اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرار «الچاپو» از زندان فوق‌ امنیتی +عکس


"خواکین گوزمن لوئرا"، معروفترین قاچاقچی مواد مخدر مکزیک ملقب به "الچاپو" برای دومین بار و این بار از یک زندان فوق امنیتی گریخت.


ویدیو مرتبط :
آمریکا؛ فرار دو قاتل از یک زندان فوق امنیتی با حفر تونل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسیر فرار «الچاپو» از زندان +عکس


سلطان مواد مخدر مکزیک "خوآکین گوسمان لوئرا" معروف به "الچاپو" دو روز قبل از طریق یک تونل 1 و 5 کیلومتری زیر حمام سلول خود برای دومین بار از زندان گریخت.

فرارو: مقامات مکزیک پس از اعلام خبر گریختن این قاچاقچی بزرگ تصاویر دوربین‌های مدار بسته زندان را منتشر کردند. او در این تصاویر، دقایقی پیش از رفتن به حمام و ناپدید شدن، در حال قدم زدن در سلولش نشان داده می‌شود. ال چاپو پس از قدم زدن در سلولش وارد حمام گوشه سلول شده و سپس از طریق سوراخ کف حمام از یک نردبان 9 متری پایین رفته و وارد تونل می‌شود. او سپس با یک موتورسیکلت، تونلی یک و نیم متری را طی کرده و از زندان خارج می‌شود.
 
به گفته مقامات، این موتورسیکلت برای امنیت بیشتر داخل یک ریل قرار داده شده بود و سقف تونل در تمام مسیر مجهز به لوله‌کشی اکسیژن است. گفته می‌شود برای ساخت چنین تونلی حدود یک سال زمان لازم است.

دادستان کل مکزیک برای اطلاعاتی که منتهی به دستگیری ال چاپو شود، 2.5 میلیون یورو جایزه تعیین کرده است. در حال حاضر 30 مامور زندان که مظنون به همکاری در این اقدام هستند تحت بازجویی قرار دارند.

گازمن 58 ساله در سال 2001 نیز توانسته بود با رشوه دادن به ماموران، از یک زندان با سطح امنیت بالا بگریزد.

عکس: مسیر فرارِ

عکس: مسیر فرارِ

عکس: مسیر فرارِ

عکس: مسیر فرارِ

عکس: مسیر فرارِ

عکس: مسیر فرارِ

عکس: مسیر فرارِ

عکس: مسیر فرارِ

عکس: مسیر فرارِ

عکس: مسیر فرارِ

عکس: مسیر فرارِ

عکس: مسیر فرارِ