اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فتح‌الله‌زاده: بمب امسال استقلال خودمم!


علی فتح الله زاده بعد از جلسه هیات مدیره استقلال ، کارش را از سر می گیرد. جلسه ای که قرار است عصر یکشنبه برگزار شود

خبرآنلاین: علی فتح الله زاده کارش با استقلال را از فردا از سر می گیرد.

علی فتح الله زاده بعد از جلسه هیات مدیره استقلال ، کارش را از سر می گیرد. جلسه ای که قرار است عصر یکشنبه برگزار شود. مدیر استقلال که 2 هفته ای را به دلیل مشکلات مالی در خانه نشسته بود ، حالا دوباره به کارش بر می گردد . فتح الله زاده که می گویند کارش را دوباره با تیم شروع کرده در این باره می گوید:« قرار شده فردا با هیات مدیره جلسه ای داشته باشیم اما در این مدت هم همان طور که گفته بودم ، کار تیم را با قدرت انجام می دادیم. این طور نبود که کار تیم زمین بماند اما این تیم نیاز به حمایت دارد. توقع مردم از استقلال بالاست و همه باید کمک کنند این تیم قهرمانی آسیا را به عنوان نماینده شایسته ایران کسب کند.»

او ادامه می دهد:« باید قبل از هر چیز از لطف هواداران خوب تیم تشکر کنم که واقعا با حمایت های شان مرا شرمنده خود کردند. در ادامه هم باید تبریکی بگویم به بچه های خوب تیم ملی و دعا می کنم که انشاالله بتوانند در کره موفق باشند و تیم را به جام جهانی برسانند .»

این روزها استقلال خیلی در نقل و انتقالات فعال نیست و به قول خود شوالیه آبی ها امسال آنها بمب نترکاندند. او در این باره می گوید:« حاجی جان امسال بدون بمب می خواهیم قهرمان شویم. قرار شده فقط خودم بمب استقلال باشم!»


ویدیو مرتبط :
بمب جدید حاجی فتح‌الله‌زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رابین هود عربستان بمب جدید فتح الله زاده برای استقلال



رابین هود عربستان بمب جدید فتح الله زاده برای استقلال

فصل نقل و انتقالات همیشه با بمب های فتح الله زاده مزه ی دیگری برای هواداران استقلال داشته است.

 جام نیوز:  فتح الله زاده که در مصاحبه ای از ترکاندن 4 بمب خبر داده بود اعلام کرده که می خواهد فصل جدید را برای استقلال رویایی بسازد.

به همین دلیل پیشنهاد یک میلیون دلاری خود را به یاسر القحطانی (ملقب به رابین هود) مهاجم تیم ملی عربستان داده است تا حداقل برای چند روز هم که شده نگاه ها را از باشگاه رقیب به سمت باشگاه استقلال سوق دهد.

گفته می شود کریم انصاری فرد و یکی از بازیکنان پرسپولیس نیز از بمب های فتح الله زاده در فصل نقل و انتقالات هستند./جام نیوز