اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرار داعشی ها در عراق با پوشش های زنانه



اخبار,اخباربین الملل, گروه تروریستی داعش

یک شبکه اطلاع رسانی در عراق از فرار شمار زیادی از اعضای گروه تکفیری صهیونیستی داعش با لباس و پوشش های زنانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سما از بغداد ، این شبکه در بیانیه ای اعلام کرد این افراد با پوشش های زنانه و برقع به طرف منطقه هیت و مناطق بونمر در استان الانبار متواری شده اند.

این منبع افزود در پی پیروزی های اخیر نیروهای عراقی در منطقه الانبار شمار زیادی از داعشی ها به صورت جمعی و با لباس های زنانه اقدام به فرار به طرف منطقه هیت از مسیر جزیره بو عساف و منطقه بو نمر کرده اند.

این منبع تصریح کرده است فرماندهان داعش کنترل اعضای این گروه را به ویژه پس از شکست اخیرشان و ورود نیروهای عراقی به دانشگاه الانبار از دست داده اند.

 

 اخبار  بین الملل  - انتخاب   


ویدیو مرتبط :
فرار داعشی‌ها با لباس زنانه و دستگیری آن ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرار قاتل از صحنه جرم با پوشش زنانه



فرار قاتل از صحنه جرم با پوشش زنانه

مأموران انتظامی شهرستان میناب موفق شدند قاتل فراری را کمتر از 10 ساعت پس از ارتکاب جرم شناسایی و دستگیر کند.

اخبار حوادث - سرهنگ ابوالقاسم عرب‌زاده، فرمانده انتظامی شهرستان میناب با اعلام این خبر افزود: مأموران انتظامی پاسگاه کریان شهرستان میناب در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در حوزه استحفاظی و متواری شدن قاتل، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار کرد: مأموران انتظامی پاسگاه کریان شهرستان میناب با انجام تحقیقات محسوس و غیرمحسوس، قاتل اهل روستای کریان که شب حادثه در یکی از روستای تابعه شهرستان به وسیله چاقو با مقتول درگیر شده بود را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه قاتل شب حادثه با استفاده از پوشش زنانه و پوشیدن چادر از صحنه قتل موفق به فرار شده بود بیان کرد: وی قصد خروج از حوزه استحفاظی شهرستان را داشت که در کمتر از 10 ساعت پس از وقوع قتل در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قاونونی به مراجع قضایی شهرستان معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب ضمن تأکید بر تعامل و همکاری مردم با پلیس، تصریح کرد: شهروندان و عموم مردم شهرستان باید پلیس را از خود بدانند و همکاری با پلیس را در تمام زمینه‌ها یک فریضه و عبادت الهی بدانند./ایسنا