرا در رسانه ملی داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
پیشی مانکن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویر: تیپ و قیافه جدید فرزاد حسنی



 

  در گالری های تهران چه خبر است؟

    

 

تیپ و قیافه جدید فرزاد حسنی

 

منبع:آینده نیوز