اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فتح‌الله‌زاده: ای مردم! غیرت هنوز نمرده


پس از پیروزی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، مدیرعامل این باشگاه می‌گوید اگر پول تزریق شود، آبی‌های ایران به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌رسند. او همچنین بودجه رقیبان تیمش را در لیگ برتر فاش کرد.

ایسنا: پس از پیروزی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، مدیرعامل این باشگاه می‌گوید اگر پول تزریق شود، آبی‌های ایران به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌رسند. او همچنین بودجه رقیبان تیمش را در لیگ برتر فاش کرد.

 علی فتح‌الله‌زاده پس از دیدار استقلال برابر العین ابتدا با انتقاد از برنامه‌ریزی لیگ گفت: روزی که مدام می‌گفتیم لیگ را تعطیل نکنید به همین دلیل بود. کدام مربی قبول می‌کند که این مسئله صحیح است و تیم ما در مدت زمانی کم تعداد بازی‌های زیادی را باید انجام دهد.

او درباره این سوال که آیا بنا دارد برابر سپاهان در روز 10 فروردین تیمش را به میدان بفرستد گفت: فعلا باید تصمیم بگیریم و هنوز هیچ چیز مشخص نیست. با این حال اگر تیم سپاهان احساس کند که می‌خواهد بازی کند و اصرار بر این مسئله داشته باشد ما هم بازی می‌کنیم ولی این امر منصفانه نیست.

او در ادامه با مقایسه شرایط مالی استقلال با پرسپولیس گفت: هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد. تیم پرسپولیس خودش مقداری پول داشت و مقداری هم از جاهای دیگر کمک گرفته است. اگر تیم ما به طور معمول ساپورت می‌شد مطمئن باشید وضعیت ما این گونه نبود. مردم من را دوست دارند، چون من با آن‌ها صادق هستم. بودجه ما 17.5 میلیارد بود. این در حالی است که سپاهان 22، تراکتور 21 و پرسپولیس نیز یک بار آقای رویانیان چیزی تقریبی حدود 30 میلیارد را گفتند. البته آقای رویانیان درست می‌گفتند. به هر حال این تیم 10 میلیارد به یک سرمربی خارجی داده و با توجه به اینکه دلار هم بالا رفته این هزینه‌ها کمی بیشتر می‌شود ولی می‌خواهم بگویم کی می‌شود که با 17 میلیارد این تیم به این بزرگی و با این همه زیرمجموعه را نگاه داشت؟ من فکر می‌کنم اگر به ما کمک کنند استقلال به طور قطع جزو چهار تیم برتر آسیا خواهد بود. همچنین فکر می‌کنم هر سه تیم ایرانی از گروه‌شان بالا می‌آیند و حتما یکی از این سه تیم در فینال حاضر خواهد بود. بنا هم داریم تا پیش از پایان سال مقداری از پول بازیکنان را پرداخت کنیم.

مدیرعامل استقلال در ادامه با تمجید از بازی خوب امروز استقلال افزود: تیم العین حریفی بود که کمتر تیمی می‌توانست آن را ببرد. تا جایی که توانستیم خوب بازی کردیم و به هواداران‌مان انرژی تزریق کردیم. در جنگ‌های کلاسیک همه باید بدوند ولی وقتی که از حریف عقب باشید باید چریکی بازی کنید و ما امروز چریکی بازی کردیم. بچه‌های ما باغیرت هستند. بگذارید بگویم که (ای) مردم بعد از چند دهه هنوز غیرت‌ها نمرده و بازیکن باغیرت وجود دارد.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تماشاگران استقلال در این دیدار حدود 20 هزار نفر اعلام شده‌اند، گفت: ما که 30 سال است در این فوتبال هستیم متوجه می‌شویم که چقدر جمعیت در ورزشگاه حاضر است. حداقل می‌گفتند 34 الی 35 هزار تماشاگر. اگر تماشاگران طبقه بالا را در پایین اسکان می‌دادند خودتان متوجه می‌شدید که حدود 40 تا 45 هزار تماشاگر در این دیدار حاضر شده بودند.


ویدیو مرتبط :
کل کل فتح الله زاده و کامران نجف زاده در مورد قفس در ورزشگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح‌الله‌زاده: این بازیکنان بی‌غیرت نیستند


مدیرعامل استقلال گفت: داور چینی در دیدار امشب استقلال و الشباب دو پنالتی صددرصد را برای تیم ما نگرفت.

خبرگزاری فارس: مدیرعامل استقلال گفت: داور چینی در دیدار امشب استقلال و الشباب دو پنالتی صددرصد را برای تیم ما نگرفت.
  
 علی فتح‌الله‌زاده درخصوص دیدار امشب استقلال مقابل الشباب که با شکست آبی‌پوشان همراه شد، گفت: بازی خوبی را انجام دادیم اما دیدید که داور چینی چگونه در این مسابقه برای ما سوت زد. او دو پنالتی مشهود و صددرصد که یک بچه هم آن را تشخیص پنالتی می‌داد نگرفت.

وی ادامه داد: لیگ قهرمانان آسیا را خوب شروع نکردیم اما قول می‌دهم خوب تمام کنیم. از هواداران هم تشکر می‌کنم که دعوت ما را پذیرفتند و به ورزشگاه آمدند اما متاسفانه شکست خوردیم. با این حال قول می‌دهم صددرصد نتیجه امشب را جبران کنیم.

مدیرعامل استقلال درخصوص شعار هواداران علیه بازیکنان که آنها را بی‌غیرت خطاب می‌کردند گفت: به هیچ‌عنوان بازیکنان استقلال بی‌غیرت نیستند و از هواداران واقعی این تیم می‌خواهم اجازه ندهند یک عده در بین آنها نفوذ کرده و الفاظی که مناسب آنها نیست را سر دهند چون بازیکنان ما بی‌غیرت نیستند.

وی افزود: بازیکنان استقلال همان‌هایی هستند که امسال قهرمان غرب آسیا شده و تا نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیش رفتند بنابراین باز هم از هواداران می‌خواهم تا آخر ما را حمایت کنند.

فتح‌الله‌زاده تاکید کرد: فردا فیلم مسابقه را به AFC ارسال خواهیم کرد البته فدراسیون فوتبال هم کار خودش را می‌کند و ما فیلم این بازی را به روابط بین‌الملل فدراسیون نیز ارسال خواهیم کرد اما چون در این دیدار متضرر شدیم، خودمان نیز جداگانه فیلم این بازی را به AFC ارسال خواهیم کرد.