اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فتح‌الله‌زاده: منتظری به قطر نمی‌رود


مدیرعامل استقلال با اعلام این که پژمان منتظری حداقل چهار الی پنج هفته دیگر در جمع آبی‌پوشان باقی خواهد ماند، گفت، این بازیکن به طور قطع به قطر نمی‌رود. فتح‌الله‌زاده بسیار امیدوار است مدافع آبی‌پوشان تا پایان فصل در کنار آنها بماند.

ایسنا: علی فتح‌الله‌زاده درباره سرنوشت پژمان منتظری در این تیم گفت: پله‌پله جلو می‌رویم. فعلا به این توافق رسیده‌ایم که چهار تا پنج بازی دیگر کنار ما باشد. او را متقاعد کردیم به قطر نرود و حضورش در این کشور حوزه خلیج‌فارس منتفی است. با شناختی که از منتظری دارم، مطمئنم او در استقلال می‌ماند. متاسفانه دیروز دیدم که یک نشریه از قرارداد منتظری با نام "ترکمنچای" یاد کرده است. البته حق شکایت و پیگیری ما محفوظ اما سوالم این است که چرا عده‌ای اطلاعات غلط می‌دهند و بر اساس آن از خودشان تز می‌دهند؟

 او افزود: هر بازیکنی اختیار دارد که هر قدر مورد نظرش است، قرارداد ببندد. قرارداد بستن که دستوری نیست. منتظری همان اول فصل گفت که می‌خواهد برود اما به او گفتم که چون چند ماه فرصت دارد تا نیم‌فصل در کنار ما بماند و دیدید که چقدر هم موثر بود و به جمع چهار تیم برتر آسیا رسیدیم. آیا نگه داشتن منتظری کار بدی بود؟ متاسفانه عده‌ای ناپخته می‌نویسند. با این حال یک جلسه دیگر با منتظری خواهیم داشت و امیدوارم که در استقلال بماند.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: خود منتظری برای رفتن دو‌ دل است. فعلا او را راضی کرده‌ام به قطر نرود. خودش دوست دارد به استقلال کمک کند. او به این راحتی نمی‌تواند از استقلال و هوادارانش دل بکند، چون آنها را دوست دارد. این وضعیت پارسال هم بود و منتظری پیشنهادی پنج میلیارد تومانی داشت اما در آخر در استقلال ماند. این صحبت‌ها واقعا صحیح نیست. امسال هم اگر قرار باشد از جمع ما جدا شود، به چین می‌رود. هر چند فکر می‌کنم در نهایت منتظری کنار ما می‌ماند.

او در پاسخ به سوالی درباره وضعیت کمپ ناصر حجازی اظهار کرد: به نظرم پیشرفت کمپ واقعا چشمگیر بوده است. تیمی مثل استقلال در آن تمرین می‌کند و تیم‌های دیگر هم برای تمرین به آنجا می‌روند. رختکن در حال حاضر کامل است و 40 کمد رمزدار در آن تهیه شده است. تنها بخش اداری مانده که ان‌شاءالله تا عید فاز اول را تمام و به طور رسمی کمپ را افتتاح می‌کنیم. به شخصه از وضعیت کمپ راضی و خوشحالم از این که استقلال خانه دارد. این کار ما بی‌سابقه بوده است. سایر تیم‌ها زمین‌هایی را که در اختیارشان قرار داده می‌شود، بازسازی می‌کنند ولی ما از صفر شروع ‌کرده‌ایم. در حال حاضر کمپ حجازی بیش از 200 میلیارد تومان ارزش افزوده پیدا کرده است که آن هم تقدیم به هواداران می‌کنیم.

فتح‌الله‌زاده افزود: خودم ان‌شاءالله تا عید به این کمپ نقل‌مکان می‌کنم و دفترم را به آنجا می‌برم. در حال حاضر هفته‌ای دو، سه بار صبح یا شب و هر زمانی که وقت کنم، به آنجا می‌روم و کار را زیر نظر دارم. برنامه داریم بعد از مستقر شدنمان فاز دوم که شامل ساخت استخر، سونا، سالن والیبال و فوتسالمان است، را هم بسازیم.

مدیرعامل استقلال درباره ماجرای جلسه‌ روز دوشنبه‌اش با تاج تصریح کرد: متاسفانه یا از این ور بام می‌افتیم یا از آن ور بام. علاقه‌ای به تعادل نداریم. 10 – 20 سال است که می‌گویم بلیت‌ها را الکترونیکی کنید حالا که این اتفاق افتاده بلیت معمولی برای جایگاه‌ها و سکوهای خوب نمی‌دهند. از طرف دیگر بسیاری از علاقمندان ما که به ورزشگاه می‌آیند، نوجوانان و جوانانی هستند که از جیب پدرشان خرج می‌کنند. آنها نمی‌توانند 60 هزار تومان برای یک بازی هزینه کنند. ما با افزایش قیمت بلیت‌ها به شدت مخالفیم. هوادار هم حق دارد. ما با آنها به این وضعیت فعلی رسیده‌ایم و تمام تلاشم را می‌کنم تا قیمت بلیت را پایین بیاورم. هر کاری یک روشی دارد و باید در این زمینه کارشناسان فن نظر دهند.

