اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فال روزانه 1392/01/09





فال روزانه متولدین فروردین

امروز به یک موزه هنری بروید. قلب و ذهن شما همگام با هم حرکت می کنند بنابراین امروز را به روزی شاد و بی دردسر برای خود تبدیل کنید. با دوستان یا عشق خود قرار بگذارید و یک بعدازظهر عالی برای خود رقم بزنید. غذاهای خوشمزه میل کنید و از زیبایی های طبیعت لذت ببرید.

پیش بینی رابطه شما: اگر استعداد شعر نوشتن دارید امروز بهترین زمان برای سرودن بهترین شعرهای عاشقانه است. اگر هم ندارید می توانید با بهترین کلمات نهایت عشق خود را به فرد مورد علاقه تان ابراز کنید. این کار باعث می شود هر دو شما احساس بسیار خوبی داشته باشید. شاید تاکنون از یکدیگر خجالت می کشیدید تا احساسات عمیق خود را بروز دهید اما امروز زمان مناسبی برای این کار است.

پیش بینی شغل شما: ارتباط برقرار کردن با همکاران کمی دشوار است. شاید مجبور باشید کلمه به کلمه حرف های خود را برای آنها توضیح دهید. اما صبور باشید و با حوصله رفتار کنید.
 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز ذهن و قلب شما در دو جهت مخالف هم حرکت می کنند و احساس می کنید همه چیز دست به دست هم داده اند تا شما را گیج کنند. نمی توانید اتفاق های موجود را مدیریت کنید. بهتر است زیاد به آن اهمیت ندهید. بیشتر به بخش حساس و پذیرنده خود فکر کنید، کناری بنشینید و اجازه ندهید فکرهای بد فکرتان را مشغول کند.

پیش بینی رابطه شما: امروز احساسات لطیف و عشق شکننده ای دارید. شاید کلمات عاشقانه ای از طرف خود بشنوید. امروز شجاعت و شهامت بالایی در عشق دارید و اگر عشقتان از شما بخواهد تا انتهای دنیا بروید و بازگردید، حتما این کار را می کنید. کاری کند که باعث خوشحالی او شوید.

پیش بینی شغل شما: برای ذات سخت کوش و صداقت کاری خود دیگران بسیار تحسینتان خواهند کرد. در نتیجه این تشویق ها قدرت درونی زیادی پیدا می کنید و کارهای عالی انجام می دهید.


فال روزانه متولدین خرداد

احساسات شما همیشه در نوسان است. امروز بیشتر احساساتی و مراقب هستید. امروز می توانید هوشمندانه تر احساسات درونی خود را توضیح دهید و همچنین می توانید کمی احساس و لطافت را چاشنی منطق خشک و سرد خود کنید. این را باور داشته باشید همه انسان ها منحصر به فرد هستند.

پیش بینی رابطه شما: امروز این فرصت را دارید تا احساسات عمیق خود را به فرد خاصی بیان کنید. شاید همیشه نگران این کار بودید یا برای آن برنامه ریزی کرده بودید. در هر صورت این فرصت پیش آمده است. همین مساله باعث ایجاد گرما و لطافت بیشتری در رابطه شما می شود. بنابراین از این نیروهای مثبت نهایت استفاده را ببرید.

پیش بینی شغل شما: تنش هایی درونی شما در محیط کار بیرون می زنند اما شما مثل همیشه رفتار عادی خود را دارید. شاید این کشمکش ها درونی شعله ور شده باشند اما اجازه ندهید دیگران در آتش آن بسوزند. این مساله کاملا درونی است.


فال روزانه
متولدین تیر


امروز نمی توانید به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید. گویا مغز شما فقط یک بُعد دارد. اما بهتر است چندان به آن بها ندهید و خود را با سرگرمی های ساده ای سرگرم کنید. مثلا به تماشای مسابقات ورزشی بروید یا حتی پیاده روی بروید و اجازه دهید مغز شما دویاره یادش بیاید که زندگی جنبه های دیگری نیز دارد.

پیش بینی رابطه شما: روابط عاشقانه شما نیز امروز دچار پیچیدگی هایی است. عشقتان از شما می خواهد در مورد مسایلی که عمده آنها را مشکلات تشکیل می دهد با شما صحبت کند. شما هم مجبور هستید حقایقی را در رابطه با خود بیان کنید. اما این مسایل باعث ایجاد مشکل نمی شوند.

پیش بینی شغل شما: امروز کمی فرصت پیدا می کنید تا استراحت کنید. نهایت استفاده را از آن ببرید. این فرصت را با انجام کارهای اضافه خراب نکنید. این بهترین فرصت برای تجدید نیرو است.


