اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرار باورمندان "پایان دنیا" به دو روستا در ترکیه و فرانسه



21 دسامبر 2012 نزدیک است

فرار باورمندان "پایان دنیا" به دو روستا در ترکیه و فرانسه

باورمندان به پایان جهان در 21 دسامبر 2012 که از تقویم قوم مایا (یکی از اقوام بومی آمریکای لاتین ) گرفته شده است ، در دو روستا در ترکیه و فرانسه تجمع می کنند.

به گزارش عصر ایران باورمندان به حادثه بزرگ در 21 دسامبر(9 روز دیگر) معتقدند که یک روستا در ازمیر ترکیه و یک روستا در جنوب فرانسه آسیب کمتری از حادثه بزرگ روز 21 دسامبر خواهند دید.

روستای " شیرینجه " در ازمیر ترکیه و دهکده " بوگاراش" در جنوب فرانسه از نظر باورمندان به پایان جهان امن ترین مکان ها هستند از این رو تقاضای مسافرت های هوایی به منظور اسکان در دهکده جنوب فرانسه 41 درصد و تقاضا برای سفر به ازمیر 30 درصد افزایش داشته است.

روستای شیرینجه در ازمیر ترکیه

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نکته جالب این است که اکثر کسانی که به مقصد ازمیر یا بوگاراش فرانسه درخواست تهیه بلیت هواپیما کرده اند دنبال تهیه بلیت هایی یک طرفه (رفت)هستند نه بلیت های رفت و برگشت.

بسیاری از آژانس های هواپیمایی اروپایی اعلام کرده اند که بسیاری از درخواست بلیت برای سفرهای هوایی شب سال نو و تعطیلات کریسمس برای روز 22 دسامبر و بعد از آن رزرو شده است .

روستای بوگاراش در جنوب فرانسه

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

گفته می شود یکی از دلایل این مساله ، شایعه پایان جهان در 21 دسامبر است و به نظر می رسد عده ای از مردم منتظرند ببینند در این روز چه اتفاقی خواهد افتاد! برخی دیگر بر عکس معتقدند دلیل این مساله پرشماری افرادی است که باوری به این شایعات ندارند.

برخی آژانس های هوایی اروپا اعلام کرده اند روز 22 دسامبر یکی از پر ترافیک ترین روزهای سفرهای هوایی به مناسبت کریسمس و تعطیلات سال نو خواهد بود./عصرایران

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان وحشت آفرینی شرور خطرناک در یک روستا/ شرور مسلح حین فرار با پدر زمینگیر شد(+عکس)




اخبار حوادث -  ایان وحشت آفرینی شرور خطرناک در یک روستا/ شرور مسلح حین فرار با پدر زمینگیر شد

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری شرور مسلح سابقه دار در عملیات پلیس این استان خبر داد.

اخبار,اخبارحوادث,اشرار

 

سرهنگ علی کاشانی رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران انتظامی در شهرستان بویراحمد در ادامه اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و شناسایی و دستگیری مجرمان فراری، پس از انجام چندین مرحله کار اطلاعاتی یک شرور مسلح سابقه دار را در روستای فیروزآباد شهرستان بویراحمد شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، وارد عمل شدند و خودروی حامل این شرور فراری را پس از تعقیب و مراقبت در مسیر جاده یاسوج به شیراز در حالیکه که با همکاری پدرش قصد فرار و مخفی شدن در شهر شیراز را داشته، توقیف کردند.

سرهنگ کاشانی خاطر نشان کرد: متهم سوابقی از جمله درگیری مسلحانه، شرارت، اخلال در نظم عمومی در  سطح شهر یاسوج و به ویژه در روستای فیروزآباد این شهرستان را در پرونده خود دارد.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران