اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«فراری» هم خودرو پلیس دوبی شد +عکس


خودرو فراری مدل FF وارد ناوگان خودرویی پلیس شیخ نشین دوبی شد.

خبرگزاری ایسنا:  خودرو فراری مدل FF وارد ناوگان خودرویی پلیس شیخ نشین دوبی شد.

 روز گذشته طی مراسمی با حضور ضاحی خلفان، رئیس پلیس دوبی از خودروی جدید پلیس رونمایی شد.

خودرو فراری بعد از لامبورگینی جای خود را در ناوگان خودرویی پلیس دوبی باز کرده است. این خودرو به قیمت 560 هزار دلار (دو میلیون و 80 هزار درهم ) خریداری شده است.



رئیس پلیس دوبی در این مراسم اظهار کرد که خودرهای جدید پلیس ویژه زنان پلیس است.

وی افزود: به زودی تعداد بیشتری از خودروهای فراری وارد ناوگان خودرویی پلیس دوبی خواهد شد که تمامی افسران پلیس زن از این خودروها استفاده خواهند کرد.


ویدیو مرتبط :
خودرو فراری پلیس زن دبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اجاره خودرو پلیس به مردم عادی +عکس



اجاره خودرو پلیس به مردم عادی +عکس

"آندراس بریر" یک نمایشگاه دار سوئیسی به تازگی تصمیمی جالب گرفته است و قصد دارد خودروهای پلیس را برای اجاره به خانواده های مختلف بدهد.

  
"آندراس بریر" یک نمایشگاه دار سوئیسی به تازگی تصمیمی جالب گرفته است و قصد دارد خودروهای پلیس را برای اجاره به خانواده های مختلف بدهد.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، خودروهای یلیس یکی از انواع خودروهای متفاوت هستند که معمولا سیستم های خاصی بر روی آن ها نصب شده است. این خودروها در تمام دنیا امنیت را برقرار می کنند و سارقین ترس خاصی از آن ها دارند.

 اخبار,اخبار گوناگون

  "آندراس بریر" یک نمایشگاه دار سوئیسی به تازگی تصمیمی جالب گرفته است و قصد دارد خودروهای پلیس را برای اجاره به خانواده های مختلف بدهد تا آن ها بتوانند کمی سارقین را بترسانند.

این کار بسیار عجیب است و این نمایشگاه دار می گوید دیگر نیازی به سیستم های امنیتی بسیار بزرگ نیست چرا که با پارک کردن یک خودروی پلیس در خارج از خانه دیگر هیچ سارقی نزدیک خانه شما نخواهد شد.
این خودروها شامل هیونداهای i40 است که از جمله خودروهای مخصوص در سوئیس است و برای هر کدام از آن ها اجاره هفته ای 270 دلار را می گیرد. البته این موضوع طرفداران بسیاری نیز پیدا کرده است و بسیاری از خودروهای او در هفته اول اجاره داده شده است.
منبع:yjc.ir