اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرار پسر 9 ساله از آرواره‌ های تمساح!


روز جمعه، هشتم آگوست، جیمز بارنی ۹ ساله با خودش فکر کرد که برای خنک شدن در یک روز گرم تابستانی بهتر است دوچرخه‌اش را کنار دریاچه بگذارد و در دریاچه توهوپکالیگا در فلوریدا کمی شنا کند، ولی چند دقیقه بعد ترسناک‌ترین لحظه زندگی پسرک رقم خورد.

روزنامه فرهیختگان: روز جمعه، هشتم آگوست، جیمز بارنی ۹ ساله با خودش فکر کرد که برای خنک شدن در یک روز گرم تابستانی بهتر است دوچرخه‌اش را کنار دریاچه بگذارد و در دریاچه توهوپکالیگا در فلوریدا کمی شنا کند، ولی چند دقیقه بعد ترسناک‌ترین لحظه زندگی پسرک رقم خورد.

دقایقی پس از اینکه جیمز داخل آب پرید چیزی به‌شدت او را به عقب کشید و درد وحشتناکی در پشتش احساس کرد. جیمز فورا فهمید یک تمساح بزرگ او را گاز گرفته است.

پس از آن جیمز شروع به فریاد زدن کرد و کسانی که آن اطراف بودند به او کمک کردند تا از آب بیرون بیاید. به گفته یکی از حاضران این تمساح 7 /2 متر طول داشته و وزنش هم ۲۲۶ کیلوگرم بوده است. پزشک اورژانش در زخم‌های پشت جیمز دندان کروکودیل را هم پیدا کرده بودند.

فردای روز حادثه، جیمز روی تخت بیمارستان در مصاحبه با خبرگزاری‌ها توضیح داد که چطور این اتفاق افتاده و حتی گفت که آرواره و دندان‌های تمساح را زیر پوستش حس کرده است. جیمز گفت: «اول شوکه شدم و فکر کردم کسی می‌خواهد با من شوخی کند و درست نفهمیدم چه اتفاقی افتاده است. پشتم را کردم که ببینم چیست و با دستم آرواره‌هایش را حس کردم. بعد برگشتم و با پایم چند ضربه محکم به او زدم.» این ضربات آنقدر محکم بوده که او توانسته است پایش را از دهان تمساح بیرون بکشد و از آب بیرون بیاید. جیمز در ادامه گفت که می‌خواهد دندان کروکودیل را نگه دارد و او را به گردنش بیندازد تا به تمام دوستانش بگوید چطور خودش را از چنگال مرگ نجات داده است.


ویدیو مرتبط :
قدرت آرواره تمساح

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرار راننده از صحنه مرگ پسر 9 ساله



اخبار حوادث -  فرار راننده از صحنه مرگ پسر 9 ساله
راننده‌ای با زیر گرفتن پسر 9 ساله در بزرگراه همت پا به فرار گذاشت در حالی که اگر امداد رسانی می‌کرد شاید پسرک از مرگ نجات می‌یافت.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران از مرگ یک کودک 9 ساله در بزرگراه همت و فرار راننده خاطی خبر داد.  سرهنگ عین‌الله جهانی در تشریح تصادف شنبه شب یک سواری با پسربچه 9 ساله‌ای در اتوبان همت گفت:‌ در ساعت 19:24 شنبه خودروی ناشناسی در مسیر همت به شرق بعد از پل مدرس نرسیده به متروی حقانی با یک پسربچه 9 ساله که در حال تردد از گوشه اتوبان بود برخورد کرد.
 
وی با بیان این‌که متأسفانه این پسر 9 ساله به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و راننده نیز از محل متواری می‌شود گفت:‌ کارشناسان تصادفات پلیس راهور تهران ترکیب و تقارن همزمان دو خطا به نسبت مساوی را علت بروز این حادثه تعیین کردند به گونه‌ای که 50 درصد بی‌توجهی به جلو از سوی راننده متواری و 50 درصد بی‌مبالاتی از سوی خانواده کودک به علت مراقبت نکردن از کودک تعیین کردند.  رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور گفت: در این تصادف ممکن بود با حضور راننده در محل تصادف به جای فرار و انتقال مصدوم به مراکز درمانی جان این پسربچه نجات می‌یافت.
  اخبار حوادث - روزنامه ایران