اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فحاشی دانشجوی دكتری بدون كنكور در دانشگاه علامه برای نمره



اخبار,اخبار دانشگاه , دانشگاه علامه

 

اخبار دانشگاه - فحاشی دانشجوی دكتری بدون كنكور در دانشگاه علامه برای نمره

سلیمی پس از پخش فیلم مربوط به حضور این دانشجو در دفتر ریاست دانشگاه علامه عنوان کرد: 18 نفر از اعضای گروه فلسفه دانشگاه اعلام کردند که این دانشجو برای دریافت نمره در زمان مدیریت قبلی شرایطی داشته است که از بیرون دانشگاه اساتیدی برگه‌های امتحانی وی را تصحیح می‌کردند.

 حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در نشست خبری صبح امروز با اشاره به اظهارات دانشجوی مقطع دکتری مبنی بر ضرب و شتم در دفتر رئیس دانشگاه گفت: برخی دانشجویان به خاطر دریافت نمره اظهارات دروغی دارند به طوری که اسناد آن نیز موجود است و من در برابر فحاشی‌ها فقط سکوت کردم.

وی افزود: من هیچ گونه آشنایی با این دانشجو نداشتم که به یکباره دیدم وی در دفتر من حضور یافته و شروع به فحاشی کرد که من فقط سکوت کرده و صلوات فرستادم.

سلیمی پس از پخش فیلم مربوط به حضور این دانشجو در دفتر ریاست دانشگاه علامه عنوان کرد: 18 نفر از اعضای گروه فلسفه دانشگاه اعلام کردند که این دانشجو برای دریافت نمره در زمان مدیریت قبلی شرایطی داشته است که از بیرون دانشگاه اساتیدی برگه‌های امتحانی وی را تصحیح می‌کردند.

وی گفت: این دانشجو به همراه همسرش بدون کنکور وارد مقطع دکتری دانشگاه شده است و در دانشگاه نیز برای کسب نمره فحاشی‌هایی را داشته است.

در ادامه صحرایی معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در تاریخ 10 تیر ماه سال 92 اعضای گروه فلسفه با 18 امضا نسبت به توهین‌های این دانشجو اعتراض کرده و به کمیته انضباطی شکایت کرده‌اند. زیرا وی سه ترم مشروط شده و نباید در امتحان جامع شرکت می‌کرد ولی در تاریخ 18شهریور سال 92 اعضای گروه متوجه شدند که برخی برگه‌های امتحانی این دانشجو توسط اساتید دیگری تصحیح شده است که اگر چنین مسئله‌ای صحت داشته باشد خلاف قانون است.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در مدیریت قبلی در رابطه با پرونده این دانشجو اعلام شده بود که تعجیلی در طرح شکایت در کمیته انضباطی نیست. در صورتی که این دانشجو از نظر بیانی بسیار حرمت‌شکن است و گروه فلسفه دانشگاه نسبت به این قضیه اعتراض دارند.

اخبار دانشگاه - فارس

 


ویدیو مرتبط :
نمره ندادن استاد ایرانی به دانشجوی خارجی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

4 دانشجوی دانشگاه علامه ممنوع الورود شدند



 

 

 

دانشگاه علامه

 

 

به گزارش فرارو؛ شنیده می‌شود؛ این دانشجویان در پی اجرای سیاست تفکیک جنسیتی در دانشگاه علامه اقدام به بر پایی تجمعی اعتراض آمیز در دانشکده ادبیات در روز شنبه 23 بهمن کرده‌‌اند.

گفته می‌شود در پی بر پایی این تجمع، مسئولان دانشگاه ورود چهار تن از دانشجویان معترض را به خوابگاه و دانشکده ممنوع کرده‌اند.

این در حالی است که چندی پیش رئیس دانشگاه علامه طباطبایی از تفکیک جنسیتی تعدادی از کلاس‌های این دانشگاه به زودی و در سال جدید تحصیلی خبر داده و گفته بود: «جدا شدن کلاس‌های دانشجویان دختر و پسر فقط مربوط به کلاس‌های دروس عمومی است که تعداد جمعیت دانشجویانش بیشتر است.»

نحوه مدیریت ریاست دانشگاه در طی سال‌های اخیر هموراه مورد اعتراض دانشجویان، اساتید و حتی نمایندگان مجلس بوده است.

چندی پیش بود که 75 تن از نمایندگان مجلس در نامه‌ای اعتراضی خطاب به وزیر علوم از نحوه مدیریت صدر الدین شریعتی انتقاد کردند..../تحلیل:فرارو