اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فتح الله زاده: در فیفا به لاوره نشان می دهیم!


علی فتح الله زاده می گوید با شنیدن آنچه لاوره در رسانه های کشورش علیه قلعه نویی و استقلال گفته ، تنها افسوس خورده است.

خبرآنلاین: علی فتح الله زاده می گوید با شنیدن آنچه لاوره در رسانه های کشورش علیه قلعه نویی و استقلال گفته ، تنها افسوس خورده است.

علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال می گوید آنچه بر زبان بازیکن صربستانی استقلال جاری شده تنها باعث شرمساری است. بازیکنی که پولش را امیر قلعه نویی در دل نداری های باشگاه از سر دل رحمی سرمربی گرفته و رفته اما اینگونه ناسپاسانه پاسخ محبت های قلعه نویی را داده است. او در این باره می گوید:« از ابتدا هم قلعه نویی روی توانایی های این بازیکن تردید  داشت اما هرچه بود به احترام اینکه رزومه قبل از مصدومیتش خوب بوده ، این بازیکن را خواست. من چون این انتخاب ، انتخاب سرمربی تیم بود ، تصمیمش را پذیرفتم و او به جمع مان اضافه شد. ولی این بازیکن همان طور که فکرش را می کردیم نتوانست به شرایط بازی برسد. او به رغم همه اعتمادی که کادرفنی برایش هزینه کرد ، چیزی نشد که باید می شد و اصلا کارایی نداشت.»

فتح الله زاده درباره این حرف ها که بازیکن سابق تیمش به رسانه های صربستانی گفته ، می گوید:« این آقا خیلی خوب مزد زحمات قلعه نویی را داد. باشگاه اوضاع مالی خوبی نداشت اما قلعه نویی دلش به حال این بازیکن که اینجا غریب بود سوخت و خودش این پول را جور کرد و به او داد. ما هنوز هم شرمنده قلعه نویی هستیم که نتوانستیم این پول را برگردانیم بعد لاوره می رود و اینچنین مزد قلعه نویی را می دهد.به هر حال امیرخان خیلی دلرحم است و گاهی تاوان این کارش را می دهد.»

مدیر استقلال درباره اینکه چرا پاسپورت این بازیکن به او داده شد هم می گوید:« ما به او گفتیم بیاید تا ببینیم حساب و کتاب مان به چه شکل است و بعد پاسپورتش را بدهیم که برود . حالا هم مهم نیست. اتفاقا حرف هایی که زده خیلی خوب است. قراردادمان هست . بگذار برود در فیفا شکایت کند. اتفاقا ما هم از همان طریق از او شکایت می کنیم تا متوجه شود اخلاق خیلی چیز مهمی است. این هم درسی برای ما می شود تا در خریدهای خارجی مان بیشتر دقت کنیم.»


ویدیو مرتبط :
کل کل فتح الله زاده و کامران نجف زاده در مورد قفس در ورزشگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح‌الله‌زاده: نکونام را از دست نمی‌دهیم/ شاید جادوگر به ملوان برسد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بگذارید قلعه‌نویی کارش را انجام دهد

فتح‌الله‌زاده: نکونام را از دست نمی‌دهیم/با استعفای کفاشیان مخالفم

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد اجازه جدایی جواد نکونام را نمی‌دهد.

علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اینکه گفته می شود قرار است امروز لیست مازاد اعلام شود، اظهار داشت: هنوز امیر قلعه نویی لیست مازاد خود را به ما نداده است و قرار شده امشب در جلسه ای با هم در مورد نیازهای تیم صحبت کنیم.

وی در خصوص حضور بازیکن اهل بولیوی در تهران گفت: قرار است این هافبک فردا به تهران بیاید. منتظر هستیم که نتیجه تست پزشکی زاییچ هم مشخص شود و در صورتی که مشکلی نداشته باشد باید با او سر مسائل مالی توافق کنیم. ما برای بستن تیم دو هفته زمان داریم و چون در لیگ قهرمانان آسیا با حریفان قدری همگروه هستیم باید در نقل و انتقالات قوی تر عمل کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که نظرش در مورد انتقادهایی که به جذب حسن اشجاری شده، گفت: وقتی سرمربی تیم بازیکنی را می خواهد من به عنوان مدیرعامل باید لیست او را پر کنم. حتما اشجاری به سیستم مورد نظر قلعه نویی می خورد که خواستارش شده است. بهتر است بگذاریم امیر قعه نویی کارش را انجام دهد و به او فرصت دهیم تیم خود را ببندد.

فتح الله زاده در خصوص اینکه گفته می شود جواد نکونام از النصر امارات پیشنهاد دارد و می خواهد از استقلال جدا شود، گفت: ما برای جذب نکونام کلی زجر کشیدیم و او را از دست نمی دهیم. در لیگ قهرمانان آسیا به او نیاز داریم. او را بدهیم چه کسی را بگیریم؟ او حتی اگر خودش هم بخواهد نمی گذاریم برود و مخالفت می کنیم. نکونام از تیم های مختلف عربی پیشنهاد رسمی دارد اما او را از دست نمی دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه به زودی قرارداد لیام ردی با استقلال فسخ می شود در خصوص اینکه چه کسی را جای او جذب می کنند، عنوان کرد: هنوز قلعه نویی درخواستی برای جذب دروازه بان به ما نداده است.

فتح الله زاده در خصوص شایعه استعفای کفاشیان گفت: من بعید می دانم که کفاشیان استعفا دهد و ضمن اینکه شاید او از برخی اتفاق ها ناراحت می شود. برخوردهایی که در ایران انجام می شود تخریبی است و روحیه آدم ها را از بین می برد. من خودم نشانی را خوب یا بد گرفتم اما ببینید چه برخوردهایی با من شد. حتی به مدرک تحصیلی من هم گیر می دهند و این رفتارها خوب نیست. من موافق استعفای کفاشیان نیستم و معتقدم که باید در کارها اصلاحاتی انجام شود.

در روزهای استراحت سرخپوشانکریمی به طور ویژه تمرین کرد/ شاید جادوگر به ملوان برسد

علی کریمی با تمرینات ویژه‌ای که انجام داده شاید به بازی جام حذفی مقابل ملوان برسد.

به گزارش فارس، پس از بازی مقابل تراکتورسازی تمرینات پرسپولیس 4 روز تعطیل شد تا سرخپوشان استراحت کنند اما علی کریمی که با مصدویت کشاله پا دست و پنجه نرم می‌کند در این تعطیلات تمرینات ویژه‌ای را زیر نظر علیپور پزشک پرسپولیس دنبال کرد.

وی در تمرینات خود کار با توپ و تمرینات ویژه بدنسازی را داشت و با توجه به تست‌هایی که از این بازیکن گرفته شده، احساس درد در کشاله نداشته است.

کریمی در تعطیلات روزانه یک و گاهی دو جلسه تمرین را در دستور کار خود داشت و با این شرایط به احتمال فراوان در بازی مقابل ملوان در چارچوب جام حذفی به میدان خواهد رفت. البته کریمی قرار است هفته جاری در تمرینات پرفشار این تیم تست شود تا درباره او تصمیم نهایی را بگیرند./فارس