اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فتح الله زاده: از خواب بیدار شو رویانیان!


علی فتح الله زاده در مصاحبه ای ضرب العجلی پاسخ مصاحبه رویانیان در جمع خبرنگارهای پرسپولیسی را داد.

سایت گل: علی فتح الله زاده اولین کسی است که پاسخ حرف های محمد رویانیان درباره چهارتایی کردن استقلال را می دهد. البته حاجی برخلاف رویانیان کاملا جدی است ، نه همان جوری که همیشه هست.

موضوع نکو و خلعتبری فرق دارد

فنح الله زاده ابتدا درباره موضوع خلعتبری  حرف می زند و اینکه رویانیان آن را با استقلال مقایسه کرده : ظاهرا دوستان فراموش کرده اند نکونام در شرایطی به استقلال پیوست که موعد نقل و انتقالات بود و در واقع فرصت ثبت قرارداد برای او به عنوان بازیکنی که آزاد بود وجود داشت.در حالیکه درباره موضوع خلعتبری چنین بحثی نیست و این مساله بارها و بارها توسط کارشناسان طی روزهای اخیر بیان شده است.

بروتیمت را درست کن داداش

بحث بعدی درباره کری رویانیان و بخث شش تایی کردن استقلال است . فتح الله زاده می گوید: برادر من نمی توانی این کار را بکنی.شما دقیقا دو سال است به پرسپولیس آمده ای،هنوز یک جام برای تیمت و هواداران پرسپولیس نیاورده ای.بعد می خواهی استقلال را شش تایی کنی!این حرفها پیشکش،برو تیمت را درست کن.

رویانیان،لطفا از خواب بیدار شو

و اما قسمت آخر مصاحبه مدیر استقلال با اوج نیوز: متاسفم در هفته دربی چنین بحث هایی مطرح می شود.در شرایطی که باید در این روزها آرامش وجود داشته باشد و همه به دنبال این باشیم که بازی بدون حاشیه سپری شود برخی اینگونه اظهارات را طرح می کنند.برادر عزیز،محمد رویانیان،لطفا از خواب بیدار شو.شما به مصاف صدرنشین می روی.اگر هم خوابی دیده ای خیر باشد.چون در عالم واقعیت این اتفاقات رخ نمی دهد.


ویدیو مرتبط :
رویانیان و فتح الله زاده در کنار هم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح الله زاده:آقای رویانیان از خواب بیدار شو!/دوسال است یک جام نیاورده ای،می خواهی استقلال را شش تایی کنی!



فتح الله زاده ,رویانیان,استقلال

فتح الله زاده:آقای رویانیان از خواب بیدار شو!/دوسال است یک جام نیاورده ای،می خواهی استقلال را شش تایی کنی!

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:متاسفم در هفته دربی چنین بحث هایی مطرح می شود.

علی فتح الله زاده درباره اظهارات اخیر محمد رویانیان پیرامون گفته های وی مبنی بر اینکه چرا خلعتبری نمی تواند در دربی به میدان برود اما نکونام یک روزه با استقلال قرارداد بست و به میدان رفت عنوان کرد:ظاهرا دوستان فراموش کرده اند نکونام در شرایطی به استقلال پیوست که موعد نقل و انتقالات بود و در واقع فرصت ثبت قرارداد برای او به عنوان بازیکنی که آزاد بود وجود داشت.

 

در حالیکه درباره موضوع خلعتبری چنین بحثی نیست و این مساله بارها و بارها توسط کارشناسان طی روزهای اخیر بیان شده است.

وی درباره اینکه رویانیان گفته است نمی خواهیم خاطره 6 گل را در دربی تکرار کنیم گفت:برادر من نمی توانی این کار را بکنی.شما دقیقا دو سال است به پرسپولیس آمده ای،هنوز یک جام برای تیمت و هواداران پرسپولیس نیاورده ای.بعد می خواهی استقلال را شش تایی کنی!این حرفها پیشکش،برو تیمت را درست کن.

فتح الله زاده درباره اینکه رویانیان گفته دو،سه یا چهار گل به استقلال می زنیم اظهار داشت:متاسفم در هفته دربی چنین بحث هایی مطرح می شود.در شرایطی که باید در این روزها آرامش وجود داشته باشد و همه به دنبال این باشیم که بازی بدون حاشیه سپری شود برخی اینگونه اظهارات را طرح می کنند.برادر عزیز،محمد رویانیان،لطفا از خواب بیدار شو.شما به مصاف صدرنشین می روی.اگر هم خوابی دیده ای خیر باشد.چون در عالم واقعیت این اتفاقات رخ نمی دهد./اوج