اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرار 2 پسر از زندان شیطانی دوست انتقامجو



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

فرار 2 پسر از زندان شیطانی دوست انتقامجو

دو پسر جوان كه در خلوتگاه شیطانی دوست انتقامجو زندانی شده بودند با فرار زیركانه خود را نجات دادند.

به گزارش ایران این دو دوست باور نمی‌كردند كه بچه محلشان می‌تواند یك ابلیس باشد.امیر از 24 دی ماه سال گذشته تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و با وجود دستگیری بعد از گذشت مدتی آزاد شد و حالا باز دستگیر شده است. این پسر انتقامجو با شكایت دو دوستش در دادسرای شهرری حكم بازداشتش صادر و بعد از دستگیری دوباره اتهام‌های جدیدش فاش شد.عماد و مرتضی دو پسری بودند كه دی ماه سال گذشته به دادسرای شهرری رفته و از مردی شكایت كردند كه شب پیش آنها را با یك نقشه شیطانی در اسارتگاه خود نگه داشته بود. یكی از پسران جوان در خصوص آن شب سیاه به بازپرس دانشور از شعبه 7 دادسرای شهرری گفت: من و عماد در كوچه ایستاده بودیم كه امیر به بهانه‌ای تلفن همراه ما را گرفت و پس نداد وقتی اصراركردیم آن را برگرداند خواست به در خانه‌اش برویم. امیر هم محله‌ای‌مان بود و بدون هیچ شكی به در خانه‌اش رفتیم. اما این بار با یك بهانه دیگر ما را به داخل خانه كشاند و تازه آن زمان بود كه متوجه نیت شومش شدیم.

مرتضی در ادامه گفت: با خواهش و التماس زیادی كه ما كردیم، امیر از نقشه‌اش منصرف شد و بعد از آن با كمك یكی از دوستان قلدرش با فندك اتمی و پایپ به سمت ما حمله كرد. وی حتی به این كار هم راضی نشد و وقتی مقاومت ما را دید، با دسته چاقو به سر عماد ضربه زد و دوستم را بی‌هوش در گوشه‌ای انداخت. اما خوشبختانه نزدیك صبح من و عماد از غفلت آنها استفاده كردیم و مخفیانه از خانه این پسر خارج شدیم.

با توجه به این ادعاها، بازپرس دانشور دستور بازداشت پسر مرموز را صادر كرد و 48 ساعت نگذشته بود كه وی از سوی واحد گشت ضربت، دستگیر شد. امیر در جریان بازجویی‌ها ادعا كرد، مدتی پیش برای یكی از اقوامش حادثه‌ای رخ داده و اسیر وسوسه چندپسر جوان شده است. وی گفت كه با تحقیق زیاد فهمیده كه عماد و مرتضی هم در این كار شریك بوده‌اند و قصد انتقام داشته و او با این كار می‌خواسته اطلاعاتی در خصوص عامل اصلی اجرا كننده نقشه به دست بیاورد.

متهم جوان كه به خاطر درگیری سابقه حبس در كانون اصلاح و تربیت هم در پرونده خود دارد، به بازپرس دانشور گفت: آن شب با كلی فكر این نقشه را كشیدم و با همدستی دو تن از دوستانم به نام‌های عباس و میثم، آن را به مرحله اجرا گذاشتم. با توجه به اعتراف‌های امیر، بازپرس برای وی قرار قانونی صادر كرد و پسر جوان با گذاشتن وثیقه آزاد شد. اما چند روز بعد از آزادی، مرد دیگری از امیر شكایت كرد و گفت كه موتوسیكلت متهم متعلق به وی است و در یك زورگیری آن را از دست داده است. در حالی كه بررسی این شكایت از سوی بازپرس آغاز شده بود، مرد جوان دیگری به نام محمد هم به طعمه‌های پسر جوان اضافه شد و به بازپرس دانشور گفت: امیر و دوستانش صبح زود به خانه من آمدند و به بهانه مخفی كردن یك دختر به داخل خانه هجوم آوردند. آنها بعد از سرقت وسایل باارزش با كتك زدن من را به داخل خودرو انداختند و تازه بعد از چند ساعت كه پی به بی‌گناهی‌ام بردند در محله‌ای خلوت از خودرو به بیرون پرتابم كردند.

