اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فال روزانه 1391/10/01




 


فال روزانه متولدین فروردین

استعداد و خلاقیت بالایی دارید. از آن به خوبی استفاده کنید. امروز بیش از هر زمان دیگر در کارهای خود ابتکار به خرج می دهید و نتایج بسیار خوبی عایدتان می شود. تا زمانی که این قوه ابتکار و خلاقیت در وجودتان خروشان است از آن استفاده کنید. امروز بهترین زمان است تا توانایی های خود را به دیگران ثابت کنید.

پیش بینی روابط شما: به رابطه ای که بسیار برایتان مهم است بیشتر توجه کنید. احتمالا امروز با احساسی روبه رو خواهید شد که خیلی برای خودتان هم قابل قبول نیست. اگر فرصتی پیدا کنید که در رابطه با آن به طور صادقانه با طرف مقابل خود صحبت کنید، می توانید امید داشته باشید که رابطه تان یک قدم جلوتر می رود.

پیش بینی شغل شما: در طول ماه آینده کارهای بسیاری برای انجام دارید. امروز نقطه آغاز این دوره کاری است و شما به خوبی از عهده انجام آنها برخواهید آمد. گام های بزرگی در این مسیر برمی دارید که حتی خودتان هم شگفت زده خواهید شد.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز هم بسیار احساساتی و هم خیلی منطقی هستید. این ترکیب بسیار عجیب است اما تمام روز با این دو حالت کاملا متفاوت، درگیر خواهید بود. شاید نوشتن در مورد احساساتتان کمی در یافتن تعادل به شما کمک کند.

پیش بینی روابط شما: امروز تصمیم جدی گرفته اید تا با فرد خاصی برخورد کنید. نیروهای آسمانی به شما کمک می کنند تا به همه جوانب این کار خوب فکر کنید تا بتوانید به طور کامل نظر او را جلب کنید. وسوسه می شوید که با شدت عمل زیاد و اراده راسخ این کار را انجام دهید اما این کار عقلانی نیست. اگر می خواهید واکنشی در برابر کار او نشان داده باشید، بهترین کار این است که به او زمان و فرصت بدهید تا پاسخ بدهد.

پیش بینی شغل شما: یک روند کاری بلند مدت آغاز شده است و از شما می خواهد طی ماه آینده مدیریت آن را به عهده بگیرید. باید از انرژی های خود به خوبی استفاده کنید.



فال روزانه متولدین خرداد

امروز دوست دارید در رختخواب بمانید و کتاب بخوانید. چه کسی دوست ندارد که روزش را این گونه سپری کند؟ اما این کار عملی نیست. باید از جا برخیزید و به کارهای خود رسیدگی کنید. از آن مهم تر، افرادی هستند که شما باید آنها را ملاقات کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز کمی از دست نامزد خود آزرده خاطر هستید. تا قبل از امروز نمی دانستید این احساس منفی چقدر در درون شما قوی است اما امروز با اتفاق های پیش آمده به عمق ماجرا پی بردید. با اینکه در شرایط روحی سختی قرار دارید، اجازه ندهید که همه جوانب زندگی شما را در بر بگیرد چون می تواند تاثیرات خیلی بدی روی زندگیتان داشته باشد.

پیش بینی شغل شما: در طول ماه آینده، نتیجه تلاش های 6 ماه گذشته خود را خواهید دید. یا موفقیت های خود را جشن خواهید گرفت، یا از شکست هایتان غمگین خواهید شد. زمان بسیار حساسی پیش رو دارید.



فال روزانه
متولدین تیر

امروز با پیشنهادهای زیادی روبه رو خواهید بود. دیگران از همکاری های شما قدردانی می کنند. اما هنوز شما خودتان کارهای خودتان را چندان قبول ندارید. بهتر است کمی به این موضوع که چرا اینگونه است، فکر کنید. شما شدیدا دوست دارید مورد توجه و محبت قرار بگیرید اما پیش از آن باید اول خودتان را دوست داشته باشید. همه اعضای خانواده و دوستانتان از شما حمایت می کنند. اما به یاد داشته باشید که این شما هستید که می توانید بیش از دیگران به خود کمک کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز نامزد شما رفتاری از خود نشان می دهد که تاکنون از او ندیده بودید. در این شرایط بهترین کار این است که درباره آن با هم صحبت کنید. امروز فرصتی است که بتوانید کدورت ها را از میان بردارید و بهتر همدیگر را بشناسید.

