اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فتوای جدید داعش/مصرف گوشت قرمز وارداتی حرام است



اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - فتوای جدید داعش/مصرف گوشت قرمز وارداتی حرام است

یک رسانه عراقی گزارش داد که گروه تروریستی تکفیری داعش، با صدور فتوای جدیدی، خرید و فروش و مصرف گوشت قرمز وارداتی در شهر موصل را حرام اعلام کرده است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری عراقی ˈمصدرنیوزˈ، گروه تروریستی داعش امروز (پنجشنبه) اقدام به جمع آوری و از بین بردن گوشت های قرمز وارداتی در موصل کرد.

براساس این گزارش، تروریست ها به این بهانه که گوشت های وارداتی ذبح شرعی نمی شوند، نسبت به هرگونه خرید و فروش و مصرف آن هشدار دادند.

فتواهای عجیب گروه تروریستی داعش درعراق هر روز گسترده تر می شود. پیشتر، این گروه تروریستی با صدور فتوایی در موصل از ساکنان این شهر خواسته بود که دختران خود را برای مشارکت در «جهاد نکاح» آماده کنند.

گروهک تروریستی داعش از سال 2012 تاکنون، در سوریه جنایات فراوانی را انجام داده و از حدود سه ماه پیش نیز به کشور عراق یورش برده و بخش هایی از آن را به اشغال خود درآورده است. 

اخبار بین الملل - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
راههای شناخت حیوانات حرام گوشت و حلال گوشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عرضه گوشت قرمز وارداتی با ...



 

 

 

گوشت

 

 

مدیركل دفتر محصولات كشاورزی و غذایی سازمان حمایت مصرف كنندگان و تولیدكنندگان از عرضه گوشت قرمز وارداتی به قیمت ۵۹۰۰ تومان در بازار خبرداد.

علیرضا رفیعی در گفتگو  گفت: عرضه محصولات پروتئینی در بازار و میادین اصلی میوه و تره بار آغاز شده است كه امید می رود مصرف كنندگان بتوانند با كمترین مشكل محصول مورد نظر خود را تامین كنند.مدیركل دفتر محصولات كشاورزی و غذایی سازمان حمایت مصرف كنندگان و تولید كنندگان افزود: بر این اساس عرضه گوشت مرغ از ۳ مجرای نمایشگاه های وی ژه ماه مبارك رمضان، عرضه مستقیم و میدان بهمن تهران كه شاخص توزیع مرغ در كشور است، توزیع می شود.

وی تصریح كرد: همچنین تفاهم نامه ای با سازمان میادین میوه و تره بار به امضا رسیده است تا در ۱۴ میدان اصلی میوه و تره بار در تهران، نمایشگاه های عرضه مستقیم كالاهای اساسی دایر شود كه در آن مرغ و اقلام پروتئینی نیز توزیع خواهد شد. به گفته رفیعی، از طریق میدان اصلی میوه و تره بار بهمن توزیع مرغ را به گونه ای انجام خواهیم داد تا قیمت در سطح ۲۸۵ تومان برای عمده فروشی و در نهایت ۲۹۵۰ تا ۳ هزار تومان در سطح خرده فروشی ثابت بماند..../تحلیل:مهر