اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرار عجیب قهرمانی از دست خبرنگاران!


محسن قهرمانی پس از نشست خود با علیپور در فدراسیون فوتبال حاضر به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران نشد.

ایسنا: محسن قهرمانی پس از نشست خود با علیپور در فدراسیون فوتبال حاضر به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران نشد.

محسن قهرمانی که برای ارائه کردن مدارک خود به ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای از ساعاتی پیش در فدراسیون فوتبال حضور یافته بود، با لطایف‌الحیلی از دست خبرنگاران فرار کرد تا مجبور نشود رو در روی سوالات آن‌ها قرار بگیرد.

در حالی که از ظهر امروز (چهارشنبه) داور دیدار سپاهان و پرسپولیس برای ادای پاره‌ای توضیحات و ارائه مدارک به فدراسیون فوتبال رفته بود و به نظر می‌رسید جلسه طرفین هم ساعت 18 تمام شده اما محسن قهرمانی هر بار که از یکی از اتاق‌های فدراسیون خارج می‌شد با مشاهده خبرنگاران و دوربین‌های تلویزیونی از آن‌ها فرار کرده و به اتاق دیگری می‌رفت تا مجبور به پاسخگویی نشود.

این ماجرا چند بار تکرار شد تا اینکه یک دستگاه پژو پارس که یک خانم راننده آن بود به پارکینگ فدراسیون رفت و در بازگشت به سرعت از محل ساختمان فدراسیون خارج شد که طبق مشاهدات خبرنگاران حاضر در مقابل ساختمان فدراسیون، قهرمانی بر روی صندلی عقب خودرو دراز کشید و با انداختن پارچه‌ای بر روی خود در حالی که سعی می‌کرد خود را پنهان کند از آن محل دور شد.


ویدیو مرتبط :
فرار از دست خبرنگاران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دوپینگی های استقلال از دست خبرنگاران فرار کردند



فوتبالیست  , دوپینگ , دوپینگی های استقلال

 

 

دو بازیکن تیم فوتبال استقلال که در برخی رسانه ها با اسم مخفف از آن به عنوان فوتبالیست های دوپینگی نام برده می شود، حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشدند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از مهر، در برخی رسانه های روز شنبه از دو بازیکن استقلال به عنوان فوتبالیست های نام برده شد که در بین فهرست دوپینگی های فوتبال ایران قرار دارند. این در حالی است که مهدی امیر آبادی در نشست خبری قبل از دیدار برابر الاتفاق دوپینگی بودن خودش را تکذیب کرد.

با این حال در پایان دیدار روز شنبه استقلال برابر الاتفاق خبرنگاران رسانه های گروهی منتظر این دو بازیکن شدند تا در مورد دوپینگی بودن با آنها گفتگو کنند اما این دو بازیکن از خروجی دیگری که دور از دسترس خبرنگاران بودند سوار اتوبوس استقلال شدند تا مصاحبه نکنند. البته هنوز از سوی هیچ منبع رسمی نام فوتبالیست های دوپینگی مطرح نشده است.