پیش بینی شغل شما: این ماه یک دوره کاری بسیار سخت برای شماست. نمی توانید خیلی خود را با افراد و شرایطی که با آنها درگیر هستید، هماهنگ کنید، اما باید پیشرفت بکنید پس کمی انعطاف پذیر باشید.


فال روزانه متولدین مرداد

قبول بکنید یا نکنید، کودکی در درون شماست که نیاز به مراقبت دارد. شما به فردی که دوست دارید باشید، افتخار می کنید. اما در واقعیت همان فردی هستید که قبلا بودید. بهتر است همه جوانب زندگی گذشته خود را – چه خوب چه بد – قبول کنید. تنها زمانی می توانید فرد موردنظر خود باشید که همه زمینه های لازم را مهیا کرده باشید.

پیش بینی روابط شما: امروز برخی از احساسات درونی که آنها را فراموش کرده بودید، سر از خاک بیرون می آورد. حتی اگر این شرایط به دنبال یک اتفاق خاص پیش آمده باشد نیز همچنان جای تعجب دارد. صحبت کردن در این رابطه با فردی که بسیار به شما نزدیک است، همچون نامزد یا همسرتان، می تواند به شما کمک کند تا از این اوضاع خود را نجات دهید.

پیش بینی شغل شما: این ماه یک دوره کاری برای شما آغاز می شود که شغلتان را وارد فاز جدیدی می کند. این بهترین زمان برای پیشبرد اهداف یک ساله شماست. شما باید از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرید.


فال روزانه متولدین شهریور


شما اغلب وقتی دیگران به همدردی نیاز دارند، در کنار آنها هستید . اما امروز حرف های شما هیچ تاثیری ندارند. اجازه دهید که دیگران خودشان از خودشان مراقبت کنند. شما هم می توانید همه زمان خود را به مطالعه یک کتاب خوب سپری کنید. البته اگر موضوع آن ساختگی و تخیلی باشد خیلی بهتر است!

پیش بینی روابط شما: اگر احساس می کنید در رابطه ای قرار دارید که شما را محدود کرده و آزادی هایتان را گرفته است و آرزو می کنید که از آن خلاص شوید، باید بدانید که دیگر نمی توانید این حس را بیشتر از این مخفی کنید. احساساتتان قوی تر از آن هستند که بتوان آنها را مخفی کرد. باید چیزی بگویید. بهتر است صادق باشید و این تردید را بیش از این ادامه ندهید.

پیش بینی شغل شما: این ماه یک دوره کاری را آغاز می کنید که باعث خلاقیت و سرگرمی بیشتری در شغلتان می شود. از این فرصت استفاده کنید و توانایی های خود را نشان دهید.


فال روزانه متولدین مهر

به چند ماه گذشته فکر کنید و ببینید چقدر به کارتان بیشتر از عشقتان توجه کرده اید. این مساله باعث خراب شدن رابطه تان شده است. اما خوشبختانه با چند روز توجه کردن به اعضای خانواده می توانید دوباره اوضاع را بهتر کنید. سعی کنید دلشان را به دست بیاورید.

پیش بینی روابط شما: باید با احتیاط بیشتری در مسیر حل مشکلات با همسر یا نامزد خود قدم بردارید. شاید به ظاهر این مشکلات خیلی مهم نباشند اما اگر در مورد آن صحبت کنید، می بینید که چقدر عمیق و ریشه دار است. سعی کنید با هم مهربان باشید و بیشتر هوای هم را داشته باشید.

پیش بینی شغل شما: امروز از هر لحاظی روز خوبی است. مهم تر از همه این است که دوره کاری یک ماهه جدید را آغاز خواهید کرد. در این زمان می توانید قابلیت های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. شخصیت اجتماعی شما بهترین گنجینه شماست.


