اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فتوای قتل عاملان فیلم موهن صادر شد


این امام جماعت سلفی مصر در فتوای خود از جوانان مسلمان در اروپا و آمریکا خواست «برای اجرای این فتوا عجله کنند و به این خوک‌های کثیف درسی عبرت آموز بدهند.

باشگاه خبرنگاران جوان: یک امام جماعت سلفی در مصر روز دوشنبه فتوای قتل تمام عوامل تولید فیلم موهن به ساحت پیامبر اسلام (ص) را صادر کرد.

خبرگزاری فرانسه، مرکز آمریکایی نظارت بر فعالیت افراط گرایان در اینترنت، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد "احمد فواد اشوش"، امام جماعت سلفی مصری، از طریق پایگاههای اینترنتی جهادگرایان، حکمی مذهبی(فتوا) برای قتل عوامل تولید و بازیگران فیلم موهن به مقدسات اسلامی که در آمریکا ساخته شده،‌ صادر کرده است.
 
این فیلم در ماه اوت سال ۲۰۱۱ توسط یک قبطی مصری مقیم لس انجلس و اوانجلیست‌های آمریکایی در ایالت کالیفرنیا ساخته شده است.
 
امام جماعت سلفی مصری در فتوای خود تاکید کرد: افراد خبیث و جاهلی که این فیلم را ساخته‌اند عناصر جبهه کفر هستند.
 
من از همه جوانان مسلمان در آمریکا و در اروپا درخواست می‌کنم کارگردان، تهیه کننده، بازیگران و تمام آنهایی را که در ساخت این فیلم توهین آمیز دست داشته‌اند، به قتل برسانند.
 
این امام جماعت سلفی مصر در فتوای خود از جوانان مسلمان در اروپا و آمریکا خواست «برای اجرای این فتوا عجله کنند و به این خوک‌های کثیف درسی عبرت آموز بدهند.
 
پخش این فیلم توهین آمیز تظاهرات خشونت بار گسترده‌ای را در کشورهای اسلامی به راه انداخته و تا کنون قربانیان زیادی گرفته است.


ویدیو مرتبط :
داعش فتوای***زنان و دختران موصل را صادر کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرسی دستور دستگیری عاملان قتل 4 شیعه در مصر را صادر کرد



قتل شیعیان در مصر

مرسی دستور دستگیری عاملان قتل 4 شیعه در مصر را صادر کرد

سخنگوی رسمی نهاد ریاست جمهوری مصر تاکید کرد که رئیس جمهور دستور دستگیری عاملان قتل چهار نفر از شیعیان در روستای ابومسلم استان الجیزه را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه الیوم السابع، «عمر عامر» گفت که نهاد ریاست جمهوری مصر به شدت قتل چهار نفر از شیعیان مصر را محکوم می‌کند.

وی طی سخنانی در یک کنفرانس مطبوعاتی اشاره کرد که این حادثه عجیب به دور از اخلاق و منش جامعه مصر است.

عامر با اشاره به اینکه رئیس جمهور فورا اقداماتی برای دستگیری متهمان این قضیه و تحویل آنها به دادگاه اتخاذ کرد، افزود که هرگز در برخورد با کسانی که با تجاوز و یا اذیت و آزار، امنیت کشور را به خطر می‌اندازند، کوتاهی نخواهیم کرد.

روز یکشنبه گروهی از شیعیان که به مناسبت نیمه شعبان در منزل یکی از شیعیان در روستای ابومسلم در الجیزه گردهم آمده بودند، توسط تعدادی از سلفی‌های تندرو هدف حمله قرار گرفته و در جریان ضرب و شتم این شیعیان چهار نفر از آنها از جمله شیخ «حسن شحاته» از رهبران شیعه کشته شدند و مهاجمان اسباب و اثاثیه منزل را تخریب و خانه را به آتش کشیدند./فارس