اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرزاد جمشیدی کجا به آرامش می‌ رسد؟


فعالیت در سینما و تلویزیون همواره جزو مشاغل «پُر استرس» طبقه بندی می‌شود و هنرمندان این عرصه نیاز به فعالیت‌هایی دارند تا به روح و جسم آن‌ها آرامش دهد. به نظر شما چهره‌های شاخصی مانند «مجید مجیدی» و «فرزاد جمشید» کجا اقدام به کسب آرامش می‌کنند و خستگی کار هنری را از تن به دَر می‌کنند؟

سینما پلاس: فعالیت در سینما و تلویزیون همواره جزو مشاغل «پُر استرس» طبقه بندی می‌شود و هنرمندان این عرصه نیاز به فعالیت‌هایی دارند تا به روح و جسم آن‌ها آرامش دهد.

به نظر شما چهره‌های شاخصی مانند «مجید مجیدی» و «فرزاد جمشید» کجا اقدام به کسب آرامش می‌کنند و خستگی کار هنری را از تن به دَر می‌کنند؟

 این دو هنرمند مدتی است از خدمات یک مرکز تخصصی ماساژ بهره و تَن خسته خود را به دست ماساژورهای خبره می‌سپارند تا خستگی و استرس‌های کاری را از تن آن‌ها به در کنند. این مرکز تخصصی که جزو مراکز حرفه ای ماساژ در ایران است، در نقاط مختلف تهران و همچنین جزیره کیش شعبه دارد.
 
این مرکز به مشتریان خود در زمینه «ماساژ»، «اسپا» و «پوست» خدماتی ارائه می‌دهد. ماساژ رویال تایلندی، ماساژ بدن با روغن معطر گیاهی (آروماتراپی)، ماساژ سوئدی با روغن معطر گیاهی، ماساژ کمپرس گیاهی، ماساژ شیر و عسل و... برخی از خدمات ارائه شده در این مرکز معتبر است.

 نکته جالب توجه این است که در سایت این مرکز ماساژ، نظرهای برخی از مشتریان از جمله «مجید مجیدی» و «فرزاد جمشیدی» درج شده که همین موضوع باعث اطمینان بیشتر مشتریان عادی و انتخاب این باشگاه ورزشی شده است. در نظر مجیدی که این روزها رییس هیئت داوران جشنواره فیلم فجر است، درباره این مرکز ماساژ می‌خوانیم: «بسیار فضای دل‌نشین و روح نوازی داشتید. از تلاش شما عزیزان در جهت آرامش و سلامتی مردم عزیز ایران تشکر می‌کنم.  موفق و پیروز باشید.»
 
«فرزاد جمشیدی» مجری سابق سیما نیز که به بیان شاعرانه شهرت دارد، در اظهار نظری درباره این مرکز می‌نویسد: «به نام آفریدگار مهر و ماه. مثل حس هم صحبتی ستاره و آسمان. مثل چشمان منتظر برکه برای باریدن باران. مثل هوای خوش بهشت و آرامش نگاه فرشتگان. مثل راحتی یک نیلوفر آبی در آغوش مردابی مهربان. نیک‌روز باشید».
 
سینما پلاس برای این دو هنرمند آرزوی توفیق و سلامتی دارد.


ویدیو مرتبط :
اولین گفتگوی فرزاد جمشیدی بعد از یک سکوت سه ساله!/قسمت1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مس با تغییر سرمربی به آرامش می‌رسد



 

 

 

مس با تغییر سرمربی به آرامش می‌رسد

 

مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان ابراز امیدواری کرد با تغییر سرمربی تیم فوتبال این باشگاه به آرامش برسد.

حمید حاج اسماعیل زاده مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان ضمن بیان مطلب فوق گفت: با نظر اعضای کمیته بررسی وضعیت باشگاه مس، به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شدم.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته به عنوان معاون مدیرعامل در این باشگاه کرمانی فعالیت می‌کرد، افزود: تیم مس در حال حاضر مشکلی ندارد و قطعا با انتخاب سرمربی مشکلات بطور کامل برطرف شده و تیم به آرامش می‌رسد.

مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان در مورد گزینه‌های سرمربیگری این تیم اضافه کرد: گزینه اصلی باشگاه بلاژویچ است و اگر با این مربی به توافق نرسیم، با گزینه‌های دیگر وارد مذاکره خواهیم شد.

حاج اسماعیل زاده در مورد وضعیت صمد مرفاوی اینکه رئیس سازمان لیگ گفته است باید استعفای وی شفاهی باشد، تاکید کرد: ایشان در رسانه ملی استعفای خود را اعلام کردند و ما هم بر همین اساس با آن توافق کرده و با گزینه‌های دیگر وارد مذاکره شدیم. البته با این مربی برای قطع همکاری به توافق خواهیم رسید.

وی در مورد برگزاری اردوی تیم مس در کردان کرج اظهار داشت: اردوی تیم از امروز به مدت سه روز در کردان کرج و زیر نظر محمود فکری و عارف سعیدیان آغاز می‌‎شود تا سرمربی تیم مشخص شود.

مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان در پایان با اشاره به اینکه تیم مس برای رسیدن به شرایط مطلوب نیاز به زمان دارد، گفت: تنها مشکل تیم مس نتایج ضعیف بوده است که امیدوارم با حضور سرمربی جدید بتوانیم در بازی‌های آینده نتایج مدنظرمان را کسب کنیم.