فال روزانه متولدین آبان

پیش از انجام هرکاری به خصوص مربوط به مسایل عاطفی ، خوب به نتایج آن فکر کنید. وقایع طوری اتفاق می افتند که احساس می کنید در یک چهارراه گیر افتاده اید. بهترین کار این است که به خود اعتماد کنید و در مسیر ایده آل هایتان قدم بردارید.

پیش بینی روابط شما: تلاش برای مخفی کردن احساساتتان بی نتیجه است. امروز نمی توانید افکار و احساسات واقعی خود را پشت لبخندهای مصنوعی مخفی کنید. در این شرایط، بهترین کار این است که با نامزد/همسر خود صحبت کنید. این کار منجر به رفع کدورت ها و بهتر شدن اوضاع می شود.

پیش بینی شغل شما: امروز فاز جدیدی از کار شما آغاز خواهد شد. از این فرصت یک ماهه در جهت پیشرفت استفاده کنید. به جای فکر کردن به گذشته، برای آینده برنامه ریزی کنید.


فال روزانه متولدین آذر

خیلی کار دارید. در حالی امروز را به پایان خواهید رساند که پروژه های متعددی روی میز کار شما باقی مانده اند. البته دلیل آن کم کاری شما نیست بلکه به این دلیل است که به کارتان خیلی اهمیت می دهید. گاهی آرزو می کنید که کاش اینقدر مهم نبودید. استرس نداشته باشید. هیچ کس از شما انتظار ندارد همه کارها را فورا انجام دهید. کمی استراحت کنید. فردا هم روز خداست.

پیش بینی روابط شما: زندگی عاطفی شما امروز تغییر خواهد کرد. امروز در شرایط بسیار سخت گرفتار می شوید. باید حتما با نامزد/همسر خود صحبت کنید. البته در نظر داشته باشید که نوع صحبت های شما می تواند در بدتر یا خوب تر کردن اوضاع نقش داشته باشد. سعی کنید با یکدیگر صادق باشید.

پیش بینی شغل شما: در یک دوره کاری یک ماهه که از امروز آغاز می شود، هر گلی زدید به سر خودتان زده اید! باید از این فرصت برای پیشرفت بیشتر استفاده کنید.


فال روزانه متولدین دی

در این چند وقت اخیر سخت کار کرده اید. بهتر است امروز کمی به خود استراحت بدهید. انگار همه می خواهند یک تکه از شما را بکنند و زمانی می رسد که می بینید چیزی برای از شما باقی نمانده است! اگر می توانید تلفن خود را خاموش کنید و امروز فقط به خود فکر کنید. بخوابید و استراحت کنید تا دوباره انرژی بگیرید و سرحال شوید.

پیش بینی روابط شما: امروز احساسات عمیقی دارید. باید انرژی را که مدتی ایست به طور ماهرانه ای شما را از درون کنترل می کند، تصدیق کنید. باید کاری برای آن انجام دهید و توضیحی برای انجام آن داشته باشید. وقتی این کارها را انجام دادید، از نتیجه آن بسیار خرسند خواهید شد.

پیش بینی شغل شما: خیلی خودتان را در فشار نگذارید که همه چیز را به بهترین شکل انجام دهید. در یک ماه آینده فرصت کافی برای انجام کارهای جدید دارید. بهتر است خیلی نگران کار خود نباشید.


فال روزانه متولدین بهمن

آیا بالاخره یاد گرفته اید به دیگران نه بگویید؟ شما فردی هستید که همه از شما کمک می خواهند. زمان زیادی را برای مشکلات دیگران صرف می کنید و خیلی به خود توجه ندارید. به این ترتیب نمی توانید به دیگران هم خوب کمک کنید. خودتان را در درجه نخست اهمیت قرار دهید و بعد به دیگران برسید.

پیش بینی روابط شما: رابطه عاطفی شما امروز دچار تغییر خواهد شد. ممکن است روز چندان خوبی در پیش نداشته باشید. اما در انتها خوب خواهد شد. البته برای رسیدن به این شادی باید با طرف مقابل خود در مورد افکار و احساساتتان صحبت کنید.

