اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فردا، افتتاح نمایشگاه مطبوعات در مصلی


بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری فردا (شنبه 16آبان) با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان روزنامه ها و اصحاب رسانه در مصلای امام خمینی(ره) گشایش می یابد.

خبرگزاری ایرنا:  بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری فردا (شنبه 16آبان) با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان روزنامه ها و اصحاب رسانه در مصلای امام خمینی(ره) گشایش می یابد.

در این رویداد بزرگ رسانه ای کشور بیش از 600رسانه داخلی فعالیت ها و آثار خود را در 567 غرفه به نمایش می گذارند.

در این دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها علاوه بر مطبوعات و رسانه های کشور، موسسات مطبوعاتی، روابط عمومی ها، ادارات ارشاد استان ها، خانه مطبوعات استان ها، مطبوعات و رسانه های استانی ،موسسه خانه کتاب، صندوق اعتباری هنر، کانون های فرهنگی و هنری مساجد و... نیز حضور خواهند داشت.

امسال گروه دین و اندیشه با 27شرکت کننده، فرهنگی و هنری 57، سیاسی و اقتصادی 79، آموزشی و تخصصی 71، عمومی و خانواده 44 و کودک و نوجوان با 7 شرکت کننده در نمایشگاه مطبوعات حضور پیدا کرده اند.

سایر بخش های حاضر در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های امسال موضوعی هستند و به همین منظور موسسات مطبوعاتی 22 شرکت کننده دارند. همچنین بیش از 340 رسانه بخش خصوصی در این رویداد حاضر هستند.

شعار' نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه' برای بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها انتخاب شده است.

همچنین با ایجاد غرفه جدید با موضوع موزه مطبوعات قرار است پیشینه مطبوعات کشور در این موزه به تصویر کشیده و دستاوردهای چندین ساله این حوزه را در نمایشگاه به نمایش عمومی بگذارد از این رو این موزه توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی برپا می شود.

*ایجاد غرفه چهره ها و تجربه ها در نمایشگاه

همچنین غرفه جدید با عنوان چهره ها و تجربه ها در نمایشگاه مطبوعات امسال ایجاد خواهد که این غرفه با حضور پیشکسوتان رسانه ای در راستای قدردانی و استفاده از تجربیات آنها بنا شده و در طول برپایی نمایشگاه برنامه هایی را نیز تدارک ببیند.

با تدابیر در نظر گرفته شده و استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات توسط معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فضا برای حضور تمامی رسانه ها با همه طیف ها مهیا شده است.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، 16 تا 22 آبان ماه 94 با شعار نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه با حضور موسسات مطبوعاتی، نشریات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود.


ویدیو مرتبط :
افتتاح و بازدید از غرفه های نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افتتاح نمایشگاه بین المللی مطبوعات


هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها با حضوروزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صاحب نظران رسانه ای داخلی و خارجی و نمایندگان۶۰۰ نشریه ، خبرگزاری و پایگاه اطلاع رسانی گشایش یافت.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها با حضوروزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صاحب نظران رسانه ای داخلی و خارجی و نمایندگان۶۰۰ نشریه ، خبرگزاری و پایگاه اطلاع رسانی گشایش یافت.

 این نمایشگاه که در فضایی به مساحت۹۰ هزار مترمربع برپا شده ازامروز تا دهم آبان پذیرای عموم علاقه مندان است.

درنمایشگاه هجدهم مطبوعات وخبرگزاری ها که با شعار«جهاد اقتصادی ، توسعه کیفی و تهذیب رسانه» برپا شده است علاوه بر غرفه های نمایشگاهی ،۱۲ نشست و کارگاه علمی آموزشی با موضوعات مختلف برگزار می شود که از آن جمله می توان به کارگاه های تیتر نویسی، احساس امنیت در رسانه و فضای مجازی، نقش مطبوعات در پیشبرد شاخص های جهاد اقتصادی و گزارش نویسی اشاره کرد.

همچنین نشست های تخصصی با موضوع رسانه های اجتماعی و انتخابات، چالش های روزنامه نگاری سایبری در ایران، نقش مطبوعات در مبارزه با فساد اقتصادی و رسانه و اسلام هراسی در مدت برگزاری نمایشگاه درسالن شبستان مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

امسال بیش از۵۰۰ عنوان کتاب حوزه رسانه و علوم ارتباطات در غرفه ای با نام «کتب رسانه» عرضه می شود و مراجعه کنندگان می توانند با تخفیف۲۰ تا ۳۰ درصدی این کتاب ها را خریداری کنند.

همچنین امسال نمایشگاه جانبی در سرای روزنامه نگاران ایران، برپا شده که درآن اولین های مطبوعات ایران که جلوه ای ازتاریخ مطبوعات کشور است به بازدید کنندگان معرفی می شود.

منبع: واحد مرکزی خبر