فال روزانه متولدین مرداد

امروز همه چیز خیلی نمایشی پیش می رود. احساس می کنید همه دنیا برعلیه شما قیام کرده است. اما بهترین فرصت برای ایجاد تعادل و برطرف کردن مشکلات همین امروز است. اگر بتوانید به درستی و در زمان مناسب از دل و مغز خود استفاده کنید، متوجه می شوید دنیا در دست شماست.

پیش بینی رابطه شما: اگر تمایل داشتید کتاب شعری برای معشوق خود خریداری کنید امروز این کار را انجام دهید. این هدیه بسیار برای او ارزش دارد و می تواند با کمک آن احساسات و تمایلات درونی خود را راحت تر به شما بروز دهد.

پیش بینی شغل شما: همکاران شما از اینکه بسیار روراست، منظم و خوش صحبت هستید بسیار برایتان احترام قایل هستند. البته برای به انجام رساندن ایده ها و نظرات کاری خود باید از آنها پشتیبانی کنید.


فال روزانه متولدین شهریور

امروز سرشار از خلاقیت هستید. دست به کار شوید. مثلا نقاشی کنید. البته باید بدانید پروژه های شما همین امروز تمام نمی شوند اما می توانید استعدادهای خود را نمایش دهید. اجازه دهید عقل و احساس در کنار هم دست به کار شوند. خلاقیت خود را روی سفیدی بوم پیاده کنید تا دیگران به آن پی ببرند.

پیش بینی رابطه شما: امروز با عشق خود کارهایی انجام خواهید داد که هر دو از آن لذت می برید. اما بهترین کار این است که با هم در مورد همه چیز صحبت و مسایلی که شاید تا حدی مشکل ساز هستند را برطرف کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز احساسات شدید شما نقش مهمی در تصمیم گیری هایتان خواهند داشت. البته خوب یا بد بودن نتیجه آن به استفاده شما از این احساسات بستگی دارد. بهتر است هیجان خود را در جهت مثبت هدایت کنید تا به عصبانیت ختم نشود.


فال روزانه متولدین مهر

روزی فوق العاده عالی در پیش دارید. بسیار احساساتی و شاد هستید و همین مساله باعث جذب افراد به سمت شما می شود. خیلی خوب می توانید احساسات زیاد خود را در جهت منطق و رفتارهای شایسته هدایت کنید.

پیش بینی رابطه شما: امروز ارتباط حرف اول را می زند. می توانید رابطه ای جدید آغاز کنید یا رابطه خود را در جهت مثبت پیش ببرید. متوجه می شوید شما و عشقتان علاقه مندی های مشترک بسیاری دارید که تاکنون متوجه آنها نشده بودید.

پیش بینی شغل شما: امروز بیشتر نگرانی های شما را مسایل مالی تشکیل داده است. همه کارها و حالت های روحی شما به مدیریت مسایل مالیتان بستگی دارد. اما انرژی خود را خیلی هدر ندهید و با یک برنامه ریزی درست از فرصت های پیش رو استفاده کنید.
 

فال روزانه متولدین آبان

دچار تردید هستید و همین مساله باعث عقب ماندن شما می شود. باید سعی کنید با ذهنی باز فکر و عمل کنید. اگر مسایل را خیلی پیچیده نکنید دیگران نیز می توانند به شما کمک کنند تا از این بحران احساسی سریع تر خلاص شوید. کنترل اوضاع را به دست بگیرید و هوشیار باشید.

پیش بینی رابطه شما: امروز این شهامت را دارید تا احساس های عمیق خود را با فرد مورد علاقه تان در میان بگذارید. به جای صحبت کردن در مورد این که چه چیزهایی را باید در رابطه دوطرف داشت، به آنها عمل کنید. اگر بتوانید موقعیت کنونی خود را درک کنید و به قلب و احساسات خود اعتماد داشته باشید، احساس رضایت بیشتری از رابطه خود خواهید داشت.

پیش بینی شغل شما: بهتر است توقف کنید و ببینید کجای کار هستید و برنامه تان برای آینده چیست. شاید بهتر باشد روی مشکلات طولانی مدت خود تمرکز کنید. حالات روحی امروز شما کمک می کند تا راه حل مناسبی برای آنها بیابید.


فال روزانه متولدین آذر

امروز بهتر است بخش رمانتیک و هنرمند خود را پرورش دهید. بیرون بروید و از باران بهاری لذت ببرید. منطق و احساسات شما همگام شده اند و نمی توانید به راحتی بگویید چه احساسی دارید. نیازی هم به این کار نیست. از زیبایی های امروز استفاده کنید.

