اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فال روزانه 13 / 03 / 1393


 
 



فال روزانه 13 / 03 / 1393
 

فال روزانه متولدین فروردین


امروز رویاها، خیالات و هر چیزی که قوه تصور شما را تحریک کند برایتان ایده های جدیدی برای پروژه های جدید می آورد. همچنین درک شما از دیگران افزایش می یابد و دوستان قدیمی و جدید را جذب می کنید. تنها مشکل امروز این است که ممکن است در ایده هایتان غرق شوید و موقتاً تماستان را با دنیای مادی قطع کنید. سعی کنید هر دو پایتان را روی زمین نگه دارید. امروز عشق و رمانس پرشور تر از همیشه می شود. بیان احساسات برایتان راحت تر می شود. چه این ابراز محبت شفاهی باشد چه از طریق کادو خریدن برای عشقتان، شما از این که او را غرق در عشق خود کنید بسیار احساس خوبی دارید. در واقع این کارها به بهبود رابطه شما کمک می کند. امروز در محل کار همه چیز روبراه است، پس سرعت خود را کم نکنید. دیگران از شما عقب می افتند، پس لازم نیست صبر کنید تا آنها به شما برسند، زیرا آنها سربار شما خواهند شد و سرعت شما را کاهش خواهند داد. در عوض سعی کنید روی وظایف خود تمرکز کنید و به پیشروی ادامه دهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت


یک آشنای مؤنث، به خصوص در موقعیت گروهی ممکن است شما به طریقی بسیار غافلگیر کند. در واقع، بازخورد از سوی فردی می تواند اهداف آینده شما را تغییر دهد. انتظار دیدار با شخصیت های غیرعادی احتمالاً شخصیتی مؤنث را داشته باشید. امروز برای شما این امکان وجود دارد که ببینید چقدر به یکدیگر کمک می کنید که اعتماد به نفستان افزایش یابد. با آنکه حس می کنید در رابطه خود تنها هستید، در این لحظه گرمی و مهربانی شما به طرفتان کمک کرده است تا بیشتر خودش باشد. این درک موجب عمیق تر شدن پیوند بین شما می شود و طرفتان هم می تواند بفهمد که چطور در عوض به شما کمک کند. ارتباط با دیگران در محل کار به خصوص امروز بسیار قوی است و شما متوجه می شوید که هر چیزی که می گویید همه جا می پیچد و به گوش همه همکارانتان می رسد. اگر نمی خواهید حرفی به گوش رئیستان برسد، پس چیزی درباره آن نگویید.

فال روزانه متولدین خرداد


امروز دیگران به شما پیشنهادات غیرمنتظره و غیرممکنی می دهند و شاید بهتر باشید که آنها را بشنوید. این را یک سرگرمی در نظر بگیرید. و به یاد داشته باشید: شادی می تواند از صحنه و منظره یک مسیر انحرافی هم لذت ببرد. با جریان امور پیش بروید. امروز بیشتر متوجه می شوید که چقدر نقاط مشترک با فردی خاص دارید. شما همیشه تردید داشتید که پیوند بین شما بر پایه چیزی کاملاً عمیق باشد، ولی امروز از طریق یک گفتگوی خاص است که می فهمید این پیوند چقدر قوی است. پس دیگر چیزی شما را متوقف نمی کند. امروز دست روی حوزه های مختلفی می گذارید و این منجر به موفقیت بزرگی در مورد کارتان می شود. ایده های مختلفی از افراد مختلف بگیرید و این موفقیت را با دیگران تقسیم کنید. می توانید تکه های پازل را کنار هم قرار دهید و یک شاهکار بسازید.

فال روزانه متولدین تیر


امروز احساس بیقراری و بیتابی می کنید. شاید بدانید که چرا اینطور هستید شاید هم ندانید. ولی واقعاً اهمیتی ندارد، دارد؟ شاید این یک بیقراری هیجان انگیز باشد، مثل منتظر چیزی بودن. یا می تواند یک ناراحتی مبهم باشد. آرام باشید. 21 دسامبر گذشت! این ماه بسیار نیرومندی برای شماست. اگر بتوانید چشم انداز و نقطه تمرکز خود را تغییر دهید، شاید بتوانید کشف های جالبی بنمایید. بجای محدود کردن مشکلات کنونی در رابطه خود به یک مسئله، باید تمرکز خود را بیشتر کنید تا دید وسیعتری از یک رابطه در کلیت آن پیدا کنید. همین است که به شما بینشی می دهد که می توانید با اعتماد به نفس با آن جلو بروید. هر گونه مسافرت در مسافت کوتاه که مربوط به کار شما باشد بسیار موفق خواهد بود. اگر کسی نیاز دارد که کاری در خارج از محل کار را به انجام برساند، شما داوطلب آن کار شوید. شانس یک دیدار در این مسیر کوتاه، بسیار مطلوب خواهد بود.

