اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرزاد حسنی ممنوع التصویر است؟


برنامه هفت در یکی از آیتم های خود، بخش هایی از مراسم تجلیل از برگزارکنندگان جشنواره سی و سوم فیلم فجر و اهدای نشان درجه یک هنری به برخی سینماگران را پخش کرد.نکته قابل توجه حذف فرزاد حسنی در این مراسم بود.





روزنامه هفت صبح: برنامه هفت در یکی از آیتم های خود، بخش هایی از مراسم تجلیل از برگزارکنندگان جشنواره سی و سوم فیلم فجر و اهدای نشان درجه یک هنری به برخی سینماگران را پخش کرد.

نکته قابل توجه حذف فرزاد حسنی در این مراسم بود. اما در تصاویر پخش شده در برنامه هفت فقط صدای او پخش شد و هیچ تصویری از این مجری روی آنتن نرفت.

عدم نمایش چهره فرزاد در این برنامه به شکل رسمی موضع تلویزیون را در قبال وی نشان داد و مشخص شد که او ممنوع التصویر است.

 بعد از جنجال هایی که ابتدای امسال و در ایام نوروز بین فرزاد حسنی و آزاده نامداری به وجود آمد، خبر ممنوع التصویری این دو در تلویزیون به شکل غیررسمی دهان به دهان چرخید. خبری که مشخص شد کاملا صحت دارد.


ویدیو مرتبط :
جیگر ممنوع التصویر نشده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«فرزاد حسنی» ممنوع التصویر شد؟


غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سوم سیما در بخشی از تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته است: حسنی مجری خوبی است و اتفاقاً کارش را با من و برنامه «کوله پشتی» شروع کرد که آن زمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه بودم.الان با توجه به اتفاقات اخیر، برگرداندن فرزاد حسنی به جایگاه قبلی، زمان می برد.

کافه سینما: غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سوم سیما در بخشی از تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته است: حسنی مجری خوبی است و اتفاقاً کارش را با من و برنامه «کوله پشتی» شروع کرد که آن زمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه بودم.

او به سرعت به خاطر استعداد و توانمندی بالایش و اینکه اهل مطالعات علمی در حوزه های مختلف است و همچنین شادابی و طراوتی که برنامه های مذکور نیاز دارند و او با نحوه اجرایش به آنها بخشید، توانست بین مخاطبان جایگاه خاصی پیدا کند. ضمن اینکه در این راه تجربه های بازیگری اش هم به کمک او آمدند. برنامه های بعدی او ایجاد شد که به او ضربه زد.

بعد از همان اتفاقی که روی آنتن افتاد ...


بله، حالا اینکه تغییر این مسئله چقدر به او یا طراحان بر می گردد، کاری ندارم. الان با توجه به اتفاقات اخیر، برگرداندن فرزاد حسنی به جایگاه قبلی، زمان می برد.

پس به طور کامل حذفش نکرده اید؟


نه ما کسی را حذف نمی کنیم. یکسری قواعدی وجود دارد که باید رعایت شوند. به ویژه یک مجری که پیشانی رسانه قرار دارد و با معذوریت های مضاعفی مواجه است.

او با عوامل پشت صحنه فرق دارد و باید خیلی چیزها را رعایت کند. الان به استاندارد سازی آداب معاشرت مجریان در خارج از حوزه رسانه هم می پردازیم. یک مجری یا چهره شناخته شده به هر حال حتی اگر خودش دوست نداشته باشد، نباید به هر جایی برود و هر کاری را انجام دهد.

برخی دوستان متاسفانه از این موارد عدول می کنند و سازمان ناگزیر می شود مدتی از آنان استفاده نکند و این به معنای حذف کاملشان نیست. این افراد نیاز به آموزش بیشتر و تفهیم مسائل ذکر شده دارند تا برگردند.