پیش بینی رابطه شما: احساس لطیف و روح شاعرانه ای که امروز پیدا کرده اید باعث می شود تا حس نزدیکی بیشتری به عشق خود داشته باشید. اگر برایتان سخت است رو در رو نهایت احساساتتان را برای او بیان کنید در قالب یک نامه یا شعر عاشقانه حس خود را نشان دهید.

پیش بینی شغل شما: کمی دچار مشکل خواهید شد. کارها به آن صورتی که انتظار داشتید پیش نمی روند. اما به جای تغییر دادن افراد یا روند کارها، دیدگاه و انتظارات خود را تغییر دهید.


فال روزانه متولدین دی

حس امروز شما مثل مواقعی که لباس می پوشید اما نمی دانید کجا می خواهید بروید. خیلی نگران نباشید و به جزئیات توجه نکنید. بیشتر به قلب و احساسات خود بها دهید تا منطق. کارهای عجیب انجام دهید. تصور می کنید راه حل گره های فکری شما نزدیک اما بسیار دور هستند. بهتر است کنترل سرونشتتان را به دست بگیرید و در مسیر اهداف خود حرکت کنید.

پیش بینی رابطه شما: امروز این شهامت را دارید تا به مسایلی که دیگران تلاش می کنند تا به شما بفهمانند عمیق تر فکر کنید و متوجه می شوید چرا آنها همیشه به این صورت رفتار می کنند. البته خیلی راحت می توانید احساسات آنها را نادیده بگیرید اما اگر کمی احساسات را چاشنی تفکرات خود کنید حتما سیگنال های عشقی که به سمتتان فرستاده می شود را خواهید دید.

پیش بینی شغل شما: امروز کارهای بسیار ساده و خوب پیش می روند. البته نباید تنبل شوید زیرا درست برعکس آن نیز ممکن است. از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرید. امروز خلاقیت بسیاری در کارهای خود دارید پس حتما از آن استفاده کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

روزی عالی پیش رو دارید. همه کارها به درستی و طبق انتظار شما پیش می روند. فعالیت های فکری و احساسی جدیدی را تجربه خواهید کرد. ذهن و قلب شما دست به دست هم داده اند و این شما هستید که باید از این اتحاد نهایت استفاده را ببرید.

پیش بینی رابطه شما: هدیه دادن یک کارت پستال عاشقانه یا ارسال متنی عاشقانه برای معشوق خود را نادیده نگیرید. همین کارهای ساده باعث استحکام بیشتر رابطه شما می شود. اگر به دلیل مشغله کاری زیاد نمی توانستید توجهی که عشقتان لایق آن است را به او بدهید، از احساسات گرم امروز خود استفاده و او را غرق در خوشحالی کنید.

پیش بینی شغل شما: می توانید از افراد جوان تر از خود در مورد مسایل کاری کمک بگیرید. شاید به نظر پیشنهاد خوبی نباشد اما همیشه نیروهای جوان تر ایده های ناب تری هم دارند.


فال روزانه متولدین اسفند

امروز ذهنتان کاملا درگیر است. نمی دانید چه کار باید بکنید. احساس می کنید نادیده گرفته شده اید. نمی توانید ذهن خود را متمرکز کنید. بنابراین بهترین کار این است که به خود استراحت دهید. فیلمی بگذارید و تماشا کنید و به هیچ چیز فکر نکنید.

پیش بینی رابطه شما: به احساسات خود فکر می کنید. با خود فکر می کنید چگونه می توان کار دیگری انجام داد یا رفتار دیگری داشت، آیا لازم است از دیگران کمک بگیرم؟ طرف مورد علاقه شما به شدت نیاز دارد تا بشنود چه احساسی به او دارید. او دوست دارد این موارد را از دهان خود شما بشنود نه دیگران. پس برای خوشحالی او تلاش کنید.

پیش بینی شغل شما: انرژی بسیاری برای انجام کارهای خود دارید اما متاسفانه این نیرو خیلی خوب کنترل نمی شود. مشکلاتی در برنامه های خود دارید که باید پیش از برداشتن قدم ها بعدی، آنها را برطرف کنید.



