اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فراخوان میلیونی کرایسلر


گروه خودروسازی فیات-کرایسلر (FCA) به‌تازگی فراخوان گسترده‌ای را منتشر کرده که حدود 1.1 میلیون دستگاه از محصولاتش را دربر می‌گیرد!

وب‌سایت پدال: گروه خودروسازی فیات-کرایسلر (FCA) به‌تازگی فراخوان گسترده‌ای را منتشر کرده که حدود 1.1 میلیون دستگاه از محصولاتش را دربر می‌گیرد!

فراخوان میلیونی کرایسلر

به ‌نظر می‌رسد این خودروها در تعویض دنده مشکل‌دارند و حالتی موسوم به step-less در اهرم جعبه‌دنده باعث می‌شود بعد از تعیین دنده به وضعیت قبلی خود بازگردد؛ بدون این‌که (برخلاف تعویض‌کننده‌های خودکارِ مرسوم) تغییری فیزیکی در وضعیت‌شان ایجاد شود.

فراخوان میلیونی کرایسلر

این اعلان در کنفرانس خبری FCA صورت گرفت تا 811,000 دستگاه در آمریکا، 52,000 دستگاه در کانادا، 17,000 دستگاه در مکزیک و 249,000 دستگاه در مناطق دیگر که همگی مجهز به جعبه‌دنده 8 سرعته ZF هستند برای تعمیر فراخوانده شوند. تفکیک مدل‌ها نیز به شرح مقابل است: داج چارجِر و کرایسلِر 300 S تولیدشده بین سال‌های 2012 تا 2014 و جیپ گرند چروکی‌های 2014 تا 2015.

فراخوان میلیونی کرایسلر

این مشکل درحالی ایجادشده که خودروها دارای سامانه‌ای هستند که اگر خودرو با درب‌های باز و پیشرانه روشن در حالت "Drive” رها شود بوق هشدار سر می‎‌دهد. چنین وضعی قطعاً باعث گیج‌شدن راننده می‎شود، چراکه اهرم تعویض دنده در حالت‌های "Park” و "Drive” در جایگاه خاص خود قرار نمی‌گیرد و وضعیت دنده تنها از طریق نشان‌گر نوریِ موجود قابل‌تشخیص است.


ویدیو مرتبط :
از قیمت 14 میلیونی تا بازار سیاه 100 میلیونی فروش کلیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فراخوان تظاهرات میلیونی حامیان مرسی در اعتراض به تشکیل دولت موقت



حامیان مرسی,اخبار مصر

فراخوان تظاهرات میلیونی حامیان مرسی در اعتراض به تشکیل دولت موقت

جریان همبستگی ملی و حزب آزادی و عدالت امروز از برگزاری تظاهرات اعتراضی در برابر مقر نخست وزیری در اعتراض به تشکیل دولت موقت خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه مصری «الوطن»، جریان همبستگی ملی در حمایت از مشروعیت و حزب آزادی و عدالت از برگزاری تظاهراتی در اعتراض به تشکیل دولت موقت در برابر مقر نخست وزیری خبر دادند.

این جریان‌ها اعلام کردند در راستای تظاهرات‌های میلیونی «اصرار» و اعتراض به تشکیل دولت «حازم الببلاوی»، حامیان مرسی در برابر قصر «العینی» تجمع خواهند کرد و خواستار بازگشت رئیس جمهور برکنار شده به قدرت خواهند شد.
حامیان مرسی برای رسیدن به قصر نخست وزیری باید از میدان التحریر عبور کنند که معمولا محل تجمع مخالفان مرسی است و این مسئله احتمال درگیری میان دو طرف را افزایش می‌دهد.

تریبون «الرابعه العدویه» نیز از حامیان رئیس جمهور برکنار شده خواست در همه میدان‌های مصر تجمع کنند و خواستار بازگشت مرسی به قدرت شوند.
سخنگوی اخوان المسلمین نیز اعلام کرد که این حزب، دولت موقت مصر به نخست وزیری حازم الببلاوی را به رسمیت نمی‌شناسد.
شب گذشته اعضای کابینه دولت موقت مصر با ریاست نخست وزیر در قصر اتحادیه در برابر «عدلی منصور رئیس جمهور موقت سوگند یاد کردند./فارس