اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرانسه: روسیه نباید از «اسد» حمایت کند


رئیس‌جمهور فرانسه در میانه برگزاری کنفرانس امنیتی مونیخ، پیش‌شرط قدیمی برخی از غربی‌ها را تکرار کرد و گفت که «بشار اسد باید برود.»

خبرگزاری فارس: کنفرانس امنیتی مونیخ با حضور سران کشورهای تأثیرگذار حوزه بین‌الملل امروز با مبهم بودن احتمال موفقیت در حل بحران سوریه، کار خود را آغاز کرد ولی رئیس جمهور فرانسه در میانه تلاش‌ها برای حل بحران هم، دست از اصرار بر خواسته‌های قبیل خود برنداشته است.

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، «فرانسوا اولاند» امروز با طرح درخواست قدیمی غرب که حتی آمریکا هم اخیراً تا حدودی از آن پا پس کشیده، گفت «بشار اسد باید از قدرت کنار برود.»

حتی آمریکایی‌ها هم اخیراً قبول کردند که حضور رئیس‌جمهور قانونی سوریه در قدرت تا زمان تشکیل دولت انتقالی، امری لازم است.

اولاند درخواست‌های دیگری هم داشت و حملات نیروی هوایی روسیه به مواضع تروریست‌ها را حمله به غیرنظامیان خواند و گفت: «روسیه باید حمله به مردم و حمایت از بشار اسد را متوقف کند.»


ویدیو مرتبط :
حمایت از بشار اسد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تهدید بی سابقه هیلاری: جهان به روسیه و چین نشان خواهد داد که بهای حمایت از اسد را خواهند پرداخت



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تهدید بی سابقه هیلاری: جهان به روسیه و چین نشان خواهد داد که بهای حمایت از اسد را خواهند پرداخت/ روسیه در قتل مردم شریک است

وزیر خارجه آمریکا در اجلاس دوستانه سوریه در پاریس روسیه و چین را متهم کرد که مانع از دستیابی به راه حلی برای پایان دادن به بحران سوریه می شوند.

وزیر خارجه آمریکا در اجلاس دوستانه سوریه در پاریس  روسیه و چین را متهم کرد که مانع از دستیابی به راه حلی برای پایان دادن به بحران سوریه می شوند.

کلینتون گفت روسیه و چین می دانند که در حال حاضر بهایی برای حمایتشان از بشار اسد نمی پردازند اما جهان باید به آنها نشان دهد که بهای آن را خواهند پرداخت.

وی افزود: آنچه که نمایندگان کشور‌ها و گروه‌های حاضر در این نشست باید انجام دهند و من از آنها می‌خواهم این است که روسیه و چین را ترغیب کرده از مواضع خود عقب‌نشینی کرده و از تمایلات مشروع مردم سوریه حمایت کنند.

هیلاری گفت: به صراحت به شما اعلام می‌کنم، این کافی نیست که فقط به نشست دوستان سوریه بیایید؛ روسیه و چین فکر می‌کنند در ازای حمایت‌هایشان از رژیم بشار اسد، هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.

وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد طرح عنان باید به شورای امنیت برده شود تا سرپیچی ازاجرای آن مطابق فصل هفتم منشورسازمان ملل  پیامدهای جدی در برداشته باشد.

کلینتون در بخش دیگری از سخنانش گفت: روسیه با ارسال جنگنده به سوریه ، در قتل مردم شریک است./انتخاب