اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فراخوان 6 میلیون خودروی تویوتا


شرکت بزرگ خودروسازی تویوتا، شش میلیون و پانصد هزار محصول خود را که احتمالا بالابر شیشه های آنها معیوب است، در سرتاسر جهان فراخوان کرد.

خبرگزاری صدا و سیما: شرکت بزرگ خودروسازی تویوتا، شش میلیون و پانصد هزار محصول خود را که احتمالا بالابر شیشه های آنها معیوب است، در سرتاسر جهان فراخوان کرد.
 
این شرکت ژاپنی اعلام کرد: شش میلیون و نیم خودرو تولیدی خود را در کشورهای مختلف جمع آوری می کند تا از عملکرد مناسب دستگاه بالابر شیشه های آنها اطمینان حاصل کند. مهندسان شرکت تویوتا احتمال می دهند که دستگاه بالابر شیشه برخی از این خودروها داغ شود و دود تولید کند.   
 
در ماههای اخیر شرکت بزرگ تویوتا مجبور شده است نزدیک به ده میلیون محصول خود را به علت نقص احتمالی در کیسه های هوای آنها جمع آوری کند.  
 
فراخوان جدید محصولات تویوتا که احتمالا دستگاه بالابر شیشه های آنها مشکل دارد، شامل مدلهای یاریس، کورولا، کمری یا راو4 می شود که در فاصله سالهای دو هزار و پنج تا دو هزار و ده تولید شده اند.
 
در چارچوب این فراخوان حدود ششصد هزار خودرو در ژاپن، دو میلیون و هفتصد هزار دستگاه در آمریکا، یک میلیون و دویست هزار در اروپا، یکصد هزار در فرانسه و دو میلیون دستگاه در دیگر نقاط جهان جمع آوری می شود.
 
مسئولان تویوتا می گویند تا کنون حتی یک مورد حادثه وخیم نیز در ارتباط با این مشکل محصولات شرکت در هیچ کجای جهان گزارش نشده است.
 
به گفته مقامات شرکت ژاپنی، فقط یک راننده آمریکایی اعلام کرده که دستش سوخته و یازده مورد تلفات مادی نیز گزارش شده است.


ویدیو مرتبط :
فراخوان میلیونها دستگاه تویوتا و نیسان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تولید خودروی تویوتا در ژاپن ۳ برابر شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تولید خودروی تویوتا در ژاپن ۳ برابر شد

خبرگزاری فارس: شرکت تویوتا بزرگترین خودروساز ژاپن اعلام کرد میزان تولید خودرو های این شرکت در ژاپن طی ماه آوریل با رشد سه برابری به بیش از 352 هزار دستگاه رسیده است.

خبرگزاری فارس: تولید خودروی تویوتا در ژاپن ۳ برابر شد

بر اساس این گزارش ، شرکتهای خودرو سازی تویوتا ، نیسان و هوندا که طی آوریل 2011 میلادی با افت شدید تولید محصولات خود روبرو شده بودند در آوریل امسال رشد چشمگیری را در تولید محصولات خود مشاهده کرده اند .

بر این اساس ، شرکت تویوتا بزرگترین خودرو ساز ژاپن اعلام کرد ، میزان تولید خودرو های این شرکت طی ماه آوریل با رشد سه برابری به بیش از 352 هزار دستگاه رسیده است . بر این اساس ، میزان تولید خودروهای تویوتا در خارج از ژاپن نیز در این مدت با 64 درصد رشد به بیش از 439 هزار دستگاه رسیده است .

شرکت هوندا نیز اعلام کرد میزان تولید محصولات این شرکت طی ماه آوریل با 514 درصد رشد به بیش از 87 هزار دستگاه رسیده است . میزان تولید هوندا در خارج از ژاپن نیز با 112 درصد رشد به بیش از 284 هزار دستگاه رسیده است .

میزان تولید محصولات شرکت نیسان نیز با 94 درصد رشد به بیش از 85 هزار دستگاه رسیده است . تولید نیسان در خارج از مرزهای ژاپن نیز در این مدت با 39 درصد رشد به بیش از 283 هزار دستگاه رسیده است ./فارس