اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فراخوان مشمولان دیپلم و زیردیپلم برای اعزام به خدمت



مشمولان دیپلم و زیردیپلم,فراخوان مشمولان دیپلم و زیردیپلم

فراخوان مشمولان دیپلم و زیردیپلم برای اعزام به خدمت

سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت در فروردین ماه امسال را برای اعزام به خدمت فراخواند.

سازمان وظیفه عمومی ناجا با فراخوان کلیه مشمولان غایب و غیرغایب متولد 1355 تا پایان فروردین ماه 1374 برای انجام خدمت دوره ضرورت اعلام‌کرد: کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم این سال‌ها که برگ آماده به خدمت به تاریخ 19فروردین ماه سال 1392 دریافت کرده‌اند، باید در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

مشمولان ساکن تهران‌بزرگ:

کلیه مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیرغایب مذکور دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ فروردین ماه سال 1392، باید راس ساعت 6 صبح روز دوشنبه 19 فروردین به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه‌عمومی ناجا در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکزآموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حاضر شوند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساکن سایراستان‌های کشور:

کلیه مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب مذکور دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ فروردین ماه سال 1392، باید رأس ساعت 7 صبح دوشنبه 19 فروردین به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است که آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش، نشده‌اند، می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و نسبت به دریافت این برگه اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
فراخوان مشمولان مرحله ششم اجرای قانون مالیات بر ارزش اف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فراخوان مشمولان دیپلم و زیردیپلم برای اعزام به سربازی



فراخوان مشمولان غایب و غیرغایب ,سربازی

فراخوان مشمولان دیپلم و زیردیپلم برای اعزام به سربازی

مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ شهریورامسال هستند باید راس ساعت 7 صبح سه شنبه به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم شهریورماه برای اعزام به خدمت فراخوانده شدند.

 این سازمان ضمن فراخوان مشمولان غایب و غیرغایب متولد 1355 تا پایان شهریور ماه 1374 برای انجام خدمت دوره ضرورت طی اطلاعیه ای اعلام كرد: مشمولان دیپلم و زیر دیپلم سال های مذكور كه برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم شهریور ماه دریافت كرده اند، باید در ساعت و محلی كه توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

مشمولان ساكن تهران بزرگ
 مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ شهریور امسال هستند باید راس ساعت 6 صبح روز سه شنبه نوزدهم شهریور به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شده است حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساكن سایراستانهای کشور
مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ شهریورامسال هستند باید راس ساعت 7 صبح سه شنبه  به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذكر است عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود.

گفتنی است، آن دسته از مشمولانی كه به هر دلیل تاكنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش، نشده اند، می توانند به نزدیكترین دفاتر خدمات الكترونیك انتظامی (پلیس+10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذكور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند./خبرگزاری مهر