اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرار جالب کارمندان از قیل و قال اداره! +عکس


یک شرکت فرانسوی میز حبابی را طراحی کرده که از کارمندان در زیر گنبدهای پلکسی گلاس محافظت کرده و از اخلال در کار آنها توسط همکارانشان جلوگیری می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: یک شرکت فرانسوی میز حبابی را طراحی کرده که از کارمندان در زیر گنبدهای پلکسی گلاس محافظت کرده و از اخلال در کار آنها توسط همکارانشان جلوگیری می‌کند.



طرح کریستیان پوتگیسر شامل یک میز بزرگ همگانی، هشت درخت فیکوس پاندا، یک رختکن و یک آشپزخانه است.

این طراحی به کارمندان اطمینان می‌دهد که در طول کار از برخی مزاحمت‌های روزانه در اداره آسوده بوده و در عین‌حال، در فضایی کاملا قابل مشاهده قرار گیرند.



تفکر پشت میز حباب آن بوده که به کارمندان یک حریم شخصی را ارائه داده و در عین حال همچنان با میز بزرگ همگانی در ارتباط باشند.

این یک برداشت مدرن از فضای اداری تقسیم شده در دهه 1980 بوده که ضمن ارائه حریم شخصی، اما کارمندان را از ارتباط با همکارانشان دور می‌کرد.



اما «استیو بیز»، طراحی از شرکت عرضه‌کننده میزهای اداری معتقد است، فارغ از فوائد این طراحی برای مکانهایی مانند کتابخانه که همه به دنبال حریم شخصی هستند، این طرح برای ادارات که کارمندان به صحبت و مشورت با یکدیگر می‌پردازند، کاربردی نیست.



ویدیو مرتبط :
عکس العمل جالب گربه ها هنگام بسته شدن راه فرار!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس/فرار جالب میترا حجار از سطل یخ



اخبار فرهنگی - عکس/فرار جالب میترا حجار از سطل یخ

میترا حجار با انتشار عکس زیر نوشت:همه شاهد باشین من مریضم کسی من و به چالش دعوت نکنه!

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,میترا حجار

 اخبار فرهنگی - ستاره ها