اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فال روزانه 1395/02/21


فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه سه شنبه 21 اردیبهشت 1395

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 21 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! اگر امروزتان را با جر و بحث با یکی از عزیزترین های زندگی تان آغاز کرده اید، ناراحت و نگران نشوید زیرا اهمیت چندانی ندارد. امروز زمین و زمان دست به دست هم دادند تا همه چیز بر وقف مراد شما پیش رود. اگر نشانه های آن را در حال حاضر نمی بینید، مایوس نشوید. کمی صبر کنید تا خوشبختی به زودی بر شما نمایان شود. ماه مهر ماه تغییر و تحول به بهترین شکل در زندگی تان است. اگر چه برای این دگرگونی دو سه ماهی باید وقت و انرژی خود را بگذارید اما در نهایت می بینید که ارزشش بالاتر از اینهاست. آنچه امروز در باغچه زندگی تان می کارید، در آینده ای نزدیک بار خواهد داد.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر مدت هاست به دنبال فرصتی برای گذاشتن یک قرار ملاقات کاری یا شخصی هستیبد، امروز زمان مناسبی است زیرا همه چیز همان گونه که شما انتظارش را دارید، پیش خواهد رفت. برنامه ریزی های منطقی، دید و بازدیدهای جدی و جلسه های گروهی به بهترین شکل خود برگزار خواهند شد. تمام آنچه شما برای موفقیت و پیشرفت احتیاج دارید، در اختیار است کافی است قدم اول را بردارید. مسئولیت های زیادی روی دوش تان است. سعی کنید آنها را تمام و کمال اجرا و تا می توانید فضایی گرم و گیرا برای دیگران ایجاد کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شاید آنقدر که انتظارش را دارید، از شریک زندگی تان مورد تعریف و تمجید قرار نگرفته اید اما امروز با روزهای دیگر فرق می کند. شما توانایی های زیادی دارید، کافی است آنها را در چنین روزی بیش از پیش در معرض نمایش بگذارید تا دیگران از جمله شریک زندگی تان با آنها آشناتر شوند. فقط حواس تان باشد که در این کار زیاده روی نکنید. به زودی تغییری در زندگی تان رخ می دهد. این تغییر اگر چه در ابتدا برایتان سخت است اما به زودی می توانید خودتان را با آن تطبیق دهید و بیشترین بهره را از آن ببرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر چه از شرایطی که اخیرا برایتان بوجود آمده راضی نیستید اما بهتر است به جای نشستن و حرص خوردن، بهترین استفاده را از آن بکنید.شاید بتوانید به کمک یک راهنما، به عنوان مثال یک اپلیکیشین، کارتان را راحت تر از قبل پیش ببرید. برخی مسائل قدیمی ذهن تان را درگیر کرده است. اگر چه فراموش کردن آنها ساده نیست اما شما باید بتوانید از آنها درس بگیرید و تجربه های گذشته تان را برای پیشرفت تان در آینده به کار برید. به زودی یکی از دوستان قدیمی تان به سمت تان باز می گردد و رابطه قوی تری از قبل را تجربه خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

