اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فردا؛ آغاز رسیدگی به بودجه 95 در مجلس


سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از آغاز رسیدگی به بودجه 95 در جلسات علنی پارلمان از فردا خبر داد و گفت که لایحه دائمی‌شدن برخی احکام قوانین برنامه‌های پنجساله توسعه بعد از بودجه در صحن علنی پارلمان بررسی می‌شود.

خبرگزاری فارس: سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از آغاز رسیدگی به بودجه 95 در جلسات علنی پارلمان از فردا خبر داد و گفت که لایحه دائمی‌شدن برخی احکام قوانین برنامه‌های پنجساله توسعه بعد از بودجه در صحن علنی پارلمان بررسی می‌شود.

عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه و سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: بررسی کلیات و جزئیات گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه سال 1395 کل‌کشور از فردا (یکشنبه) در صحن علنی پارلمان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه از فردا مجلس در 2 شیفت کاری صبح و عصر رسیدگی به بودجه 95 را در دستور کار خواهد داشت، افزود: مجلس تا پایان بررسی بودجه، هیچ دستور کار دیگری نخواهد داشت و نطق‌های میان‌دستور نیز تا پایان رسیدگی به بودجه، مطرح نخواهد شد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه تکلیف لایحه دائمی‌شدن برخی احکام قوانین برنامه‌های پنجساله توسعه با آغاز بررسی بودجه 95 در صحن علنی چه می‌شود؟ توضیح داد: مجلس شورای اسلامی تاکنون 40 ماده از این لایحه را مورد بحث و بررسی قرار داده و به تصویب رسانده و حدود 84 ماده با احتساب 74 ماده الحاقی باقی مانده است که بررسی این مواد بعد از پایان رسیدگی به بودجه 95، در جلسات علنی پارلمان آغاز می‌شود.


ویدیو مرتبط :
رسیدگی به لایحه بودجه سال 94کل کشور در مجلس آغاز شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز بررسی بودجه 95 در مجلس



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,  بررسی بودجه 95 در مجلس

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی بودجه سال 95 دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش ایسنا ، طبق اعلام محمدحسین فرهنگی عضو هیأت رئیسه مجلس، جلسات امروز به صورت صبح و بعدازظهر برگزار خواهد شد و کمیسیون‌های تخصصی تشکیل جلسه نخواهند داد.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس لایحه تنظیم برخی از احکام برنامه‌های توسعه کشور، طرح جرم سیاسی،‌ طرح اصلاح ماده 241 لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت و طرح جلوگیری از پرداخت دموراژ (خسارت تأخیر به کشتی‌ها) را نیز در دستور کار دارند.

 

 اخبار سیاسی -  ایسنا