پیش بینی شغل شما: سعی کنید در محیط کار با دیگران در راستای به انجام رساندن اهداف خود همکاری کنید. فرصتی یک ماهه پیش روی شما قرار دارد که می تواند در پیشرفتتان نقش مهمی داشته باشد.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز حسابی از خودتان تعریف خواهید کرد. اما خیلی روی این کار اصرار نورزید. به جای اینکه حالت دفاعی به خود بگیرید، سعی کنید کمی راحت تر رفتار کنید. شما شخصیت خونگرم و مهربانی دارید پس چرا نمی گذارید دیگران از آن لذت ببرند؟

پیش بینی روابط شما: امروز باید با شریک زندگی خود صحبت کنید. این بهترین فرصت است تا رابطه خود را بهتر کنید و عمق بیشتری به آن ببخشید. شاید این کار چندان آسان نباشد اما تلاش خود را بکنید تا از نتیجه اش لذت ببرید.

پیش بینی شغل شما: دیگران برخلاف اهداف شما کار می کنند. به همین دلیل آن حمایتی که انتظارش را داشتید از آنها نخواهید گرفت. در ماه آینده روی کار خود متمرکز شوید و حواستان را بیشتر جمع کنید.



با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی صبح بخیر:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.sobbekheir.com/fa/news/32762


با سپاس از همراهی صمیمانه شما




ویدیو مرتبط :
فال روزانه حافظ و تاروت ماه های سال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه 1391/11/10




 


فال روزانه متولدین فروردین

امروز می تواند روز پر بازدهی برایتان باشد، زیرا تمایل شدیدی به بهبود و اصلاح در کار و زندگی شخصی تان و به خصوص در مورد سلامت تان دارید. شما امروز در مورد همه چیز به دقت فکر می کنید و برنامه ریزی می نمایید.   
                                                                                                                                         
پیش بینی روابط شما: امروز شما در معمایی گیر افتاده اید. شاید حتی ندانید که چه اتفاقی افتاده است. بخشی از شما می خواهد هدیه زیبایی بخرد و طرفتان را تحت تأثیر قرار دهد و بخشی دیگر از شما می خواهد روش تازه ای برای دوست داشتن بیابد.

پیش بینی شغل شما: امروز ذهنتان به سوی ایده جدیدی باز می شود. تخیل خود را ترغیب به کشف امکانات جدید کنید. تهاجمی تر باشید و فراتر از هنجارهای عادی بروید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز روزی عالی برای برنامه های بلندمدت تعطیلات، رویدادهای ورزشی یا هر کار هنری و سرگرم کننده است. حتی در مورد مسائل مربوط به سلامت و آموزش کودکان هم بحث و گفتگو می کنید، زیرا می خواهید برای همه امور آینده مطمئن شوید.

پیش بینی روابط شما: امروز در دایره روابط خود، چیز جدیدی را تجربه می کنید. شاید طرفتان توقع چیز بیشتری را در این رابطه دارد. پس بهتر است چشم هایتان را باز کنید و آن را بیابید و رابطه خود را بهتر کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز نترسید و میانبر بزنید. یک روش ثابت و آهسته شما را به مقصد خواهد رساند. به دنبال راه های جدیدتر هم باشید. بازده کلی شما پتانسیل افزایش فراوانی دارد.


فال روزانه متولدین خرداد

امروز با مادر یا خویشان مسن تر فامیل بنشینید و درباره مسائل املاک و مستغلات برنامه ریزی کنید. امروز افراد ذهنی باز و کاربردی دارند و به همه جزئیات دقت می کنند. شاید هم بخواهید خانه خود را بهبود بخشید.

پیش بینی روابط شما: امروز شما خوشحال هستید. اگر می خواهید روی طرفتان تأثیرگذار باشید، بهترین لباستان را بپوشید و بهترین عطرتان را بزنید. خوش زبانی لازمه تغییر دادن چیزها به نفع شماست.

پیش بینی شغل شما: امروز چرخه جدید و خوبی از زندگی برایتان آغاز می شود. برای سه هفته آینده باید حواستان به فرصت های شغلی باشد. اگر از شغلتان راضی نیستید، زمان جستجوی شغل جدیدی فرا رسیده است.


فال روزانه متولدین تیر

امروز روز خوبی برای کار ذهنی و فکری است. کار روزمره را هم به راحتی انجام می دهید. زیرا امروز شما تمرکز و ذهنی باز دارید. همچنین بسیار متقاعدکننده خواهید بود. شاید توصیه و پند یک بزرگتر برایتان مفید باشد.