رد پای یك زن

بازپرس دانشور در این مرحله، دستور بازداشت امیر را صادر كرد و زمانی كه مأموران برای دستگیری‌اش به مخفیگاه وی رفتند، امیر با پنهان شدن سعی در منحرف كردن نیروهای پلیس را داشت و با وجود این اقدام پلیس اول مردادماه توانست در یك عملیات شبانه وی را كه همراه با دختری جوان در یك قهوه‌خانه به سر می‌برد، محاصره كند.

امیر و هانیه خیلی زود و بدون هیچ مقاومتی دستگیر شدند و ادعا كردند كه قصد ازدواج با هم را دارند و آن شب برای خوردن شام به آن قهوه‌خانه رفته‌اند. دختر جوان كه در تحقیقات مشخص شد مادر و برادرش نیز از متهمان فراری هستند، با انكار هرگونه اتهامی گفت كه از كارهای امیر هیچ اطلاعی نداشته و نمی‌دانسته همسر آینده‌اش سردسته باند زورگیران است. امیر این بار در برابر بازپرس دانشور به همه اتهام‌هایش اعتراف كرد. با توجه به دستگیری دو نوچه امیر، برای هر سه جوان تبهكار قرار صادر شده و تا تكمیل شدن تحقیقات راهی زندان شده‌اند. هانیه نیز به اتهام رابطه پنهان با گذاشتن وثیقه آزاد شد و پرونده این باند با چند اتهام در حال تكمیل تحقیقات است./ایران


ویدیو مرتبط :
فرار دیدنی پسر سیاهپوست از درب زندان !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرار پسر زیرک از اسارتگاه دوست شیشه‌ای



اخبار,اخبار حوادث,حوادث روز

این پسر پس از زورگیری و سرقت از دوستش، قصد داشت او را با زور به کمپ ترک اعتیاد ببرد

 پسر شیشه‌ای پس از مصرف موادمخدر، سناریوی هولناک زورگیری و ربودن دوستش را اجرا کرد. این پسر پس از دستگیری، ترک اعتیاد دوستش را تنها انگیزه خود از این آدم‌ربایی اعلام کرد.


ماجرا به ٥ماه پیش برمی‌گردد. روز ١٩ خردادماه ‌سال‌جاری بود که فرشید در یکی از خیابان‌های منطقه یافت‌آباد تهران درحال گذر بود که از کنار خانه دوستش رد شد. همان لحظه دوست فرشید سرش را از پنجره بیرون آورد و از فرشید خواست تا به خانه آنها برود و با هم صحبت کنند. فرشید هم درحالی که اصلا خبر نداشت قرار است به چه سرنوشت شومی دچار شود، پیشنهاد دوستش را پذیرفت و به طبقه بالا رفت. ولی به محض این‌که وارد خانه شد و روی مبل نشست، متوجه حالت‌های غیرعادی رفیقش شد. ولی دیگر دیر شده بود. فرشید، دوست معتادش که شیشه مصرف کرده بود، را با یک چاقو بالای سر خودش دید و تازه به نقشه شوم او پی برد. فرشید تسلیم دوستش شد و تلفن همراه خود را به او داد. او نه‌تنها مورد سرقت و زورگیری قرار گرفت، بلکه مجبور شد دست و پا بسته داخل صندوق عقب خودروی دوستش شود و به مقصدی که نمی‌دانست کجاست، برود.