او در پاسخ به این سوال که جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال چه زمانی برگزار می‌شود، گفت: هنوز در این باره تصمیمی نگرفته‌ایم اما حتما در این هفته‌ یک جلسه برگزار می‌کنیم تا تصمیمات نهایی را برای مشکلات مالی بگیریم.

فتح‌الله‌زاده در پایان و در واکنش به اظهارات محمد رویانیان، مدیرعامل پرسپولیس که گفته بود "صحبت‌های مدیرعامل استقلال بچگانه است"، گفت: معمولا برای بچه‌ها باید بچگانه صحبت کرد.


ویدیو مرتبط :
کل کل فتح الله زاده و کامران نجف زاده در مورد قفس در ورزشگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح‌الله‌زاده: منتظری در استقلال می‌ماند و جای دیگری نمی‌رود/نظری‌جویباری جدا نشده بود که برگردد



باشگاه استقلال,پژمان منتظری, گفته های فتح‌الله‌زاده درباره وضعیت پژمان منتظری

 

یک هافبک وسط برزیلی به جمعمان اضافه می‌شود
فتح‌الله‌زاده: منتظری در استقلال می‌ماند و جای دیگری نمی‌رود/نظری‌جویباری جدا نشده بود که برگردد

مدیرعامل باشگاه استقلال در ارتباط با وضعیت پژمان منتظری اعلام کرد: در مورد این قضیه ما قبلا هم با منتظری صحبت کردیم بازهم صحبت می‌کنیم و به توافق می‌رسیم، پژمان در استقلال می‌ماند و جای دیگری نمی‌رود.

به گزارش فارس، علی فتح‌الله‌زاده طی گفت وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ارتباط با وضعیت پژمان منتظری اعلام کرد: در مورد این قضیه ما قبلا هم با منتظری صحبت کردیم بازهم  صحبت می‌کنیم و به توافق می‌رسیم. ان‌شاءا... پژمان در استقلال می‌ماند و جای دیگری نمی‌رود.

دکتر فتح‌الله‌زاده  در خصوص انتخاب معاونین جدیدش اظهار داشت: این عزیزان جدیداً به جمع ما اضافه نشده‌اند و اتفاق جدیدی صورت نگرفته است فقط این مسئله در مورد آقای ساعدی صدق می‌کند ایشان از همکاران خوشفکر و نیکنام ما در عرصه مدیریت هستند که من قبلاً هم با وی  کار  کرده‌‌ام. ساعدی آدم بسیار امینی است و به همین دلیل ایشان را به عنوان سخنگو و مشاور خود در باشگاه استقلال انتخاب کردم.

وی در  ادامه در خصوص بازگشت علی نظری به عنوان قائم‌مقام باشگاه استقلال گفت:‌ در مورد آقای نظری هم باید بگویم با ایشان سال‌ها کار کردیم و وی به دلیل مسائل کاری و شخصی و مشکلاتی که داشت باید در برهه‌ای از زمان از جمع ما جدا می‌‌شد تا به آنها رسیدگی کند،

 

در این خصوص با من هم صحبت کرده بود و از بنده مرخصی گرفته بود که البته مرخصی‌اش از دو، سه ماه هم بیشتر شد. من فکر کردم مرخصی او تا به این زمان کافی است و همان‌طور که قبلاً به عنوان قائم‌مقام در باشگاه استقلال فعالیت می‌کرد الان هم در این پست به فعالیت خود ادامه می‌دهد. در واقع نظری از استقلال جدا نشده بود که بخواهد برگردد.

دکتر فتح‌الله‌زاده  در ادامه اظهارداشت: بهرام امیری هم مشاور من بود و خیلی وقت پیش برایش این حکم را صادر کرده بودم و در واقع مشاوری ایشان حکم جدیدی منصوب نمی‌شود. در مورد آقای منزوی هم همین مسئله صدق می‌کند ایشان مشاور عالی من بودند و حکم وی هم خیلی وقت‌ پیش صادر شده بود

 

و موضوع جدیدی درمورد ایشان و بقیه معاونان جدید به جز آقای ساعدی وجود ندارد. به هر حال جام‌باشگاه‌های آسیای 2014 نزدیک است و مصمم هستیم که نتیجه 2014 حتی از 2013 هم برای باشگاه پرافتخار استقلال بهتر باشد و در این راه به همکاران باتجربه بیشتر نیاز داشتیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ارتباط با خریدهای این تیم در نیم‌فصل هم توضیحاتی به سایت باشگاه استقلال ارائه داد: به اتفاق آقای قلعه‌نویی جلسه‌ای داشتیم و طی لیستی آنچه ‌آقای قلعه‌نویی از من خواستند جذب یک هافبک طراح و یک دفاع راست بود که با هافبک وسط برزیلی تقریباً تمام کردیم و ان‌شاءا... وی به زودی به جمع ما اضافه می‌شود. در مورد مدافع راست هم همچنان مذاکرات‌مان ادامه دارد،

 

علاوه بر اینکه این موارد بخش اصلی درخواست‌های کادرفنی بود دو مورد دیگر هم توسط آقای قلعه‌نویی درخواست شد که به لطف خدا با آنها به توافق رسیدیم. بوبکر کبه و مهرداد اولادی بازیکنان بسیار خوبی هستند و مطمئناً آنها به خوبی در استقلال خواهند درخشید.

/فارس