اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فراخوان دولت برای نوسازی تاکسی ها


پس از اجرای مقدمات برنامه دولت برای نوسازی ناوگان تاکسی رانی، روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، گفت: امروز چهارشنبه 14 بهمن ماه ثبت نام از تاکسی‌های فرسوده که رقم آخر پلاک آنها عدد 4 است، آغاز شده و فردا پنجشنبه 15 بهمن ماه ثبت نام از تاکسی‌های فرسوده که رقم آخر پلاک آنها عدد 5 می‌باشد، انجام می‌شود.

خبرآنلاین:  مهران کفاش توضیح داد: با هماهنگی‌های به عمل آمده، مالکان تاکسی‌های فرسوده‌ای که رقم آخر پلاک آنها اعداد 2،3و4 است و در روزهای قبل به هر دلیلی نتوانسته‌اند ثبت نام کنند، روز پنجشنبه 15 بهمن ماه برای ثبت نام می‌توانند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نمایند.

کفاش با بیان اینکه در این طرح به خودروهایی تاکسی فرسوده اطلاق می‌شود که عمر آنها بیش از ده سال باشد، مدارک لازم برای ثبت نام را شامل اصل سند خودرو (برگ سبز)، اصل کارت خودرو، اصل کارت ملی مالک خودرو، اصل پروانه بهره برداری، اصل پروانه فعالیت ذکر کرد.

او یادآور شد: چنانچه مدت اعتبار هریک از موارد فوق به پایان رسیده باشد مراتب در مرحله تایید توسط سازمانهای ذیربط، برای تمدید به اطلاع تاکسیران خواهد رسید.

کفاش گفت: خودروهای جایگزین شامل سمند EF7 و پژو 405 GLX مجهز به مخزن CNG با امکان پیمایش حداقل 300 کیلومتر در هر بار سوخت گیری، GPS برای اندازه گیری پیمایش تاکسی و تاکسیمتر برای اعلام کرایه جا به جایی مسافران است.

او درپایان گفت: روز شنبه 17 بهمن ماه ثبت نام از تاکسی‌های فرسوده‌ای که رقم آخر پلاک آنها عدد 6 است، انجام می‌شود.



ویدیو مرتبط :
نوسازی تاکسی های فرسوده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فراخوان تظاهرات میلیونی حامیان مرسی در اعتراض به تشکیل دولت موقت



حامیان مرسی,اخبار مصر

فراخوان تظاهرات میلیونی حامیان مرسی در اعتراض به تشکیل دولت موقت

جریان همبستگی ملی و حزب آزادی و عدالت امروز از برگزاری تظاهرات اعتراضی در برابر مقر نخست وزیری در اعتراض به تشکیل دولت موقت خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه مصری «الوطن»، جریان همبستگی ملی در حمایت از مشروعیت و حزب آزادی و عدالت از برگزاری تظاهراتی در اعتراض به تشکیل دولت موقت در برابر مقر نخست وزیری خبر دادند.

این جریان‌ها اعلام کردند در راستای تظاهرات‌های میلیونی «اصرار» و اعتراض به تشکیل دولت «حازم الببلاوی»، حامیان مرسی در برابر قصر «العینی» تجمع خواهند کرد و خواستار بازگشت رئیس جمهور برکنار شده به قدرت خواهند شد.
حامیان مرسی برای رسیدن به قصر نخست وزیری باید از میدان التحریر عبور کنند که معمولا محل تجمع مخالفان مرسی است و این مسئله احتمال درگیری میان دو طرف را افزایش می‌دهد.

تریبون «الرابعه العدویه» نیز از حامیان رئیس جمهور برکنار شده خواست در همه میدان‌های مصر تجمع کنند و خواستار بازگشت مرسی به قدرت شوند.
سخنگوی اخوان المسلمین نیز اعلام کرد که این حزب، دولت موقت مصر به نخست وزیری حازم الببلاوی را به رسمیت نمی‌شناسد.
شب گذشته اعضای کابینه دولت موقت مصر با ریاست نخست وزیر در قصر اتحادیه در برابر «عدلی منصور رئیس جمهور موقت سوگند یاد کردند./فارس