پیش بینی روابط شما: امروز در مورد برداشتن گام های خاصی در رابطه خود تردید دارید. شاید از خود می پرسید که آیا باید به راه دیگری بروید و منتظر باشید که فرد موردنظرتان سر برسد. در این مورد بیشتر فکر کنید. شاید موقعیت خاصی را نادیده گرفته اید.

پیش بینی شغل شما: مهارت جدیدی بیاموزید. کاتالوگی از همکاران و برنامه های آموزشی بخش خودتان بگیرید و در کلاس خاصی شرکت کنید. این کلاس می تواند برای شما مهارت هایی بیاورد که در آینده به دردتان می خورد.


فال روزانه متولدین مرداد

امروز شما برنامه ریزی مالی جدی ای انجام می دهید. روی درآمد، بدهی و آینده خود فکر می کنید. شاید راه های جدیدی برای پول درآوردن پیدا کنید ولی قطعاً نگران کاهش هزینه ها هستید.

پیش بینی روابط شما: دو گزینه پیش روی شماست و نمی دانید کدام را انتخاب کنید. یکی از آنها برایتان رابطه ای عمیق و خاموش می آورد و دیگری برایتان رابطه ای عجیب و غیرمنتظره دارد. تصمیم شما بسیار دشوار است.

پیش بینی شغل شما: امروز طور دیگری فکر کنید. نترسید و به همه احتمالات بیندیشید. اگر بتوانید رویکرد ابتکاری تری در پیش بگیرید، پیشرفت و ترقی به سراغتان می آید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز برای شما روز بسیار پر بازدهی است. شما تمایل دارید در مورد موضوعات جدی بحث کنید و هدفتان بهبود آینده به روشی معنادار و کاربردی باشد.

پیش بینی روابط شما: امروز دوست دارید به روال روزمره رابطه خود جنبه جدید و هیجان انگیزی بدهید. اینکه چطور اینکار را بکنید نیازمند فکر بیشتری است. شاید باید با هم بیرون بروید و چیزهای جدید و متفاوتی را امتحان کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز کسی با شما درباره برنامه و نقشه خاصی حرف می زند. اولین واکنش شما مخالفت با آن است. مراقب باشید و زود نتیجه گیری نکنید. به چیزهای جدید هم فکر کنید.


فال روزانه متولدین مهر

امروز از هر نوع تحقیق پشت پرده ای بهره می برید. به ویژه آنچه امروز یاد می گیرید می تواند موقعیت مالی شما را بهبود بخشد. شاید درآمد شما را افزایش ندهد ولی نشان می دهد که چگونه هزینه های خود را کاهش دهید و مراقب داشته هایتان باشید. شاید کسی کمکتان کند چیزی را تعمیر کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز شما درگیر جاذبه فراوانی می شوید. فردی به شدت چشم شما را گرفته است. تنها مشکل اینجاست که تردید دارید که آیا باید متعهد به این رابطه بشوید یا نشوید. در مورد انگیزه هایتان دوباره فکر کنید.

پیش بینی شغل شما: به افرادی بپیوندید که دیدگاه های مشترکی با شما دارند. با هم کار کنید. تلاش ترکیبی شما نتیجه ای بسیار بزرگتر از تلاش های فردی شما خواهد داشت. ایده های جدیدی در گروه به ذهن افراد می رسد.


فال روزانه متولدین آبان

به توصیه بزرگتری در فامیل که تجربه زیادی دارد و اطلاعاتی کاربردی در اختیارتان می گذارد استفاده کنید. شاید اطلاعاتی داشته باشد که بدست آوردنش برایتان سخت باشد یا توصیه ای داشته باشد که ظاهر یا سبک ارتباط شما را بهبود بخشد.

پیش بینی روابط شما: امروز شاید بهتر است کمی بنشینید و به عاقبت رابطه خود فکر کنید. اینکار باعث می شود که جنبه های مختلف یک رابطه را در نظر گرفته و نتیجه گیری کنید. این برای آینده شما ضروری است.