بعضی ها عادت دارند که از کاه کوه بسازند. امروز هم از آن روزهایی است که احساس می کنید تمام اطرافیان تان این گونه اند و در هر چیز اغراق می کنند. بر عکس آنها، شما فردی واقع گرا هستید که هر آنچه را می بینید همان گونه بیان می کنید. اگر رفتار آنها در حال حاضر برایتان آزار دهنده است، بد نیست کمی از آنها دوری کنید یا حداقل سعی کنید حرف هایشان را نشنیده بگیرید. بالاخره روز موعود هم فرا می رسد و شما توانید نفسی راحت بکشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما فردی آینده نگر و محافظه کار هستید که همیشه سعی دارید برای روزهای آتی خود برنامه ریزی کنید. شاید دیگران گاهی این رفتار شما را به سخره بگیرند اما راهی را که خود فکر می کنید درست است، انجام دهید و به انتقادهای منفی دیگران هم توجه ای نکنید که تنها انرژی شما را می گیرند. یکی دیگر از توانایی شما، حل کردن مشکلات با ساده ترین روش هاست به همین دلیل افراد زیادی برای برطرف کردن مشکلات شان نزد شما می آیند و دست پر هم باز می گردند. اما سعی کنید در این کار زیاده روی نکرده و خودتان را در اولویت بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز باید تمام کارهایتان را کنار بگذارید و تنها روی مشکلاتی که در مسیر هدف هایتان قرار گرفته، تمرکز کنید. شاید در ابتدا ایده های خوبی به ذهن تان رسد اما کمی بیشتر روی آنها تامل کنید تا بهترین و کامل ترین راه حل ها را بیابید. نگران نباشید زیرا شما تنها نیستید و زمین و زمان هم به کمک تان خواهند آمد. به محض تصمیم گیری نهایی، زمان را تلف نکنید و برنامه هایتان را اجرایی کنید. نتیجه ای که از آنها خواهید گرفت آنقدر برایتان خوشایند خواهند بود که این شادی را جشن می گیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما در مدیریت کردن امور حرف ندارید. آموزش در زمینه هایی مانند علمی، برنامه های کامپیوتری یا دیگر تخصص هایی که به دست آورده اید، برایتان کاری ندارد. امروز، نه تنها این مهارت شما افزایش یافته بلکه زمین و زمان هم دست به دست هم داده تا شما را راهنمایی کنند. پس بد نیست اطلاعات و ایده های خود را با دیگران در میان بگذارید. مطمئنا با این کار دیگران نیز توجه بیشتری به شما خواهند کرد و از این پس ارزش و احترام بیشتری برایتان خواهند گذاشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

چه کسی گفته که شما فردی غیر منطقی هستید؟ برعکس اطرافیان تان، شما کاملا در مقابل مسائل مختلف منطقی برخورد می کنید اما اخیرا از سختی های زندگی خسته شده اید و دوست دارید که احساسات خود را چاشنی عقل کنید تا کمی زندگی برایتان جذاب تر شود. کار درستی کرده اید که نتیجه آن نیز برایتان مطلوب خواهد بود. برای تغییر حال و هوایتان، ما یک مسافرت چند روزه را به شما پیشنهاد می کنیم. مطمئن باشید که آرامش بار دیگر در خانه تان را خواهد زد.

فـال روزانـه - Daily Omen

تا به حالی نمی دانستید اما اکنون در خواهید یافت که شما در مدیریت بحران و حل مشکلات قابلیت بالایی دارید. شما فرد به نسبت درون گرایی هستید که همیشه سرتان در کار خودتان است اما گاهی بد نیست از لاک خود بیرون بایید و از توانایی هایتان برای کمک به دیگران استفاده کنید. با این کار نه تنها خود که دیگران را هم خشنود خواهید نمود. آخر هفته به یک مسافرت دعوت می شوید. سعی کنید رد آن شرکت کنید زیرا اتفاقات شیرینی در راه است.

فـال روزانـه - Daily Omen

حال زمان آن است که پیشنهادهای شریک زندگی و اعضای خانواده خود را در مورد مسائل مالی جدی بگیرید و برای ساخت آینده ای روشن قدم بردارید. آیا برای فرزندان خود سرمایه ای برای تحصیل کنار گذاشته اید؟ حتما خانه تان در چند سال آینده احتیاج به بازسازی دارد، برای آن چطور؟ اینها مسائلی است که همین امروز باید به فکرشان باشید زیرا فردا خیلی دیر است. اگر می خواهید کارهایی که در دست دارید سریع تر پیش روند، ارتباطات خود را گسترش دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

نه تنها شما بلکه دیگران هم خوب می دانند که شادی زندگی شما تنها وابسته به حرف و قول و قرار نیست بلکه شما به قولی مرد عمل هستید و هر آنکه بخواهد دل شما را به دست آورد نیز باید این گونه باشد. امروز روزی متفاوت از روزهای دیگر برای شماست. چند وقتی است فردی می خواهد خودش را به شما نزدیک کند. امروز جرات و جسارت لازم را به دست می آورد و با هدیه ای شما را غافلگیر می کند. سعی کنید در جواب کار او تنها لبخند بزنید. آینده غیر قابل پیش بینی است پس محتاطانه رفتار کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز زمان خوبی است تا به کمد لباس هایتان سری بزنید. هر آنچه نیاز ندارید را به خیریه ها یا افراد نیازمندی که خود می شناسید دهید. در این صورت هم کمد لباس هایتان خلوت تر خواهد شد هم دل دیگران را شاد و کار خیری خواهید کرد. با این کار فضا برای لباس های نو نیز  باز خواهد شد. به زودی فردی به خانواده یا اقوام شما اضافه می شود. بهتر است خودتان را برای جشنی بزرگ آماده کنید. مدتی است از شریک زندگی تان به دلیل مشغله کاری دور شده اید، با صبر و تحمل شما هم بار دیگر به مراد دلتان خواهید رسید.