فال روزانه متولدین مرداد


هدیه ها و لطف های غافلگیر کننده از سوی دیگران ممکن است امروز به دستتان برسد. چیزی غیرمنتظره در مورد اموال مشترک، مالیات، بدهی یا میراث می تواند رخ دهد. به احتمال زیاد، شما از لحاظ مالی برکت می گیرید و به طریقی پیشرفت می کنید. دورنمای آن که خوب است. امروز عشق یک موضوع ذهنی است. مسائل عشقی با جوان زدن خواسته جسمی شروع نمی شوند، بلکه با حرف زدن درباره همه موضوعات و تجربه رابطه ذهنی عمیق شروع می شوند. پس اگر به دنبال شریک روح خود هستید، از طریق گفتگو می توانید بیشترین شانس موفقیت را در این راه داشته باشید. بین شما و دیگران امروز صحبت های زیادی می شود، ولی به نظر می رسد که گویی شما به ناکجا می روید. شاید در مکالمه ای با رئیس خود صحبت را به جاهایی بکشانید که رئیس تان فراموش کند چه می خواست بگوید. فردا دوباره صحبت کنید.

فال روزانه متولدین شهریور


امروز روزی است که کمی مستعد حادثه برای شما است پس مراقب هر چیزی که می گویید و هر کاری که می کنید باشید. انتظار ملاقات با افراد جدید و دیدن مکان های جدید را داشته باشید. ایده های نو و هوشمندانه در مغز شما به وجود می آیند زیرا امروز فکر کردن در مورد همه اینها برایتان آسان است. یک مسافرت ناگهانی و کوتاه هم ممکن است برایتان پیش بیاید. حالا زمان ایده آلی برای ترتیب دادن یک مهمانی به بهانه معرفی افراد بامزه به یکدیگر است، در حالیکه شما خودتان در حال جستجو هستید. گفتگوهای جالب زیادی در میان همه وجود دارد و بعضی از آنها توجه شما را به خود جلب می کنند. شما فقط باید خودتان را با کسانی هماهنگ کنید که وعده بهشت به شما می دهند. امروز بازدهی کاری شما بالاست و روابط شما با افراد در محل کار، فوق العاده هستند. امروز هر کاری که می خواهید انجام دهید – اغلب به لطف کمک، حمایت و توصیه اطرافیان – در دسترس شماست. این روابط، روابطی طلایی هستند.

فال روزانه متولدین مهر


اعتراف کنید که امروز کمی هوس هیجان کرده اید. به همین خاطر است که روی هر چیزی می پرید که گریز از روال عادی کار شما محسوب می شود. همچنین به ایجاد تغییر و بهبود در زندگی خود و دنیای اطرافتان، روی باز نشان می دهید. کمی انتظار انحراف از مسیر همیشگی داشته باشید. در مورد قرار گذاشتن با آن فرد خاص، باید ریسک کنید. شما فرصت حرف زدن با او را دارید، ولی باید شور و شوق خود را کم کنید تا او را فراری ندهید. باید نسبت به او حساس باشید و نشان دهید که چقدر شوخ طبعی شما می تواند به او سرایت کند. شما طرفداران زیادی در اطراف خود در محل کار دارید. امروز افراد به ایده های شما روی باز نشان می دهند و نقش شما به عنوان لیدر بیشتر مورد احترام قرار می گیرد. از طریق ذات شوخ طبع و شخصیت سرگرم کننده خود می توانید اطلاعات زیادی پخش کنید.

فال روزانه متولدین آبان


روال عادی و روزانه شما در محل کار مختل می شود. شاید به علت خرابی کامپیوتر، پرسنل جدید، تغییر زمان جلسات یا معرفی تجهیزات پیشرفته و جدید باشد. امروز روز خسته کننده ای نیست. به علاوه باید انتظار مکالمات خنده دار و سر زنده را داشته باشید. اگر شکایت خاصی در مورد موضوعی دارید و منبع آن را در خودتان جستجو کنید، متوجه می شوید که لطف بزرگی به خودتان و طرف خاصتان کرده اید. اگر از دید بازتری به موضوع بنگرید، می توانید درک کنید که چرا مشکل خاصی دائماً اتفاق می افتد. بدین ترتیب بر اساس این آگاهی عمل خواهید کرد. در دام جنبه روانی شغلتان نیفتید. خطر آن این است که آنقدر درگیر فرآیند فکر تحلیلی می شوید که فراموش می کنید که نقاط قوت واقعی شما در درک و حساسیت شما است. این هدیه ها را بپذیرید.

