اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرد مسلح در پاریس دستگیر شد


پلیس شهر پاریس می گوید فردی را دستگیر کرده است که حامل اسلحه گرم بوده است.

خبرگزاری مهر: پلیس شهر پاریس می گوید فردی را دستگیر کرده است که حامل اسلحه گرم بوده است.

به گزارش رویترز، پلیس شهر پاریس ادعا می کند فردی اروپایی الاصل را دستگیر کرده است که حامل کیفی محتوی اسلحه گرم بوده است.

پلیس می گوید این فرد 28 ساله در پارک دیزنی لند پاریس دستگیر شده است که بعد از بازرسی از وی چند قبضه سلاح گرم حمل می کرده است.

به گفته وزارت کشور فرانسه پلیس شهر پاریس در حال جستجوی زنی است که گفته می شود از همراهان فرد دستگیر شده است.

فرانسیس بانون سخنگوی پارک دیزنی لند نیز دستگیری این فرد در پارک تفریحی شهر پاریس را تایید کرده است.

این پارک متعلق به شرکت دیزنی لند آمریکا است که بیشتر سهام آن در اختیار شرکت آمریکایی است.

 پلیس شهر پاریس بر اساس اطلاعاتی که از منابع آمریکایی کسب کرده است، می گوید فرد دستگیر شده پیش از این در هتلی در نیویورک اقامت کرده بود.

بعد از حملات تروریستی شهر پاریس در ماه آگوست هنوز هم نیروهای امنیتی این شهر در حالت آماده باش به سر می برند.


ویدیو مرتبط :
سارقان مسلح بانک های مشهد دستگیر شدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

2 سارق مسلح طلا در کردستان دستگیر شدند



 

 

2 سارق مسلح طلا در کردستان دستگیر شدند

 

 

فرمانده انتظامی استان کردستان با تشریح جزئیات سرقت مسلحانه در سنندج، اظهار داشت: با تلاش نیروهای پلیس آگاهی استان کردستان و همکاری مردم، سارقان مسلح که اقدام به سرقت 9 کیلوگرم طلا کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، سردار محسن حسن خانی‌ در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی استان کردستان اظهار داشت: دو سارق مسلح و یک مالخر در تاریخ 28 مرداد ماه سال جاری در جاده سنندج – دهگلان، در یک دستگاه اتوبوس عازم اصفهان، از یکی از مسافران که 9 کیلو طلا با ارزش ریالی 450 میلیون تومان خریداری کرده بود، سرقت مسلحانه كردند؛ افراد سارق بعد از تیراندازی، تمام طلاها را با خود به سرقت بردند.

وی بیان کرد: مالباخته کارخانه دار اصفهانی بوده که هر هفته جهت تهیه و جمع آوری طلاهای کهنه و شکسته به شهر سنندج مسافرت می‌کرد و و قصد داشت آن را به اصفهان منتقل کند که در بین راه طلاها به سرقت برده می‌شود.

حسن خانی بیان کرد: برای پیدا کردن طلای سرقت شده و سارقان، عملیات ویژه اطلاعاتی در سراسر کشور با کمک گرفتن ناجا از دیگر استان‌ها آغاز شد.

وی با اشاره به این‌که در کمتر از یک هفته عملیات جستجو به نتیجه رسید، اظهار داشت: روز ششم شهریور، هفت کیلو طلا و مقداری وجه نقد که از فروش طلاها به دست آمده بود توسط نیروهای پلیس آگاهی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان بیان کرد: متهمان كه در حاشیه شهر سنندج مخفی شده و طلاها را در درون شهر پنهان کرده بودند، در روز ششم شهریور دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کردستان عنوان كرد: با همکاری دستگاه قضایی برخورد سختی با سارقان خواهد شد و اموال کشف شده بعد از انجام مراحل قانونی به مالک آن تحویل داده می‌شود.

حسن خانی گفت: در راستای رعایت مسائل ایمنی در صورت حمل و جابه‌جا کردن این چنین محموله‌هایی انتظار می رود که همشهریان مسایل را با نیروی انتظامی در میان گذاشته تا ضمن ایجاد مسائل ایمنی از وقوع حوادث و سرقت‌های احتمالی جلوگیری شود..... / تحلیل : عصر ایران