اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرآیند جدید در درمان آیت‌الله مهدوی کنی


فرآیند جدیدی در درمان آیت‌الله مهدوی کنی آغاز شده است.

خبرگزاری ایرنا: وکیلی یکی از نزدیکان آیت‌الله مهدوی کنی اظهار داشت: در حال حاضر آهسته آهسته تزریق داروهای بیهوشی به آیت‌الله مهدوی کنی در حال کاهش است تا سطح هوشیاری ایشان سنجیده شود.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسنا گفت: تیم پزشکی آیت‌الله مهدوی کنی وضعیت ایشان را به صورت دقیق زیر نظر دارند و تزریق داروهای بیهوشی را آهسته آهسته کاهش داده است تا سطح هوشیاری ایشان مورد بررسی قرار بگیرد.


ویدیو مرتبط :
آیت الله مهدوی کنی درگذشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز فرآیند جدید در درمان آیت‌الله مهدوی کنی



اخبار,درمان آیت‌الله مهدوی کنی


اخبار سیاسی - آغاز فرآیند جدید در درمان آیت‌الله مهدوی کنی

در حال حاضر آهسته آهسته تزریق داروهای بیهوشی به آیت‌الله مهدوی کنی در حال کاهش است تا سطح هوشیاری ایشان سنجیده شود.

وکیلی یکی از نزدیکان آیت‌الله مهدوی کنی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: در حال حاضر آهسته آهسته تزریق داروهای بیهوشی به آیت‌الله مهدوی کنی در حال کاهش است تا سطح هوشیاری ایشان سنجیده شود.

وی گفت: تیم پزشکی آیت‌الله مهدوی کنی وضعیت ایشان را به صورت دقیق زیر نظر دارند و تزریق داروهای بیهوشی را آهسته آهسته کاهش داده است تا سطح هوشیاری ایشان مورد بررسی قرار بگیرد. 

اخبار سیاسی - ایسنا