ویدیو مرتبط :
فال روزانه حافظ و تاروت ماه های سال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه شنبه 21 فروردین 1395



ماه تولد فال روزانه - شنبه 21 فروردین 1395
بز

فال روز متولدین فروردین: شما امروز برنامه کاری خاصی دارید ولی احتمالا این برنامه شما را از رسیدن به اهداف تان باز نمی‌دارد. ممکن است کارهای سخت گیرانه شما به نظر دیگران وسواسی برسد، اما شما قادر خواهید بود که حتی اگر آسان گیر هم نباشید این گونه جلوه کنید. اگرچه احتمالا تصمیمات استوار شما اكنون به نفع تان عمل خواهى كرد، عاقل باشید و بدانید که کی باید در روزتان از آن بهره بگیرید. زمان به آن سرعتی که شما فکر می‌کنید بسرعت نمی‌گذرد.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: ورود ماه به هفتمین خانه از "شرکاء" شما احتمالا باعث بوجود آمدن یک مخالفت و درگیری خواهد شد. سرسختی و لجاجت تان می‌تواند به شما کمک کند تا امروز این درگیری را به نفع خود تمام کنید،‌ اما احتمالا بهای زیادی را برای آن پرداخت می‌کنید. پیروزی شما یک موفقیت توخالی است اگر احساسات و عواطف بر شما چیره شوند. برای موقعیت خود یک دلیل متقاعد کننده بیاورید، اما بعد باید مشتاق باشید که روش خود را تغییر داده و در میان راه به دیگران ملحق شوید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: شما این توانایی را دارید که حقیقت را بوسیله انتخاب درست کلمات تان دست کاری کنید. شما بسیار باهوش هستید و می‌توانید حتی بدون اینکه متوجه باشید نظرات دیگران را تغییر دهید. متاسفانه، ممکن است از تاثیر خود کاملا آگاه نباشید. شما می‌توانید تاثیر مثبتی بر دیگران داشته باشید، بنابراین قبل از اینکه دهان تان را باز کنید و حرفی بزنید درباره چیزی که می‌خواهید بگویید کاملا بیندیشید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: ممکن است آماده باشید که با بیان کردن درست و دقیق احساسات تان به دیگران اجازه دهید دقیقا بدانند که شما چه فکر می‌کنید. اما اینها احساسات کاملا پیچیده‌ای هستند، پس آسان نیست که بخواهید آنها را کنترل کنید. آنها با خود جذابیت‌های خیالی بسیاری دارند، تمایلات و ترس‌ها، و هیچ كسی نمی‌تواند اختلاف بین آنها را متوجه شود. با این وجود، ریسک کردن و استفاده از تجربیات تان می‌تواند بین شما و تاثیر اعمال اخیرتان مانع ایجاد كند.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: امروز شما قادرید که نیمه خوب هر اتفاقی را ببینید، ‌حتی در موقعیتی که دیگران فکر می‌کنند موقعیتی بسیار پیچیده است. این به معنی این نیست که شما آنها را انکار می‌کنید؛ بلکه تنها این است که شما می‌توانید در یک زمان واقع بین و خوش بین باشید. این قابلیت به شما امتیاز خاصی می‌دهد که شما را از همکاران تان متمایز می‌کند،‌ به خاطر اینکه آنها بیشتر مشتاقند که از روش شما پیروی کنند. چرا که می‌بینند شما طرحی واقعا عملی دارید که همه چیز را امکان پذیر می‌سازد.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: سیاره حاکم شما عطارد امروز فاصله زیادی با ژوپیتر ایجاد می‌کند، به شما این امكان را می‌دهد که استعداد و هوش خود را بکار گرفته و راه خود را از گوشه تاریکی شروع کنید. در یک نگاه ممکن است نگران شوید که دارید در راهی می‌روید که شما را به دام بیندازد. اما بعد از بررسی‌های دقیق، می‌فهمید که می‌توان این موقعیت را به فرصتی تبدیل کرد که قدرت مثبت اندیشی تان را به دیگران اثبات کند. اجازه ندهید تا موانع شما را از راه تان بازدارند؛ برعکس از آنها برای تقویت نیروی تان