اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فراخوان اعزام به خدمت فارغ التحصیل دانشگاه ها


سازمان وظیفه عمومی مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی كه دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم شهریور ماه هستند را برای اعزام به خدمت فراخواند.

خبرگزاری مهر: سازمان وظیفه عمومی مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی كه دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم شهریور ماه هستند را برای اعزام به خدمت فراخواند.

این سازمان طی اطلاعیه ای اعلام كرد: مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاهی كه تاریخ اعزام آنان یکم شهریور ماه است  موظفند روز شنبه  دوم شهریور ماه در ساعت و محلی كه توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

گفتنی است، آن دسته از مشمولانی كه به هر دلیل تاكنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراكزآموزش نیروهای مسلح نشده اند، می توانند به نزدیكترین دفاتر خدمات الكترونیك انتظامی (پلیس+10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذكور اقدام و بر اساس اطلاعات مندرج در آن عمل کنند.

لازم به ذكر است، عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود.

همچنین تاكید می شود ، مشمولان اوراق مربوط به اعزام (برگ آماده به خدمت، برگ واكسیناسیون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراكزآموزش نیروهای مسلح و سایر مدارك مورد نیاز از جمله شناسنامه، كارت ملی، و....) را هنگام مراجعه به محل اعزام، به همراه داشته باشند.


ویدیو مرتبط :
فارغ التحصیل در اسلام؟!! جالب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فراخوان اعزام به خدمت مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها



فراخوان اعزام به خدمت مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهها

فراخوان اعزام به خدمت مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها

سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاهی که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اول تیرماه هستند را برای اعزام به خدمت فراخواند.

سازمان وظیفه‌عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام‌کرد: کلیه مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاهی که تاریخ اعزام آنان اول تیر است، موظفند روز شنبه اول تیرماه در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکزآموزش نیروهای مسلح نشده‌اند، می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و نسبت به دریافت این برگ اقدام و بر اساس اطلاعات مندرج در آن عمل کنند. عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود.

کلیه مشمولان اوراق مربوط به اعزام (برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکزآموزش نیروهای‌مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه، کارت ملی، و....) را هنگام مراجعه به محل اعزام، به همراه داشته باشند./ایسنا