نجات طعمه زیرک
در آن لحظات تاریک، در صندوق عقب خودرو و درشرایطی که فرشید دست و پایش بسته بود و قدرت حرکت نداشت، توانست زمانی که خودرو درحال حرکت بود و با سرعت زیادی در اتوبان حرکت می‌کرد، دست و پای خودش را باز کند و در یک لحظه از صندوق عقب خودرو به بیرون از خودرو بپرد و خودش را نجات دهد. پسر شیشه‌ای هم بعد از این‌که دید طعمه خود، از خودرو به بیرون پرتاب شده، بلافاصله پا به فرار گذاشت.


شکایت در دادسرا
فرشید که به‌شدت به خاطر پرتاب شدنش از خودرو زخمی شده بود، همان لحظه به نزدیک‌ترین کلانتری رفت و شکایت خود را مطرح کرد. با اعلام این شکایت پرونده دراین‌باره تشکیل شد و روی میز قاضی سیفی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت. شاکی نیز پس از حضور در دادسرای جنایی، در مورد جزییات این سرقت و آدم‌ربایی به بازپرس سیفی گفت:  «روز حادثه اصلا قرار نبود به خانه مجید بروم. فقط از کنار خانه آنها رد می‌شدم که او از پنجره به من گفت بروم بالا. من که اصلا نمی‌دانستم چه نقشه‌ای دارد، به خانه‌اش رفتم و روی مبل نشستم.

 

ولی متوجه حالت‌های غیرعادی‌اش شدم و فهمیدم که شیشه کشیده است. برای همین تصمیم گرفتم از آن خانه بیرون بیایم. ولی مجید فرصت هیچ کاری را به من نداد و بلافاصله چاقویی از آشپزخانه برداشت. او با این چاقو به سمت من آمد و تهدیدم کرد اگر تلفن‌های همراهم را به او ندهم، مرا می‌کشد. مجید با داد و فریاد و ضرب‌وشتم من، تلفن‌های همراهم را از من گرفت. او قصد سرقت داشت و من هم تسلیم شدم. ولی مجید باز هم دست‌بردار نبود. دست و پایم را با تهدید و زور بست و مرا به داخل پارکینگ برد. در آن‌جا به داخل صندوق عقب انداخت و حرکت کرد. زمانی که حرکت می‌کرد، ضبط خودرو را با صدای بلندی روشن کرد تا صدا و فریادهای مرا کسی نشنود.

 

مجید حرکت می‌کرد و من نمی‌دانستم باید چطور از دستش فرار کنم. تا این‌که بالاخره توانستم دست و پای خودم را هرطور شده باز کنم. پس از این‌که دست و پایم باز شد، در صندوق عقب خودرو را هم باز کردم و خودم را به بیرون از خودرو انداختم که به شدت آسیب دیدم. همان لحظه هم تصمیم گرفتم که از مجید شکایت کنم.»


بازداشت پس از ١٦٢ روز
پس از اعلام شکایت این پسر، بازپرس دستور پیگیری این پرونده را صادر کرد و تیمی از ماموران پلیس مسئول شناسایی و دستگیری متهم شدند. از آنجایی‌ که متهم بعد از این حادثه فرار شده بود، کارآگاهان پلیس ردیابی‌های خود را آغاز کرده و درنهایت پس از گذشت ١٦٢روز، صبح دیروز او را شناسایی و دستگیر کردند. با بازداشت متهم، وی تحت بازجویی‌های پلیسی و قضائی قرار گرفت و به جرم خود اعتراف کرد.

 

وی در اعترافات خود به ماموران گفت: «آن روز شیشه کشیده بودم و اصلا حالت طبیعی نداشتم. برای همین تصمیم به سرقت از او گرفتم. اما در مورد ربودن او، تنها می‌خواستم دوستم را به مرکز کمپ ترک اعتیاد ببرم تا اعتیادش را ترک کند. می‌دانستم اگر به خودش موضوع را بگویم، قبول نمی‌کند. برای همین به زور متوسل شدم و تصمیم به ربودنش گرفتم.» با اعترافات این پسر، وی با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات دراین‌باره همچنان ادامه یافت.

 

 اخبار حوادث  -  شهروند