اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرار عجیب یک زندانی در روسیه


در یکی از زندان‌های مسکو یک زندانی برادر خود را به جای خود در زندان گذاشت و فرار کرد!

خبرگزاری فارس: در یکی از زندان‌های مسکو یک زندانی برادر خود را به جای خود در زندان گذاشت و فرار کرد!

 در یکی از زندان‌های مسکو یک زندانی برادر خود را به جای خود در زندان گذاشت و فرار کرد.

شبکه تلویزیونی «NTV» روسیه گزارش داد، زندانی فراری از اتباع آسیای مرکزی و از جمهوری ازبکستان بوده که نام وی «فرخ داشمان‌اف» می‌باشد و به جرم قاچاق مواد مخدر در زندان شماره 3 در غرب مسکو زندانی بوده است.

داستان از این قرار است، برادر داشمان‌اف برای ملاقات به دیدن او می‌آید که در این دیدار 2 برادر با ترفندی خاص توجه نیروهای پلیس را منحرف کرده و لباس خود را عوض می‌کنند.

با تعویض لباس، زندانی در لباس برادرش و با تمام شدن مدت ملاقات از زندان بیرون رفته و برادرش در زندان می‌ماند.

جالب اینکه این اتفاق ساعت 10 صبح اتفاق می‌افتد و شب در زمان کنترل زندانی‌ها، مأمورین متوجه می‌شوند که ظاهر و شکل زندانی فرق کرده و تازه درمی‌یابند که چه اتفاقی افتاده است.

تحقیق در رابطه با زندانی فراری در جریان است.


ویدیو مرتبط :
فرار کردن مرغ عشق زندانی( فرار از شلوار )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدامی عجیب روسیه برای محاصره کریمه



اخبار,اخبار بین الملل,اقدام روسیه برای محاصره کریمه


اخبار بین الملل - اقدامی عجیب روسیه برای محاصره کریمه

کریمه شبه جزیره ای استراتژیک در دریای سیاه است که 60 سال قبل رهبر اتحاد جماهیر شوروی آن را به اوکراین هدیه داد. این منطقه اکنون به کانون تنشهای میان غرب و روسیه تبدیل شده است. تنشها در این شبه جزیره پس از آنکه اعلام شد قرار است در انتهای ماه جاری میلادی همه پرسی جدایی آن از اوکراین برگزار شود به اوج خود رسید.

نیروی دریایی روسیه در اقدامی عجیب برای جلوگیری از دسترسی ناوهای اوکراین به دریای سیاه اقدام به غرق کردن سه کشتی در این منطقه کرد.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، این کار برای جلوگیری از ورود نیروهای اوکراینی به شبه جزیره کریمه انجام شده است.

یکی از کشتی های غرق شده ناو "اوچاکف" مربوط به دوره اتحاد جماهیر شوروی بود و قرار بود به یک کشور دیگر فروخته شود، اما پس از ورود به دریای سیاه، در این منطقه غرق شد.

به همراه این ناو دو کشتی دیگر نیز غرق شده اند. محل غرق این کشتی ها در تنگه بوده که ناوهای اوکراینی با عبور از آن می توانستند وارد دریای سیاه شوند. با این کار روسیه به نوعی کریمه را به محاصره خود در آورده است.

این وضعیت در حالی است که در هفته گذشته فرمانده نیروی دریایی اوکراین به روس گرایان پیوست و بدین ترتیب از سمت خود کنار گذاشته شد.

در همین رابطه یکی از فرماندهان نیروی دریایی اوکراین گفت : درست است که با غرق شدن این سه کشتی ما امکان دسترسی به کریمه را نداریم اما تجهیزات خود را در اودسا مستقر می کنیم تا نیروهای روسی نتوانند این منطقه را اشغال کنند.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، نیروی دریایی اوکراین پایگاهی در بندر سواستوپل در کریمه، محل استقرار پایگاه دریایی روسیه، داشت اما این پایگاه چندی پیش توسط نیورهای حامی روسیه اشغال شده است.

کریمه شبه جزیره ای استراتژیک در دریای سیاه است که 60 سال قبل رهبر اتحاد جماهیر شوروی آن را به اوکراین هدیه داد. این منطقه اکنون به کانون تنشهای میان غرب و روسیه تبدیل شده است. تنشها در این شبه جزیره پس از آنکه اعلام شد قرار است در انتهای ماه جاری میلادی همه پرسی جدایی آن از اوکراین برگزار شود به اوج خود رسید.

بدترین رویارویی غرب و مسکو از زمان جنگ سرد، کشورهای غربی را به تکاپو انداخته تا واکنشی را به اقدامات روسیه نشان دهند.

برای مثال اخیرا  جان کری، وزیر خارجه آمریکا، در گفتگویی تلفنی با همتای روس خود گفته است الحاق کریمه به خاک روسیه، می تواند درها را به روی دیپلماسی ببندد.
اخبار بین الملل -  مهر