اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فدراسیون فوتبال ایران جریمه شد


فدراسیون فوتبال ایران به دلیل شرکت نکردن در مسابقات غرب آسیا با جریمه نقدی روبرو شد.

تسنیم: مسابقات فوتبال غرب آسیا سه شنبه شب با برتری 2 بر صفر قطر مقابل اردن به پایان رسید تا تیم میزبان عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کند. در همین حال مسئولان اجرایی کنفدراسیون فوتبال غرب آسیا تصمیم گرفتند سه تیم یمن، ایران و سوریه را به دلیل کناره گیری از این رقابت‌ها جریمه کنند.

 تیم ایران با توجه به فشردگی مسابقات ملی و باشگاهی از حضور در این مسابقات انصراف داد اما مسئولان برگزاری اعلام کردند که تنها تیم امارات در موعد مقرر انصراف خود را از حضور در این مسابقات اعلام کرده و 3 فدراسیون ایران، یمن و سوریه به دلیل کناره گیری از مسابقات جریمه نقدی خواهند شد.

یکی از اعضای این کنفدراسیون حتی تهدید کرده که در صورت ادامه این عدم مشارکت احتمال تعلیق عضویت این 3 کشور در غرب آسیا وجود دارد. طبق اعلام سایت الکوره جریمه حضور نیافتن در این مسابقات بین 10 تا 30 هزار دلار است.


ویدیو مرتبط :
فدراسیون تراکتور را جریمه کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فدراسیون فوتبال ایران 2 هزار دلار جریمه شد


فدراسیون فوتبال ایران به خاطر تخلفی که در دیدار تیم ملی مقابل امارات انجام داد دو هزار دلار دیگر جریمه شد.

خبرگزاری تسنیم: کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) آرای صادره اخیر خود در خصوص پرونده‌های مسابقات فوتبال جام ملت‌های 2015 آسیا را اعلام کرد که بر این اساس فدراسیون فوتبال ایران به دلیل تأخیر در ورود به ورزشگاه محل بازی ایران و امارات در دور آخر از مرحله گروهی و دیرکرد در ارائه لیست بازیکنانش به پرداخت جریمه نقدی 2 هزار دلاری محکوم شد.

پیش از این فدراسیون فوتبال ایران به خاطر دیرکرد در تأیید اسامی بازیکنان برای دیدار ایران و قطر در مرحله گروهی شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا از سوی مسئولان کمیته انضباطی فیفا هشداری دریافت کرده بود. همچنین کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان به دلیل مصاحبه تند علیه داوری بعد از بازی ایران و بحرین در مرحله گروهی سه هزار دلار جریمه شده بود.

در کنار اینها فدراسیون فوتبال ایران هم به پرداخت پنج هزار دلار جریمه نقدی به دلیل لبا‌س‌های تأیید نشده محکوم و مسعود شجاعی، هافبک تیم ملی هم به خاطر خطایی که در دیدار ایران و بحرین مرتکب شد دو هزار دلار جریمه شده بود.

تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته (جمعه) در حالی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های 2015 آسیا در ضربات پنالتی مغلوب عراق شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت که بازی دو تیم در وقت‌های قانونی و اضافه با نتیجه تساوی 3 بر 3 خاتمه یافته بود.