اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فتح الله زاده مذاکره با شیث را تکذیب نکرد!


مدیرعامل استقلال می‌گوید در جریان پیشنهاد تیم چینی به منتظری بوده اما این بازیکن در جمع آبی‌پوشان می‌ماند.

ایسنا: مدیرعامل استقلال می‌گوید در جریان پیشنهاد تیم چینی به منتظری بوده اما این بازیکن در جمع آبی‌پوشان می‌ماند.

علی فتح‌الله‌زاده درباره اخبار منتشر شده مبنی بر جدایی پژمان منتظری از استقلال اظهار کرد: این بازیکن پیش از آغاز فصل هم پیشنهاد بسیار خوبی را از تیم چینی داشت و در جریانش بودیم. از پیشنهاد اخیر هم خبر دارم اما به هواداران عزیزمان می‌گویم که منتظری در استقلال ماندنی است. نمی‌گذارم این مدافع خوب و ارزشمند از جمع ما جدا شود. منتظری را در استقلال نگه می‌دارم و هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

او در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره شرایط بازیکنان استقلال و به تعویق نیفتادن این تیم برابر ملوان اظهار کرد: با پیروزی برابر ملوان می‌توانیم قهرمان نیم‌فصل شویم. به عبارت دیگر قهرمانی در کنار دست ماست. بازیکنان استقلال در شرایطی بسیار دشوار و کاملا تنها به جمع چهار تیم آسیا رسیدند و دلیلش هم تنها عشق به هواداران بود. آنها آماده‌اند تا در این شرایط دشوار و فشردگی لیگ که با اردوهای تیم ملی همراه شده یک بازی خوب برابر ملوان انجام دهند و قهرمانی نیم‌فصل را جشن بگیرند، هر چند که قهرمانی نیم‌فصل چیزی را اثبات نمی‌کند اما حضور در صدرجدول بسیار مهم است؛ چرا که به تیم آرامش و انگیزه خاصی می‌دهد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا صحت دارد که تیمش به دنبال جذب شکوری و شیث‌رضایی است، بیان کرد: خیلی در بحث صحبت‌های اولیه با بازیکنان نیستم. آقای قلعه‌نویی و امیری صحبت‌های اولیه و رایزنی‌هایی را انجام می‌دهند و زمانی که توافق اولیه حاصل شد، وارد کار می‌شوم. به همین دلیل درباره این دو بازیکن نه مساله‌ای را تایید می‌کنم و نه حضورشان را تکذیب می‌کنم.


ویدیو مرتبط :
کل کل فتح الله زاده و کامران نجف زاده در مورد قفس در ورزشگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه نویی مذاکره 6 ساعته با فتح الله زاده را تکذیب کرد



 

قلعه نویی مذاکره 6 ساعته با فتح الله زاده را تکذیب کرد

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «متاسفانه به این عادت کرده‌ایم که پس از یک برد حواشی به سراغمان بیاید و این بار حاشیه سازان از قطعیت حضور من در استقلال خبر بدهند.»

به گزارش جام نیوز به نقل از اوج نیوز، امیر قلعه نویی درباره شایعه مذاکره 6 ساعته خود با علی فتح الله زاده و عقد قرارداد داخلی با استقلال برای حضور در این تیم در فصل آینده اظهار داشت: «من مدت‌هاست فتح الله زاده را ندیدم ولی برایم قابل پیش بینی بود وقتی یک برد بیاوریم این شایعات منتشر شود.»

وی افزود: «حالا اگر هم با فتح الله زاده دیداری داشته باشم ارتباطی به پیوستنم به استقلال ندارد. من با تراکتورسازی قرارداد قلبی دارم و به تعهدم با این تیم پایبندم.»

قلعه نویی از اظهار نظر درباره احتمال حضورش در فصل آینده در استقلال خودداری کرد و تاکید داشت: «تمام فکر و ذکرم به موفقیت تراکتور سازی است و آن چیزی که در حال حاضر از این تیم می‌بینید هنوز 40 درصد از ایده‌آل‌های من محسوب می‌شود و در نیم فصل دوم چهره متفاوتی را از نماینده تبریز در لیگ برتر خواهید دید.»