اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فتح‌الله‌زاده: نکونام رفاقت‌ها را حفظ کند


مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر در قرارداد تیموریان بندی وجود دارد، او بیاید این بند را نشان دهد و جدا شود.

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر در قرارداد تیموریان بندی وجود دارد، او بیاید این بند را نشان دهد و جدا شود.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص حضور آندرانیک تیموریان در تست پزشکی تیم فوتبال الاهلی قطر عنوان کرد: تیموریان بازیکن بزرگی است و به هیچ عنوان به این بازیکن اجازه جدایی از استقلال را نمی‌دهیم.

وی درباره اینکه در ارتباط با منتظری و نکونام هم قرار نبود اجازه جدایی داده شود اما این بازیکنان استقلال را ترک کردند، گفت: یکسری اخبار منتشر می‌شود که درست نیست و به همین دلیل تفسیرهای مختلفی از آن می‌شود. بارهم اعلام می‌کنم اگر ما نمی‌خواستیم منتظری از استقلال جدا نمی‌شد اما به دلیل قولی که به این بازیکن داده بودیم تا نیم فصل رضایت‌نامه اش را صادر کنیم، از نظر اخلاقی به وعده‌مان عمل کردیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: در خصوص جدایی نکونام نیز باید بگویم که با پورحیدری، قلعه‌نویی و معاونین باشگاه با نکونام جلسه داشتیم و یک تصمیم جمعی گرفتیم. رفتن نکونام هم به نفع ما بود و هم به نفع این بازیکن و اگر غیر از این بود اجازه جدایی نمی‌دادیم، اما داستان تیموریان فرق دارد و او ستون تیم ما است و نمی‌گذاریم از استقلال برود.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه سرژیک تیموریان برادر آندو گفته بندی در قرارداد تیموریان است که این بازیکن می‌تواند قراردادش را یک طرفه فسخ کند، اظهار داشت: هر فردی تفسیر خودش را می‌کند و چنین چیزی درست نیست. اگر در قرارداد تیموریان بندی وجود دارد، او بیاید این بند را نشان دهد و آزاد شود.

وی در واکنش به صحبت‌های جواد نکونام علیه امیر قلعه‌نویی و اطرافیان او، خاطرنشان کرد: روی رفاقت تصمیم گرفتیم که نکونام برود و دوست دارم رفاقتی که بین ما 3 نفر (نکونام، قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده) هست، حفظ شود و اسیر احساس نشویم. نکونام جوان و احساسی است که از اینجا به او حرف‌هایی می‌زنند و نکونام هم احساسی می‌شود. امیدوارم هر سه طرف ماجرا کاری کنند که رفاقت‌ها حفظ شود.


ویدیو مرتبط :
کل کل فتح الله زاده و کامران نجف زاده در مورد قفس در ورزشگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح‌الله‌زاده:قلعه نویی یواشکی تمرین می‌کند که من را شکست دهد/رحمتی و نکونام را حفظ می کنیم



تمرینات یواشکی قلعه نویی,فهرست فصل آینده استقلال

فتح‌الله‌زاده:قلعه نویی یواشکی تمرین می‌کند که من را شکست دهد/رحمتی و نکونام را حفظ می کنیم

مدیرعامل باشگاه استقلال می گوید در تلاش است تا برای فصل آینده تیمی در قواره قهرمانی آسیا تشکیل دهد.

به گزارش خبرآنلاین؛ علی فتح‌الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص جلسه اش با امیر قلعه نویی که شب گذشته برگزار شد به خبرآنلاین گفت: «شب گذشته با آقای قلعه نویی یک جلسه 3، 4 ساعته داشتیم.

بحث اصلی این جلسه فهرست فصل آینده استقلال بود. امیر پنج بازیکن ایرانی خواسته که سه نفر از آنها را جذب کرده ایم و در آستانه امضا قرارداد با دو نفر دیگر هستیم.

همچنین تلاش می کنیم تا پژمان منتظری را برای فصل آینده حفظ کنیم. می دانیم که پژمان چند پیشنهاد مناسب دارد اما اگر او در استقلال بماند دیگر نیازی به مدافع نداریم.

علاوه بر این به دنبال یک بازیکن در سمت چپ هستیم.»

او ادامه داد: «از آنجایی که قوانین مربوط به بازیکنان خارجی هم تغییر کرده، سعی می کنیم چند بازیکن خارجی باکیفیت را به تیم اضافه کنیم. دیدید که بازیکن با کیفیتی مثل ساموئل را با قیمیت مناسب به استقلال آوردیم و کمک زیادی به ما کرد.»

فتح‌الله زاده در قسمت دیگری از صحبت هایش گفت: «به امیر گفتم که یا خودت و یا کسی که بهش اعتماد داری را به اروپا و آمریکا بفرست تا برای جذب بازیکن اقدام کنند.

اگر بخواهیم برای خرید بازیکن از راه دلال ها وارد شویم، هم قیمت ها بالا می رود و هم کیفیت پایین می آید.

بازیکن خوب و ارزان قیمت در اروپا و آمریکای جنوبی زیاد است اما به شرطی که خودمان این بازیکنان را ببینیم و بپسندیم.»

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا مهدی رحمتی و جواد نکونام برای فصل آینده حفظ خواهند شد، گفت: «اسکلت تیم ما خوب است و باید حفظ شود.

رحمتی و نکونام جز گزینه های فصل بعد ما هستند و می خواهیم که آنها را حفظ کنیم. اگر خدا بخواهد سید مهدی در استقلال ماندنی است.

با جواد هم باید صحبت کنیم تا از شرایط او مطلع شویم و با یکدیگر به توافق برسیم.»

او همچنین در مورد حضور استقلال در ادامه رقابت های لیگ قهرمان آسیا گفت: «ما باید تیمی را ببنیدم که در شان استقلال و در قواره حضور در فینال لیگ قهرمانان و حتی قهرمانی آسیا باشد. با وجود مشکلاتی که داریم رسیدن به قهرمانی کار دشواری است اما با حمایت هواداران تمام تلاش خود را برای رسیدن به این افتخار خواهیم کرد.»

فتح‌الله زاده در پایان با لحنی طنزآمیز گفت: «از وقتی قلعه نویی را در پینگ پنگ بردم دیگر با من بازی نکرد. فکر کنم امیر یواشکی تمرین می کند که دیگر به من نبازد!»

او ادامه داد: «شب گذشته آنقدر صحبت کردیم که جلسه مان به زمان شام کشیده شد. باید بگویم که سطح شام من و امیر از دیزی گذشته و به کله پاچه رسیده، البته دیشب آلبالو پلو زدیم!»/خبرآنلاین