استفاده کنید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: با وجود اینکه ممکن است در رابطه با رابطه اخیری که دارید امیدوار باشید،‌ احساسات تان تحریک شده است و باعث شده تا هر اتفاقی که امروز می‌افتد را بسیار مهمتر فرض کنید. شما ترجیح می‌دهید تا اکنون ملودرام‌های زندگی تان را به حداقل برسانید، اما به نظر می‌رسد آنها شما را هر کجا که می‌روید تعقیب می‌کنند. به جای تلاش برای جلوگیری از اینکار،‌سعی کنید دریچه قلب تان را باز بگذارید تا احساسات خود را بیان کرده و از این طریق به آرامش برسید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: دیدار ماه از نشان شما نشان دهنده این است که تا دو روز احساسات شما شدت می‌یابند، با این حال تغییراتی که در حال تجربه کردن شان هستید می‌تواند مهم بماند. ممکن است در رابطه با ناشناخته‌ها هراسان باشید و با چسبیدن به عادات یا رابطه‌های قدیمی به آن واکنش نشان دهید اما آ نها دیگر نیاز شما را تامین نمی‌کنند. اما این درباره این نیست که دیگران را نادیده بگیرید و نسبت به احساسات شان بی اعتنا باشید؛‌ بلکه باید روشی اتخاذ کنید که نیروی تان را تقویت کنید تا منجر به تکامل شما شود.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: ممکن است این روزها با شخصی از نزدیکان تان احساس ناراحتی کنید اگر چه ممکن است این احساس پریشانی و اضطراب مستقیما به این شخص ربطی نداشته باشد. در واقع شما ممکن است از هر کسی که حد و مرزهای احساسی تان زیر پا بگذارد احساس ناراحتی کنید. ممکن است دوست داشته باشید که در وهله اول احساسات تان را برای خودتان نگاه دارید اما بعداز ظهر شرایطی پیش خواهد آمد که مجبور می‌شوید احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: امروز دیگران به شما توانایی و نیرویی می‌دهند؛ بدون اینکه حتی خودشان بفهمند چه کمکی به شما کرده اند! البته این موضوع به این معنی نیست که آنها کار خاصی می‌کنند، فقط این را بدانید که وقتی که نیاز به کمک داشتید می‌توانید به آنها تکیه کنید، به خاطر اینکه کاملا مشخص است که دوستان تان در موقع لزوم حتما یاری تان خواهند کرد. خوشبختانه، احتمالا شما امروز نیازی به کمک آنها پیدا نخواهید کرد،‌ به خاطر اینکه تا زمانیکه رفتار خوب مثبتی در رابطه با کارهایی که انجام می‌دهید داشته باشید تلاش‌هایتان نتیجه خواهد داد.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: شما امروز در رابطه با زندگی وسیع تر و عاقلانه تر فکر می‌کنید حتی اگر دلیلش را هم ندانید. دیگران به شما به چشم چراغ راهنما نگاه می‌کنند،‌ به خاطر اینکه خوش بینی شما به آنها نیرویی می‌دهد که باعث می‌شود برای ادامه کارشان انگیزه پیدا کنند. ضمنا با وجود اینکه شما می‌توانید به تنهایی و کاملا کار خود را انجام دهید، با این حال احساس می‌کنید که گیج و پریشان شده اید. در نارضایتی و ناخشنودی غرق نشوید. در عوض، به این فکر کنید که چگونه می‌توانید برای دیگران خوب و موثر واقع شوید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: اگر واقعا فرشته‌ها وجود داشته باشند، تمام امروز به تماشای شما می‌نشینند. به نظر می‌رسد دست نامرئی وجود دارد که در موقعیت‌های پیچیده و دشوار راه را برای شما روشن می‌کند. اکنون برای این کمک و یاری نجنگید، حتی اگر نفهمید این کمک از کجا برای تان رسیده است. مطمئن شوید که اعمال شما از طرف دیگران حمایت می‌شود، بنابراین با شهامت باشید و ریسک کمک به دیگران را بپذیرید. در این راه می‌توانید منافع و شانس و اقبالی از ژوپیتر دریافت کنید.

اسفند