اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرار دسته‌جمعی تروریست‌ها از تکریت



اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - فرار دسته‌جمعی تروریست‌ها از تکریت

منابع خبری از فرار دسته جمعی عناصر تروریستی داعش از شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین در پی تشدید حملات ارتش عراق خبر دادند.

به گزارش ایرنا، رسانه های خبری عراق اعلام کردند که شهر تکریت عصر پنج شنبه در پی گسترش حملات نیروهای امنیتی، شاهد فرار دسته جمعی عناصر تروریستی داعش به سمت استان کرکوک بود.

نیروهای ویژه امنیتی در راستای پاکسازی مناطق تحت کنترل داعش، با هلی برن نیرو در تکریت، دهها تروریست را به هلاکت رسانده و یک فرمانده داعش به نام ابونبیل را نیز به شدت زخمی کردند.

نظامیان عراقی همچنین مقادیر زیادی سلاح از داعش به غنیمت گرفته و پرچم عراق را بر فراز ساختمان دانشگاه تکریت به اهتزاز درآوردند.

از سوی دیگر شبکه العراقیه به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد: ارتش عراق از مردم تکریت خواسته است طی چند روز آینده از خانه های شان خارج نشوند.

این در حالی است که ارتش عراق روز پنج شنبه از تشدید حملات خود علیه تروریست های داعش در مناطق مختلف تحت کنترل این گروه به ویژه در تکریت مرکز استان صلاح الدین خبرداده بود.

تروریست های داعش از 9 ژوئن (19خرداد) بخش هایی از شمال عراق را به تصرف خود درآورده و تهدید به تجزیه این کشور کردند.

این گروه در پیشروی های اخیر خود در شمال و مرکز عراق، مرتکب جنایت های بی سابقه ای شده اند. 

اخبار بین الملل - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
فرار دسته جمعی تروریست های داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج اجباری و دسته جمعی تروریست های داعش با دختران موصل



اخبار,اخباربین الملل,گروهک تروریستی داعش


 اخبار بین الملل - ازدواج اجباری و دسته جمعی تروریست های داعش با دختران موصل

 صفحات اینترنتی متعلق به اعضای گروهک تروریستی داعش، ویدیویی از جشن ازدواج جمعی 37 نفره از اعضای این گروهک را با زنان و دختران شهر موصل عراق به اشتراک گذاشتند.

گروهک تروریستی داعش پس از عید فطر از اهالی موصل خواست تا دختران خود را برای "جهاد نکاح" به داعش تقدیم کنند و به عقد اعضای این گروهک درآورند.

این گروهک تروریستی به مردم موصل نسبت به عدم تسلیم دخترانشان به عناصر داعش، هشدار داده بود.

داعش پیش از این نیز از زنان موصل خواسته بود که نقاب به صورت بزنند و جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوند و در صورت خروج از خانه یکی از محارم همراه آنان باشد؛ داعش تهدید کرده که متخلفان را مجازات خواهد کرد.

 اخبار بین الملل - روز نو