اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرانسه به حملات جدید تهدید شد!؟



اخبار,اخبار بین الملل,القاعده یمن


 اخبار بین الملل  - القاعده یمن، فرانسه را تهدید به حملات جدید کرد

یک مقام ارشد شاخه القاعده در یمن ، فرانسه را تهدید کرد که به دنبال کشتار مجله شارلی ابدو و یک سوپرمارکت در پاریس منتظر حملات تازه باشد.

به گزارش ایرنا و به نقل از خبرگزاری فرانسه ، گروه شنود سایت در امریکا که پایگاههای اینترنتی گروه ها را زیر نظر دارد روز جمعه از حارث النظاری رهبر القاعده یمن نقل کرد که در یک نوار ویدئویی گفته است :' برای شما بهتر است که دست از تعرض علیه مسلمانان بردارید تا شاید بتوانید در امنیت زندگی کنید. درصورت امتناع از این کار و راه انداختن جنگ علیه مسلمانان باید منتظر مژدگانی باشید. '
 
وی از پذیرش مسئولیت سه روز خونریزی در فرانسه که 17 کشته برجای گذاشت خودداری کرد. ولی به گفته منابع امنیتی یمن و یک همکلاسی مظنون حمله به مجله فکاهی شارلی ابدو ، این مهاجم در یمن تحصیل کرده و در اردوگاه های آموزشی حضور یافته بود.
 
این مقام جنبش القاعده در شبه جزیره عرب گفت :' برخی از فرزندان فرانسه به پیامبر مسلمانان بی احترامی کرده و لذا گروهی از سربازان مومن و معتقد به آنان تاختند و به آنان درس احترام و محدودیت آزادی بیان را آموختند. '
 
نیروهای زبده فرانسه روز جمعه در حمله به دو محل گروگانگیری دو برادری را که در قتل عام شارلی ابدو دست داشتند و همچنین یک همدست آنها را که در یک سوپرمارکت مبادرت به گروگانگیری کرده بود، کشتند.
 
از روز چهارشنبه تا روز جمعه در پی حمله به نشریه شارلی ابدو و دو گروگانگیری 17 نفر کشته شدند.


 اخبار بین الملل  -  ایرنا
 


ویدیو مرتبط :
تهدید باز هم تهدید فرماندهان داعش ب انفجار فرانسه-سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

القاعده، فرانسه را به حملات بیشتر تهدید کرد



اخبار,اخباربین الملل, حمله در پاریس


 اخبار بین الملل -  القاعده، فرانسه را به حملات بیشتر تهدید کرد

گروه القاعده مغرب اسلامی روز دوشنبه به فرانسه هشدار داد در انتظار حملات جدید به تلافی خصومت خود با اسلام باش

گروه القاعده مغرب اسلامی روز دوشنبه به فرانسه هشدار داد در انتظار حملات جدید به تلافی خصومت خود با اسلام باشد و از مهاجمانی که در حملات مرگبار هفته گذشته در پاریس دست داشتند، تمجید کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه ازنیکوزیا، این گروه دربیانیه ای گفت: فرانسه اکنون بهای تجاوز خود علیه مسلمانان و سیاست خصمانه اش در قبال اسلام را می پردازد.

دراین بیانیه منتشر شده درپایگاه این گروه آمده است : تا زمانی که سربازان کشورهایی چون مالی وافریقای مرکزی را در اشغال خود دارند و مردم ما در سوریه وعراق را بمباران می کنند وتا زمانی که این رسانه های ابله به پیامبر(ص) ما توهین می کنند ، فرانسه خود را در معرض بدترین پیامدها قرار داده است .

این گروه همچنین از سه مرد مسلحی که هفته گذشته در کشتار هفده نفر در پاریس دست داشتند، تمجید کرد.


 اخبار بین الملل  - ایرنا