با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی صبح بخیر:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.sobbekheir.com/fa/news/32762


با سپاس از همراهی صمیمانه شما






ویدیو مرتبط :
سوریه:1392/09/01:پاکسازی منطقه القلمون...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - پنج شنبه 01 فروردین 1392



ماه تولد

فال روزانه - پنج شنبه 1 فروردین 1392

بز

فال روز متولدین فروردین: شما دیگر نمی توانید صبر کنید؛ چراکه خویشتن داری و شکیبایی شما تبدیل به بی صبری و عجله شده است. باهمه این احوال مجبور نیستید که قبول کنید زمان بندی و تنظیم زمان خیلی کار ایده آلی است. مشکل اینجاست که نمی توانید باور کنید در روزهای آغازین سال جدید امکان دارد همه چیز تغییر کند. اما از بخت خوب حس و غریزه شما خوب کار می کند! پس اصلا به فکر استفاده کردن از استراتژی های جدید نباشید. از ندای درون خود پیروی کنید و هرچه بهتان گفت را قبول کنید. در این صورت حتی وقتی کاری را شروع کردید باز هم می توانید آن را تغییر دهید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: با وجود اینکه از شما انتظار می رود که یک برنامه برای خودتان طرح کرده و به همان نیز بچسبید، ولی امروز که در لحظه آخر تصمیم می گیرید که فکرتان را عوض کنید. امروز شاید یکی از دوستانتان که معمولا او را از قلم می انداختید به مهمانی دعوتتان کند! اما مثل اینکه امروز با تحویل سال نو خیلی دوست دارید که تجربه های جدید داشته باشید و حتی به جشنها و مهمانی هایی که قبلا در آنجا احساس راحتی نمی کردید هم شرکت کنید. پس از این تغییرات خوب لذت ببرید؛ چون فعلا زمان تصمیم گیری برای امور مهم اجتماعی فرا نرسیده است.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: در آغاز سال جدید شما ناگهان علاقه مند شده اید که بالکل مسیر زندگی تان را تغییر دهید. خواه این تصمیمتان تداوم داشته باشد خواه نداشته باشد، شما از الان آماده آغاز کردن و جمع کردن اطلاعات جدید شده اید. خوشبختانه شما می توانید به سرعت مهارتهای تکنیکی کسب کنید و امروز بهترین زمان برای نشان دادن تیزهوشی تان به افراد دیگر است. اما فقط تیزهوشی کافی نیست؛ باید در مورد ایده های ناب خود خوب فکر کنید و بعد سعی کنید آنها را به واقعیت تبدیل کنید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: امروز باوجود اینکه سال نو شده و همه مردم خوشحالند، شما هنوز احساس عصبانیت می کنید و نمی توانید به راحتی به افکارتان سر و سامان بدهید. شما افکار خیلی زیادی در سرتان دارید و به خاطر سر وصداهای اضافی قادر نیستید فکرهای بیخودی را فیلتر کنید. در سال جدید به خصوص اگر بخواهید افراد دیگر را با رفتاری جذاب وارد دنیای خودتان کنید، ارتباطات معنوی بهتان کمک خواهد کرد. اما اگر در مورد مسائل نامعلوم و ناشناخته مربوط به آینده هراسان و نگران هستید خیلی به خودتان سخت نگیرید. در حالیکه شما در زمان حال پیشرفت می کنید و به موفقیت می رسید، باید بدانید که این روند می تواند در آینده نیز تداوم داشته باشد.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: امروز اطرافیان شما تصمیم گرفته اند که با خودشان صادق باشند، ولی آنها کمی هم عجیب رفتار می کنند! امروز حتی نزدیک ترین دوستانتان نیز با شما غریبه شده اند و بهتان توجه نمی کنند، چرا که آنها فقط به فکر زندگی و کار خودشان هستند. و شما را تنها و به حال خودتان رها کرده اند. اما شما امروز که روز اول سال هست اصلا دلتان نمی خواهد تنها باشید و حاضرید دست به هرکاری بزنید که آنها بفهمند نباید شما را تنها بگذرانند! اما این روش اصلا رفتار عاقلانه ای نیست؛ شما باید تمام تلاشتان را بکنید که در سال جدید از وابستگیهایتان کم کرده و خودکفا و مستقل باشید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: شما امروز راههای متفاوت و جدیدی برای انجام دادن همه کارهایتان اتخاذ کرده اید. بعضی از ایده های شما خیلی خوب هستند؛ اما برخی از آنها هم بد عمل می کند. ولی شما تا زمانی که هر یک از آنها را امتحان نکنید این را نمی فهمید. پس شما برای بهتر شدن راندمان کاری و بهتر کردن زندگی تان ناچارید وقت و انرژی زیادی را برای این کار صرف کنید. حتی اگر فعلا تصمیم گرفته اید روشهای دیگری را امتحان کنید با تضادها و عجایب زیادی مواجه خواهد شد.

