اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فردا پایان مهلت ثبت نام در 3 پذیرش بدون آزمون



اخبار,اخبار دانشگاه ,دانشگاه پیام نور

 

اخبار دانشگاه - فردا پایان مهلت ثبت نام در 3 پذیرش بدون آزمون

مهلت ثبت نام در پذیرش بدون آزمون (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) کاردانی نظام جدید و کاردانی به کارشناسی موسسات غیرانتفاعی و پیام نور فردا 30 آذر پایان می یابد.

به گزارش مهر، مهلت ثبت و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های کاردانی به کارشناسی موسسات غیرانتفاغی و غیر دولتی که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد از روز شنبه 17 آبان 93 آغاز شده بود با توجه به تمدید صورت گرفته فردا یکشنبه 30 آذر پایان می یابد. تاکنون 33 هزار و 572 نفر در این دوره ثبت نام کرده اند.

همچنین مهلت ثبت و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی آزمون 93 دانشگاه پیام نور و موسسات غیرانتفاغی و غیردولتی که پذیرش در آنها صرفا براساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد از روز شنبه 10 آبان 93 آغاز شده بود با توجه به تمدید صورت گرفته فردا یکشنبه 30 آذر پایان می یابد. تاکنون 89 هزار و 548 نفر در این دوره ثبت نام کرده اند.

مهلت ثبت و انتخاب رشته برای شرکت در رشته های دوره های کاردانی نظام جدید سال 93 موسسات غیرانتفاغی و غیر دولتی که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد از روز شنبه 19 آبان 93 آغاز شده بود با توجه به تمدید صورت گرفته فردا یکشنبه 30 آذر پایان می یابد. تاکنون 9 هزار و 483 نفر در این دوره ثبت نام کرده اند. 

اخبار دانشگاه - مهر

 


ویدیو مرتبط :
فردا آخرین مهلت ثبت اعتراضات حذف شده های یاارنه نقدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فردا؛ پایان مهلت ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری و ارشد دانشگاه آزاد



مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

فردا؛ پایان مهلت ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری و ارشد دانشگاه آزاد

مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد فردا شنبه ششم مهر ماه پایان می‌یابد.

ناصر اقبالی رییس مرکز آمون دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر، گفت: ثبت‌نام تکمیل ظرفیت مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد تا روز شنبه ششم مهر ماه از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org ادامه دارد.

وی با بیان اینکه داوطلبان باید تا فردا نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند، در خصوص افراد مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت، اظهارکرد: برای دوره دکتری فقط آن دسته از افرادی که دعوت به مصاحبه شده‌اند و در جلسه مصاحبه حضور به هم رساندند، امکان انتخاب رشته در این مرحله را دارند.

اقبالی با بیان اینکه برای مقطع دکتری داوطلبان واجد شرایط فقط یک رشته محل را می‌توانند انتخاب کنند، در خصوص شرایط مقطع کارشناسی ارشد، گفت: کلیه داوطلبانی که در جلسه آزمون کارشناسی ارشد حضور داشته‌اند می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد می‌توانند تا 10 رشته محل را انتخاب و در سایت www.azmoon.org ثبت‌نام الکترونیکی انجام دهند، تصریح کرد: متقاضیان این دو مقطع قبل از تهیه کارت اعتباری نسبت به رشته محل‌هایی که امکان انتخاب رشته در آنها وجود دارد و در سایت درج شده است، اطلاع کسب و سپس به تهیه کارت اعتباری اقدام کنند.

رییس مرکزآزمون دانشگاه آزاد در پایان در خصوص زمان اعلام نتایج، گفت: نتایج مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در این دو مقطع تا اواسط مهرماه سال 92 اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان می‌توانند از همین ترم (ترم پاییز) مشغول به تحصیل شوند./ایسنا