اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فراموش نشود مربی این تیم کی‌روش است!


مدیر تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین می‌گوید اطلاعات کی‌روش از تیم ملی آرژانتین ممکن است به ضرر آرژانتین تمام شود.

ایسنا: ایران در بیستمین دوره جام جهانی 2014 برزیل با آرژانتین مدعی قهرمانی نیجریه و بوسنی همگروه شده است. دکتر کارلوس بیلاردو مدیر تیم ملی فوتبال آرژانتین درباره قرعه آرژانتین در جام جهانی 2014 گفت: من فکر می‌کنم در قرعه خوبی قرار گرفتیم. البته من یاد گرفتم در فوتبال به هیچ چیز اعتماد نکنم.

دکتر کارلوس بیلاردو که تیم ملی آرژانتین را به مقام قهرمانی جام جهانی 86 مکزیک و نایب قهرمانی جام جهانی 90 ایتالیا رساند در ادامه گفت: معتقدم قرعه جام جهانی 2014 برای تیم ملی آرژانتین خوب است و من از این بابت احساس خوشحالی می کنم. فکر می کنم می توانیم از گروه خود بالا برویم. باید هوشیار باشیم تا به مشکل برنخوریم.

بیلاردو درباره تیم ملی ایران هم گفت: نباید فراموش کنیم سرمربی تیم ملی ایران کارلوس کی روش است که از سالهای دور اطلاعات زیادی از ما داشته است. ایران مهاجمان خطرناکی دارد که می تواند هر لحظه خطرساز شوند.


ویدیو مرتبط :
صلوات فراموش نشود!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کی‌روش: کریمی در تیم ملی بازیکن- مربی است/اکثر تیم‌ها با ما همکاری نمی‌کنند



من را با کسانی که فقط به دنبال منافع خودشانند مقایسه نکنید

کی‌روش: کریمی در تیم ملی بازیکن- مربی است/اکثر تیم‌ها با ما همکاری نمی‌کنند

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: علی کریمی در تیم ملی نقش یک مربی- بازیکن را دارد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش پیش از آغاز تمرین امروز صبح تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره اردوی آماده سازی تیم ملی گفت: همان طور که می دانید از دو روز پیش وارد اردو شدیم و برای بازی با تاجیکستان آماده شویم. پس از این بازی تعداد بازیکنان را به 24 یا 23 نفر کاهش می‌دهیم تا تمرین‌های مخصوص مان را برای بازی با ازبکستان انجام دهیم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا تاجیکستان را حریف قدرتمندی برای ایران می‌داند یا خیر؟ گفت: من نمی‌خواهم به این مساله فکر کنم، چون انتخاب تاجیکستان به خاطر قدرت این تیم نبوده است، بلکه به این خاطر بود که برای آماده سازی ما مفید باشد. سوال این است که پیش از بازی با ازبکستان با چه تیمی باید بازی کنیم، آیا با برزیل و آرژانتین بازی کنیم یا تیمی مثل تاجیکستان. مساله دیگر این است که باید از تیم‌هایی که حاضرند با ما همکاری کنند، تشکر کنیم. واقعیت این است که اکثر تیم‌ها حاضر نیستند با ما همکاری کنند و دلیلش هم این است که مبالغ هنگفتی را طلب می‌کنند. در درجه دوم باید با تیم‌های بازی کنیم که به روند آماده سازی ما کمک کنند نه این که صرفا شبیه حریفان ما باشند بنابراین از بازی دوستانه با تاجیکستان رضایت داریم.

در ادامه خبرنگاری به کی‌روش گفت با دیدن بازیکنانی همچون دهنوی، مکانی و عباس فرد در تمرین تیم ملی متوجه می شویم که شما نگاه ویژه‌ای به لیگ برتر داشته اید، پس چرا بازیکنی مثل علی کریمی را دعوت کردید که دو ماه است که در تیمش بازی نکرده است؟ کی‌روش در پاسخ گفت: پاسخ این سوال بسیار ساده است. ما در لیگ مان افراد زیادی نداریم که دانش و تجربه بین‌المللی کریمی را داشته باشد. وقتی می‌توانیم در تیم ملی از حضور بازیکنانی با تجربه و با دانشی مثل کریمی که سال‌ها در اروپا بازی کرده و 120 بازی تیم ملی دارد استفاده کنیم، بهره نبردن از چنین کسی توجیه منطقی ندارد. ما تیم جوانی داریم که حضور کریمی در آن می‌تواند در قالب یک مربی -بازیکن کمک زیادی باشد. او می‌تواند به بازیکنان تیم تجربه و دانشش را انتقال دهد و مهم است از چنین کسی در تیم استفاده کنیم.

در ادامه همان خبرنگار از کی‌روش پرسید‌ آیا دعوت از کریمی به خاطر اختلاف وی با مانوئل ژوزه، سرمربی تیم پرسپولیس نبوده است که سرمربی تیم ملی در پاسخ گفت: کریمی می‌تواند در تیم نقش‌های مثمر ثمری ایفا کند و به سایرین نیز در تمرین و بازی بهتر کمک کند. اصلا نمی‌خواهم راجع به مساله‌ای مثل اختلاف با ژوزه صحبت کنم، چنین مساله‌ای قابل صحبت نیست. به هیچ وجه قابل باور نیست که سرمربی تیم ملی منافع شخصی‌اش را در اولویت قرار دهد. من آمده‌ام که از منافع تیم ملی ایران دفاع کنم پس خواهش می‌کنم من را به با کسانی که فقط به فکر منافع خودشان هستند مقایسه نکنید و اگر سوال دیگری درباره تیم ملی دارید بپرسید.

در ادامه خبرنگاری از کی‌روش درباره دعوت نشدن هادی عقیلی پرسید که وی گفت: همان طور که می‌دانید هادی از یک مصدومیت رنج می‌برد و به تازگی بهبود پیدا کرده است. ضمن این که از عملکرد بازیکنانمان در بازی با کره رضایت داشتیم. بنابراین دو یا سه هفته‌ دیگر به عقیلی فرصت می‌دهیم که به شرایط ایده‌آل باز گردد. او بازیکن مهمی برای تیم ملی است و مطمئنا جزو گروهی خواهد بود که معتقدیم می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

در ادامه خبرنگار دیگری از کی‌روش پرسید به دلیل غیبت عقیلی آیا نگران نبود مدافع سرزن برابر ازبکستان نیستید؟ که سرمربی تیم ملی پاسخ داد: هم اکنون در تیم ما کسانی مثل جلال حسینی، نصرتی و نکونام سرزن‌های بسیار خوبی هستند.

همان خبرنگار در ادامه گفت مدافعان تیم ملی برابر کره در زدن سر مشکل داشتند، کی‌روش در واکنش به این صحبت گفت: در برابر کره حتی اگر برزیل و آرژانتین باشید مشکل خواهید داشت، چون بازیکنان این تیم در طول بازی با آرنج خود ضربات خطرناکی به بازیکنان ما وارد می‌کردند./ایسنا