اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فتح‌الله‌زاده: استقلال آتش زیر خاکستر است


مدیرعامل استقلال می‌گوید بازیکنانش آتش زیر خاکسترند و توانایی شعله‌ور شدن در داربی را دارند.

ایسنا: علی‌فتح‌الله‌زاده در حاشیه تمرین امروز استقلال و در جمع خبرنگاران درباره حضور در کمپ ناصر حجازی گفت: من معمولا برای بازدید هفته‌ای یک یا دو بار به اینجا می‌آیم. امروز هم برای روحیه دادن به بازیکنان و هماهنگی با آقای قلعه‌نویی به اینجا آمدم چرا که ان‌شاءالله فردا سردار رویانیان به اینجا می‌آید و من هم به تمرین پرسپولیس می‌روم تا نزدیکی بیشتری میان این دو تیم اتفاق بیفتد. ما در زمین رقیبیم اما در خارج از زمین رفیقیم.

او در پاسخ به سوالی درباره واکنش وزیر ورزش نسبت به بیانیه‌های دو باشگاه اظهار کرد: البته وزیر محترم صحبت خاصی نکردند. ایشان همیشه تاکید دارند که رفاقت در خارج از زمین باشد و رقابت در داخل. برخی اوقات اختلافات و مشکلات خارج از کنترل ما می‌شود اما چون این مسائل ریشه‌ای نیست مشکلی ایجاد نمی‌شود.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به سوالی درباره تعطیلی تمرین امروز پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی بیان کرد: مطمئنا رویانیان تلاشش را می‌کند تا پول را به باشگاه تزریق کند. به هر حال مشکل مالی وجود دارد. امروز هم من به تمرین استقلال آمدم چون به بازیکنان وعده داده بودم که پیش آن‌ها بیایم و الوعده وفا.

او در پاسخ به این سوال که موضع باشگاه استقلال در رابطه با عکس‌های منتشر شده از قلیان‌کشی دو بازیکن این تیم و حمایت باشگاه از آن‌ها چیست گفت: خود رویانیان هم گفت که این کار خوب نبوده است. چند سال پیش اتفاقی در باشگاه پرسپولیس افتاد که نمی‌خواهم به آن اشاره کنم. آن حادثه در روزنامه خود پیروزی هم منتشر شد اما استقلال جوان که رقیب محسوب می‌شود،‌ اصلا به آن مسئله اشاره‌ای نکرد. من به این چیزها اعتقاد دارم و اخلاق برایم مهم است. عکس‌های بازیکنان پرسپولیس در حال قلیان‌کشی را هم داشتیم اما اجازه چاپ ندادند. این کارها خوب نیست. ما باید با این مسائل برخورد خوب کنیم.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌اش از نتیجه داربی چیست و اینکه در نظرسنجی برنامه 90 بیش از 50 درصد به برد پرسپولیس رای داده‌اند، عنوان کرد: همیشه در نظرسنجی‌های برنامه 90 رای پرسپولیس بیشتر است. حالا شاید خطوط آن‌ها بهتر است و خطوط تلفنی هواداران استقلال ببسته می‌شود (با خنده). من فکر می‌کنم نتیجه بازی در میدان مشخص می‌شود. ما بارها شده که در ضعف به سر می‌بردیم اما پیروز شدیم و یا آن‌ها ضعیف‌تر بودند و برده‌اند. داربی شرایط خاصی دارد. هر کس مسلط‌تر به بازی باشد پیروز می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که برگ برنده تیمش چیست گفت: تیم همدل استقلال.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به سوالی درباره شارژ مالی بازیکنانش تصریح کرد: فردا 10 تا 20 درصد قرارداد مالی بازیکنان را می‌دهیم تا شارژ روحی شوند.

او در پاسخ به این سوال که آیا مصاحبه امروز رحمتی برای تیمش حاشیه‌سازی نمی‌کند گفت: نه این گونه نیست. آقای کفاشیان از دوستان خوب ما هستند. از سوی دیگر رحمتی بازیکن بزرگی است که به این فوتبال خدمت کرده، فکر نمی‌کنم مشکلی باشد.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن دیگری از جمع تیمش جدا خواهد شد یا خیر عنوان کرد: خیر، تا پایان فصل دیگر بازیکنی از ما جدا نمی‌شود.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه چه صحبت‌هایی را به بازیکنان این تیم در میانه میدان گفت، پاسخ داد: به بازیکنان گفتم که روی پرسپولیس تبلیغ زیادی شده که آن‌ها برنده می‌شوند اما شما آتش زیر خاکسترید و باید در بازی آتش‌تان را نشان دهید.

مدیرعامل استقلال در پایان و در پاسخ به سوالی درباره کری خوانی اظهار کرد: من هم بعضی وقت‌ها کری می‌خوانم و البته چیز خوبی است. اما گاهی اوقات برداشت‌های اشتباه از کری‌خوانی‌ها صورت می‌گیرد که این خوب نیست و مشکل‌ساز می‌شود.


ویدیو مرتبط :
سخنرانی آقای فتح الله زاده درباره رستوران استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مخالفت فتح‌الله‌زاده با جدایی پورحیدری از استقلال



 

 

مخالفت فتح‌الله‌زاده با جدایی پورحیدری از استقلال

 

سرپرست باشگاه استقلال مخالف جدایی سرپرست این تیم و پیوستن به تیم دسته اولی همیاری اراک است.

خبر توافق منصور پورحیدری با باشگاه همیاری اراک و حضور سرپرست استقلال در این تیم لیگ دسته اولی درحالی مطرح شده که علی فتح الله زاده مخالف این انتقال و مذاکره است.

فتح الله زاده گفت: مخالف جدایی پورحیدری از استقلال هستم.

وی درباره اینکه گفته می شود باشگاه استقلال با AFC مذاکراتی داشته تا نام شخص دیگری را به عنوان سرپرست برای لیگ قهرمانان آسیا معرفی کند، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و باشگاه استقلال به هیچ وجه برای تغییر نام سرپرست با AFC نامه نگاری نکرده است.