شهریور
ترازو

فال روز متولدین مهر: شما در سال جدید می خواهید باور کنید که همه چیز زیباست و در هرچیزی می توان نکته مثبتی پیدا کرد. اما هرچه که جلوتر می روید وقتی ناراحتی و حتی موانعی را که در پس هر چیز خوبی وجود دارد را می بینید می گویید این حرف در مورد همه چیز صدق نمی کند. ولی بهتان پیشنهاد می کنیم که کاری به این چیزها نداشته باشید و منتظر تغییرات بمانید. شما نباید از گفتن حرفهایی که در ذهنتان دارید بترسید. دلیلی ندارد که امسال هم کارهایتان را به روشی که پارسال ر پیش گفته بودید انجام دهید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: امسال سال خوب و عالی برای انجام دادن کارهایی است که سال قبل در نظر داشتید انجام دهید. ذهن شما و حس و غریزه تان امسال خیلی خوب کار می کند. اگر شما با سرنوشت خود هماهنگ باشید هیچ اتفاق بدی برایتان نمی افتد. فقط نسبت به هر اتفاق جدید که در زندگی تان می افتد احمقانه رفتار نکنید! مهم نیست که چقدر موقعیت خارق العاده ای باشد؛ دیدگاه های شما هر روز نسبت به روز قبل روشن تر خواهد شد.

آبان
کماندار

فال روز متولدین آذر: شما امروز تصمیم گرفته اید که در سال جدید روزهای شادی داشته باشید و دیگران هم که امروز حس و حال شما را فهمیده اند دوست دارند با شما همراه باشند. اما هرچه که جلوتر می روید و با مشکلات و سختی های روزمره روبرو می شوید می فهمید که ثابت نگه داشتن این حس و حال خیلی سخت است و مجبور می شوید که به عقب برگشته استراحت و تجدید قوا نمایید. روزهای خوب همیشگی و پایدار نیستند، اما تا وقتی که نگران مشکلات و سختی هایی باشید که هنزو نیامده اند، نمی توانید به خوبی از این لحظه ها لذت ببرید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: شما می توانید بگویید که رویداد بزرگی در حال وقوع است، اما موقتا به خاطر افکار عجیب و غریبی که در سر دارید و نمی توانید ابرازشان کنید به بن بست خورده اید. شما به راحتی می توانید در حالی که با موجی از ایده های متناقض که به ضمیر ناخودآگاهتان سرازیر شده است بجنگید، با موضوع ملموس و مشخص دیگری خودتان را سرگرم کنید. اما تا موقعی که شما با چیزهای ساده و روزمره خودتان را سرگرم کنید، سرو صداهای درون ذهنتان بلندتر می شود. حتی اگر فکر می کنید آنها خیلی منطقی نیستند، ولی بهتر است که بهشان بها بدهید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: امروز ایده های نابی به سرعت از ذهن شما تراوش می کند که انقدر سریع این اتفاق می افند که خودتان هم نمی توانید بعضی از آنها را به خاطر بسپارید. همیشه وقتی سیاره بخت شما یعنی اورانوس با عطارد برخورد می کند چنین اتفاقات عجیبی می افتد. شاید امسال نتوانید تمام کارهایی که شروع کرده بودید را به پایان برسانید، اما می توانید انقدر پروژه قبول کنید که تا آخر سال سرتان شلوغ باشد! اگر در طول سال به موضوعات و نکات مبهمی برخوردید استرس نگیرید. چون که هر روز شرایط هموارتر می شود و به راحتی می توانید کارهایتان را پیش ببرید.

بهمن
دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: امروز ارتباط هوشمندانه عطارد و ونوس در نشانه شما به وقوع می پیوندد، اما این اتفاق به خودی خود باعث ایجاد نبوغ و استعداد در شما نمی شود! وقتی که چنین اتفاقی می افتد شما معمولا از خواب غفلت بیدار شده و به این اتفاق همان گونه نگاه می کنید که همیشه به حقایق جدید زندگی نگاه می کردید. اما وقتی امسال با دید متفاوتی به خودتان نگاه می کنید می بینید که همان کسی نیستید که قبلا بودید. پس انتظار نداشته باشید که افراد دیگر به زودی از ایده های ضد و نقیض شما حمایت کنند؛ چرا که آنها هم به روشها و ایده های خودشان محکم چسبیده اند! بهشان فرصت دهید؛ اگر ایده شما به نظرشان خوب آمد، همه دوستانتان دورتان جمع می شوند تا تحسینتان کنند!

اسفند