پیش بینی شغل شما: روح آشوبگر شما امروز بر شما حاکم می شود. شاید نیاز شدیدی به آزادی بیشتر در مورد کار حس کنید. بجای عقب نشستن و کاری نکردن، گامی به سوی جلو بردارید.


فال روزانه متولدین آذر

امروز روی رئیس و افراد بسیار مهم تأثیرگذار هستید، زیرا متوجه می شوند که شما استوار، باوجدان و اهل عمل هستید. او را ناامید نکنید. شاید او حتی برایتان پند و اندرزی داشته باشد. امروز روز سخت کوشی و استواری است.

پیش بینی روابط شما: شاید احساس کنید که از نوع خاصی از رابطه مکرراً خسته می شوید. شاید از خود بپرسید چرا نوع خاصی از افراد دائماً به سمت شما جذب می شوند. شاید باید خودتان و دایره دوستانتان را تغییر دهید.

پیش بینی شغل شما: امروز روابط شما با دیگران کمی دچار تنش می شود. شاید کسی سعی می کند از شما اجتناب کند. واقعیت این است که گاهی افراد برای نظم دادن به افکارشان باید کمی تنها بمانند.

فال روزانه متولدین دی

امروز روز خوبی برای مطالعه هر چیزی یا پرداختن به جزئیات مربوط به امور حقوقی، پزشکی یا تحصیلات عالی است. همچنین روز خوبی برای برنامه ریزی مسافرت بلندمدت است. شاید از کسی چیزی یاد بگیرید که باورهای شما را دگرگون کند.

پیش بینی روابط شما: امروز در مورد تصمیم خاصی در رابطه خود پافشاری می کنید. شاید طرفتان خواستار تغییراتی باشد. این باعث می شود احساس ناامنی کنید و حس کنید که همه چیز باید مثل قبل بماند. صحبت و گفتگوی صادقانه راه حل این مشکل است.

پیش بینی شغل شما: امروز روزی است که شما اگر از جمع جدا شوید و استعداد خاص خود را به بقیه نشان دهید، موفق تر هستید. خودتان باشید و اعتماد به نفس داشته باشید.

فال روزانه متولدین بهمن

از انرژی امروز برای انجام خرده کارها استفاده کنید و به مسائل ارث، بدهی، املاک، مالیات و امور مربوط به اموال مشترک رسیدگی کنید. در دفاع از بهترین منافع خود یا دیگران مشکلی نخواهید داشت.

پیش بینی روابط شما: شما از دوستان نزدیک و همنشینی با آنها لذت می برید. شاید فکر کنید که رابطه شما بجای آنکه تجربه ای لذتبخش باشد، تبدیل به روتین آزاردهنده ای شده است. شاید شما به زمان بیشتری نیاز دارید تا در مورد مسائل عمیق تر فکر کنید.

پیش بینی شغل شما: اگر امروز موضع خود را مشخص نکنید، ممکن است کسی برایتان مشکل ساز شود. اکنون زمان آن نیست که شرایط را بدتر کنید و بگذارید دیگران برایتان تصمیم بگیرند. قوی باشید.


فال روزانه متولدین اسفند

امروز گفتگو با شرکا و دوستان نزدیک بر روی مسائل کاربردی متمرکز است. به کسی بپیوندید که کارها و بهبودهای اساسی انجام می دهد. شاید هم بخواهید رابطه خود را بهبود دهید. یا ممکن است راه جدیدی برای کار کردن با گروه یا شریک بیابید.

پیش بینی روابط شما: امروز در مورد فرد خاصی زیاد ذهنتان مشغول شده است و امید زیادی به او دارید. تنها مشکل اینجاست که در مورد شخصیت او اشتباه کرده اید و ممکن است غافلگیر شوید. شاید او ناامیدتان کند. پس منتظر یک سورپرایز باشید.

پیش بینی شغل شما: امروز کله شقی شما به اوج خود می رسد. خودتان را کنترل کنید تا دچار مشکلی نشوید که نتوانید آن را حل کنید. رویکرد و روش مطمئنی در پیش بگیرید تا اطرافیان و خودتان راحت باشید.



با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی صبح بخیر:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.sobbekheir.com/fa/news/32762


با سپاس از همراهی صمیمانه شما