اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فتح‌الله‌زاده: به من میگویند حاجی 100 درصد!


استقلال را دارم با دست خالی می بندم.حداقل انتظارم از سایت گل جایی که دو نفر از دوستان خوبم حضور دارند این است که اگر به من خسته نباشید نمی گویند خسته ترم نکنند.

سایت گل: در راه جویبار بود تا در مراسم درگذشت پدر علی نظری شرکت کند.با ما خیلی گرم برخورد کرد و چند باری هم با اخبار سایت شوخی کرد تا نشان دهد با ما رفیق است و مشکلی ندارد.

*حاج آقا تمام بمب ها را یکجا منفجر کردید ها.نکونام...رحمتی...مجیدی...

(می خندد)ما را با همکارانمان دعوا نیندازید.ما با هیچ کسی کری نداریم بازیکن هیچ  تیمی را هم نمی خواهیم.سرمان به تیم خودمان گرم است و داریم بمب های خودمان را تمدید می کنیم.

  برای هواداران استقلال دیروز فوق العاده بود. فرهاد مجیدی به تمرینات برگشت.امیر خان و نکونام با هم توافق کردند.رحمتی قول ماندن داد. با آندو حرف زدید.جلسه آخر شبتان با امیر خان هم حتما کلی خبر خوب دارد که هنوز اعلام نشده.

·درست است.هوادار استقلال دیروز بعد از مدت ها شنیدن و خواندن اخبار نگران کننده یک روز رویایی را پشت سر گذاشت.شما خودتان در استقلال جوان با این هواداران سر و کار داشتید و می دانید وقتی مثلا سایت گل تیتر می زند نکونام 99 درصد در تراکتور نتیجه اش می شود ناراحتی و  نگرانی هوادار.خواهش من از شما این است در انتخاب اخبار استقلال سراغ اهلش برود و از هر خبری استفاده نکند.من خودم مطبوعاتی و رفیقم و نمی خواهم با همکاران خودم در رسانه های ورزشی چالشی داشته باشم.دوست دارم گل اخبار خوب را منتشر کند.متاسفانه سال قبل در همین سایت گل بدترین حملات به ما و مربی ما صورت گرفت.امیدوارم دیگر اخبار  کار نشود.من سایت گل را دوست دارم.گل دات کام یک برند جهانی است استقلال هم یک برند جهانی است.باید در شان برندمان برخورد کنیم.

 فکر کنم الان زمان مناسبی برای مطرح کردن قضیه جباری باشد.

  ببینید.من جباری را دوست دارم.استقلالی ها جباری را دوست دارند.خداوند به مجتبی جباری و بازیکنان بزرگی در این سطح استعدادی داده که خیلی ها ندارند.جباری فقط داخل زمین بزرگ نیست.او بیرون زمین هم بازیکن بزرگ و ممتازی است.نباید با بر زبان آوردن برخی حرف ها شان خودش و باشگاه را رعایت نکند.این انصاف نیست.من مدیر عامل شانم آنجا بالا می رود که حرف های درست بزنم.من هم بخواهم حرف غلط بزنم یا چیزی بگویم که شان خودم و دیگران نباشد خب پسندیده نیست.

  قرار بود جباری تا آخر هفته قبل تیم جدیدش را معرفی کند که نکرده.باشگاه هم مواضع خود را تعدیل کرده و شما در مصاحبه آخرتان شرط معذرتخواهی رسمی را هم ملغی کردید.تحلیل منطقی این است که طرفین مشغول مذاکره هستند.

   بحث کوتاه آمدن نیست.بحث حفظ حرمت است.جباری حرمت دارد.استقلال هم حرمت دارد.ما با رعایت کردن شان آقای جباری کار درست را انجام می دهیم.ایشان هم با رعایت حرمت استقلال شان ما را رعایت کند.من دارم خودم را می کشم که با دست خالی بهترین یارها را حفظ کنم که کسی نگوید وضع استقلال مسخره است.بگویند وضع  استقلال عالی است.بعد کاپیتان من همچین حرفی بزند؟ما قهرمان لیگیم،کمپ ساختیم،برای ستاره سوم بهترین شرایط از زمان ناصرخان خدابیامرز را داریم که خدا رحمتش کند.کاش بود و ما را برای رسیدن به این ستاره کمک می کرد.خدا رحمتش کند.ما از آقای جباری انتظار احترام داریم.رونی می تواند بگوید وضع منچستر مسخره است؟آن سالی که لاتزیو یا پارما داشتند ورشکست می شدند و دستمزد بازیکنان را ندادند کسی گفت وضع این تیم مسخره است؟از جباری انتظار داریم.

   آقای فتح اله زاده در یک هفته استقلال از شرایط دشوار به شرایط مطلوب رسید.این یک هفته چطور گذشت؟

 سخت...دشوار...گاهی تلخ..تلخ است وقتی برای پول زنگ می زنی و جواب رد می شنوی.تلخ است وقتی می شنوی به بازیکن تیمت هفت ملیارد پیشنهاد داده اند و تو نمی توانی رقابت کنی.یکجایی می روی خرید ،می بینی توی جیبت پول کم است.اصلا نیست.آدم شرمنده می شود.هفته مذاکره هفته سختی است.باید یک فیلم طنز بسازنند و مذاکره من با بازیکن را با مذاکره مدیران دیگر مثلا مدیران اروپایی مقایسه کنند.آنجا مدیر اروپایی پول را از طریق حساب بانکی منتقل می کند به حساب بازیکن در سوییس ،اینجا من به بازیکن چک می دهم.(می خندد)دم بازیکن با معرفت استقلال گرم.

فقط هم تلخی که نیست.بالاخره یکجایش شیرین می شود.

شیرینی اش در جلسه امیر قلعه نویی و جواد نکونام است.شیرینی اش در عکس لبخند زنان مجیدی و امیر قلعه نویی است. شیرینی اش در معرفت امیر حسین صادقی یا شوخی های آندو پای تلفن است. قرار شده یا آندو بیاید اینجا یا مرا با خودش ببرد آنور.گفته هرجا مذاکره کند می گوید شرط امضایش این است که مدیر حاجی باشد. (می خندد و می گوید این را بنویس تا یک هفته همه دنبال آندو می گردند که تکذیب کند بعد تیتر بزنند شوالیه دروغ گفت) شیرینی کار من در مرام سید مهدی رحمتی است.در مرام بازیکن استقلال است.همه تیم من پیشنهاد مالی دو برابر استقلال دارند اما ...

  اما چه؟

اما می دانند در برگشت خوردن چک من لذتی است که در پورشه و پول نقد نیست.این را تیتر کن سردار زنگ بزند برایم کری بخواند. ما دو تا تازه رفیق شده ایم.


ویدیو مرتبط :
بمب جدید حاجی فتح‌الله‌زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاجی شوالیه یا مارادونا؟!/ استپ توپ به سبک فتح الله زاده



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

حاجی شوالیه یا مارادونا؟!/ استپ توپ به سبک فتح الله زاده

علی فتح الله زاده مدیر عامل استقلال برای دیدار مقابل الریان به همراه کاروان این تیم به قطر رفت.

به گزارش خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال تهران ظهر سه شنبه آخرین تمرین خود را قبل از رویارویی با الریان قطر در چارچوب بازی های لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرد. علی فتح الله زاده مدیر عامل استقلال هم در این تمرین حضور داشت و در چند صحنه استعداد ناب فوتبالی خود را به رخ کشید!

دیدار دو تیم استقلال و الریان از ساعت 18:50 چهارشنبه برگزار خواهد شد./خبرآنلاین