اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فردا آخرین مهلت ثبت نام کنکور



 اخباردانشگاه  ,خبرهای دانشگاه ,سازمان سنجش آموزش

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اتمام مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی سال 95 در ساعت 24 فردا چهارشنبه 28 بهمن ماه خبر داد.

حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اینکه مهلت ثبت نام در آزمون سراسری سال 95 ساعت 24 فردا به پایان می‌رسد افزود: به کلیه داوطلبان که تا کنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده‌اند توصیه می‌شود در مهلت باقیمانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org ضمن مطالعه دفترچه راهنما در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی در پایان در مورد آمار ثبت نام کنندگان نیز اظهار کرد: تا ساعت 8 صبح امروز سه شنبه 27 بهمن ماه 480 هزار و 737 داوطلب نسبت به ثبت نام برای شرکت در آزمون مذکور اقدام نموده‌اند.

 

اخبار دانشگاه  -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
فردا آخرین مهلت ثبت اعتراضات حذف شده های یاارنه نقدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فردا شب آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور 92



مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور 92,

فردا شب آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور92

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آخرین مهلت برای ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 92 گفت: تاکنون 18 هزار و 520 نفر در این مرحله ثبت نام کرده اند.

به گزارش دکتر حسین توکلی افزود: آخرین مهلت انتخاب رشته برای داوطلبان آزمون سراسری سال 92 در مرحله تکمیل ظرفیت ساعت 24 فردا یکشنبه 12 آبان است.

وی افزود: در این مرحله تمامی داوطلبانی كه در آزمون سراسری سال 1392 شركت كرده و در جلسه آزمون حاضر بوده‌اند می توانند در این مرحله شرکت کنند و می توانند 10 کد رشته محل را انتخاب کنند.

توکلی اظهار داشت: داوطلبان می توانند با ورود به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org ضمن اطلاع از کدرشته‌های مربوط و پس از پرداخت وجه مربوط به تكمیل ظرفیت (مبلغ 35,000 ریال) از طریق سیستم پرداخت الكترونیكی، نسبت به ثبت‌نام و تكمیل فرم انتخاب رشته به روش اینترنتی، اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس ظرفیت نهایی که برای این مرحله در نظر گرفته شده است 10 هزار و 455 نفر برای 510 کدرشته محل پذیرفته می شوند .

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: نتایج نهایی پذیرش در این مرحله از تکمیل ظرفیت در کنکور سراسری سال 92 در دی ماه سال جاری اعلام می شود.

/فارس