اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرزاد حسنی در خیمه مقتل‌ خوانی +عکس


فرزاد حسنی، در حاشیه مقتل خوانی در برنامه سوگ چامه ها یادمان ملی ایرانیان، گفت: اولین بار نیست که مقتل خوانی می کنم، قبلا هم مطالعات زیادی در خصوص مقتل خوانی به زبان های فارسی و عربی داشته ام.

خبرگزاری ایرنا: فرزاد حسنی مجری تلویزیون و رادیو با بیان اینکه برج میلاد تهران قابلیت های ویژه ای برای معرفی آیین های عاشورایی دارد، گفت: در محیط های فرهنگی شهر اتفاق هایی از این دست باید بیشتر رخ دهد و برج میلاد به عنوان رأس محیط های فرهنگی شهر تهران برای به تصویر کشیدن آیین های عاشورایی از ظرفیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: در مقتل ما بیشتر به توصیف واقعه کربلا می پردازیم که این توصیف باید همراه با حس عاطفی باشد، به همین دلیل من هم سعی کردم در مقتل خوانی برج میلاد تهران با حس و حال نویسنده حرکت کنم.

فرزاد حسنی در خیمه مقتل‌ خوانی +عکس

حسنی تصریح کرد: وقتی وارد خیمه شدم و خواستم مقتل خوانی را شروع کنم تصورش را هم نمی کردم که خیمه مملو از جمعیت شود، اما چند دقیقه ای از آغاز مقتل خوانی نگذشته بود که خیمه لبریز از جمعیت شد که این همه حاکی از روحیه دینی و علاقه مردم ایران به اهل بیت (ع) است.

این مجری تلویزیون گفت: واقعیت این است که هر کجا نام اباعبدالله (ع) برده شود، به برکت این نام، شور و حال خاصی در مجلس ایجاد می شود. اگر مجلس مقتل خوانی ما نیز صفایی داشت ، فقط و فقط به برکت نام امام حسین (ع) بود.


ویدیو مرتبط :
مقتل خوانی خیمه گاه اباعبدالله وردنجان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور آزاده نامداری و فرزاد حسنی در کنسرت فرزاد فرزین +عکس



حضور آزاده نامداری و فرزاد حسنی در کنسرت فرزاد فرزین +عکس

 آزاده نامداری و فرزاد حسنی در کنسرت فرزاد فرزین

آزاده نامداری و فرزاد حسنی 2 مجری جوان و خوشنام تلویزیون ایران که اخیرا" پای سفره عقد نشستند و با یکدیگر پیمان ازدواج بستند ، میهمان کنسرت فرزاد فرزین در تاریخ 31 اردیبهشت ماه بودند./مجله ایده آل