اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فجر شش تایی نشد


استقلال تا قبل از این دیدار 49 امتیاز داشت و سپاسی نیز 33 امتیازی بود و در جایگاه دهم حضور داشت.شاگردان قلعه‌نویی با این پیروزی 52 امتیازی شده و با تفاضل 20+ صدرنشینی خود را تثبیت کردند.

خبر گزاری فارس: دیدار تیم های فجر سپاسی و استقلال از ساعت 14:30 در ورزشگاه حافظیه و با حضور بیش از 14 هزار تماشاگر برگزار شد.

این دیدار در حالی برگزار شد که در نیمه اول فجرسپاسی از لحاظ مالکیت نسبت به شاگردان قلعه نویی برتری داشت اما روی حرکت فرزاد حاتمی استقلال موفق به دریافت پنالتی شد که جواد نکونام در دقیقه 40 دروازه حریف را باز کرد. در نیمه دوم آبی پوشان بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 49 توسط فرزاد حاتمی به گل رسیدند. در ادامه سیاوش اکبرپور روی حرکت جباری در دقیقه 64 گل سوم آبی پوشان را به ثمر رساند.  درست 6 دقیقه بعد فرزاد حاتمی با یک ضربه پای چپ چهارمین گل استقلال و دومین گل خود را در دقیقه 72 به ثمر رساند.

آرش برهانی در دقیقه 90+1 گل پنجم آبی پوشان را به ثمر رساند تا این دیدار با نتیجه 5 بر صفر به پایان برسد.

استقلال تا قبل از این دیدار 49 امتیاز داشت و سپاسی نیز 33 امتیازی بود و در جایگاه دهم حضور داشت.شاگردان قلعه‌نویی با این پیروزی 52 امتیازی شده و با تفاضل 20+ صدرنشینی خود را تثبیت کردند.

قضاوت این بازی بر عهده سعید مظفری زاده است.وی به محمد صالح خلیل آزاد از فجر سپاسی کارت زرد نشان داد.

 ترکیب فجر سپاسی:

محمد صالح خلیل آزاد، خالد شفیعی ( امید خلیلی 53)، علیرضا جلیلی، سعید قزل گچلی، محمد مهدی نظری (50 محمد رضا حسینی)، محمد آفند، حمید جوکار، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری، حسین کاظمی(72 هادی ایمانی) و سندلی بی‌تو

 سرمربی: محمود یاوری

ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی، خسرو حیدری، عباس محمد رضایی ( 46 ساموئل) امیر حسین صادقی، پژمان منتظری،  علی حمودی، مجتبی جباری ( 76 آرش برهانی)، جواد نکونام، عباس محمد‌رضایی،سیاوش اکبرپور و فرزاد حاتمی( 84 سید ایمان موسوی).

سرمربی: امیر قلعه‌نویی


ویدیو مرتبط :
آموزش لیوان چینی سه تایی و شش تایی توسط دانش آموز کلاس6

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فجر‌، داماش را ۶ تایی کرد/برتری ذوب‌ و صبا و صدرنشینی شاگردان یاوری



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال

فجر‌، داماش را ۶ تایی کرد/برتری ذوب‌ و صبا و صدرنشینی شاگردان یاوری

در ادامه مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، فجرسپاسی با برتری پرگل برابر داماش به صدر جدول صعود کرد.

در ادامه رقابت های هفته هشتم سه بازی برگزار شد.

دیدار فجرسپاسی و داماش گیلان از ساعت 18:30 آغاز شد. این بازی با نتیجه 6 بر یک به سود فجر سپاسی به پایان رسید. گل های فجر را جابر انصاری( 12 و 19 و 77) ، عباس محمد رضایی( 28) ، مهدی نظری (45+1)  و محمد رضا حسینی (58) زدند و تک گل داماش را علیرضا جهانبخش در دقیقه 20 به ثمر رساندند. در ورزشگاه حافظیه گفته می‌شد این نتیجه ممکن است باعث تغییراتی در داماش حتی در سطوح بالا شود.

دیدار ذوب آهن و فولاد خوزستان که از ساعت 18:30 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز شد با نتیجه 2 بر یک به سود ذوب آهن به پایان رسید. بختیار رحمانی(7) برای فولاد و اسماعیل فرهادی(45+1 و 82) برای ذوب آهن گل زدند.

از ساعت 18:35 هم صبای قم در خانه به مصاف گهر زاگرس رفت و با تک گل دقیقه 4+90 رامین رضاییان یک بر صفر به برتری رسید.

علیرضا پورمند سرمربی گهر در این بازی بود . مهدی تارتار چند روز قبل از سمت سرمربیگری استعفا کرد./فارس