فال روزانه متولدین آذر

دیروز بالاخره تمام شد و امروز روز تازه ای است. امروز شما حال و هوای ماجرا و ایده های نو دارید. فرصت های ناگهانی برای مسافرت یا جستجوی مطالعات جدید یا آموزش بیشتر یا ملاقات با مردمی از فرهنگ های دیگر، به روز شما رنگ دیگری می دهد. امروز گفتگوی عمیق و سرزنده ای بین شما و فرد مورد علاقه تان انجام می شود. تأکید این گفتگو بر روی کارهایی است که می توانید با هم انجام دهید تا علایق خود را به همه طریقی بیشتر کنید. تنها موضوع این است که باید به دنبال موضوعی برای شروع مکالمه باشید. شایعاتی بدی درباره شما در میان همکارانتان پیچیده است که بازدهی کار شما در محل کار را مختل کرده است. تلاشتان را بکنید تا با آرامش و سیاستمدارانه عمل کنید و بدون خراب کردن جو، این وضع را درست کنید.

فال روزانه متولدین دی


امروز چیزی درباره روال عادی خانه، کمی تغییر خواهد کرد. لوازم خانگی کوچک ممکن است خراب شوند یا خرابی های کوچک دیگری ممکن است اتفاق بیفتد. مهمان سرزده ممکن است دم در خانه شما سبز شود. شاید از اسباب بازی های مدرن و پیشرفته و جدید یا هنر نو خوشحال شوید. امروز روز جالبی است. حرف زدن روشی است که می تواند در نهایت توجه کسی که شما را با جذابیت و شبک خاص خودش جذب کرده است جلب کند. امروز شما فرصتی دارید تا گپی با او داشته باشید و به محض اینکه شروع به صحبت کردن بکنید، متعجب خواهید شد که چرا این مدت در زندگی هم نبوده اید. احتمالاً کسی یک نقشه فرعی به شما می دهد که می تواند شما را از تعادل کاریتان بیندازد. واقعیات و اطلاعات را گردآوری نمایید ولی هنوز چیزی را امضاء نکنید. قبل از آنکه عمل کنید، به این ایده ها خوب فکر کنید.

فال روزانه متولدین بهمن


امروز فرصت هایی برای پول درآوردن یا بیشتر کردن درآمدها یا بدست آوردن یک شغل جدید از آسمان در آغوشتان می افتد! کسی ممکن است به شما هدیه ای بدهد و شاید بدون فکر چیزی بخرید و از خرید خود بسیار هیجانزده شوید. هنرهای مدرن و لوازم الکترونیکی از همه بهتر است. برای آنکه توجه فرد خاصی را جلب کنید، باید از اصطلاحات متافیزیکی و موضوعات خاصی در گفتگوی خود استفاده کنید. امروز باید حرکتی انجام دهید، ولی اگر در زمان درستی این کار را نکنید، سودی نخواهد داشت. باید تلاش کنید و به روشی فلسفی به زندگی فکر کنید. امروز زیاد بر دیگران اتکا نکنید. به یاد داشته باشید که افراد دیگر، برداشت و درک عمیقی که شما در مورد وظایف محل کار دارید را ندارند. اگر می خواهید کاری درست انجام شود، آن را خودتان انجام دهید.

فال روزانه متولدین اسفند


امروز قرارهای غیرمنتظره ای برای شما اتفاق می افتند. دعوت های غیرمنتظره به سینما، رویدادهای ورزشی یا اجتماعی برایتان خوشایند خواهد بود. با این حال، امروز روزی است که احتمال رخ دادن حادثه برای کودکان وجود دارد. مراقب باشید. امروز بطور شفافتری می بینید که چرا در کنار آن فرد خاص احساس بسیار خوبی دارید. دلیل آن فقط این نیست که آن فرد شگفت انگیز، دارای سبک، جذابیت یا شوخ


ویدیو مرتبط :
فیتیله- 1393/11/03 - 13 - آقای جالب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - جمعه 03 مرداد 1393



ماه تولد

فال روزانه - جمعه 03 مرداد 1393 

بز

فال روز متولدین فروردین: شما امروز توانایی این را دارید كه قدم به عقب برداشته و به گذشته خود نگاهی بیندازید، بنابراین می‌توانید دقیقاً بفهمید كه در چه جایگاهی قرار دارید و چه چیزهایی دارید. ماه وارد دومین خانه شما كه به مسائل مالی اختصاص دارد می‌شود و توجه شما را از سوی نیازهای معنوی به سمت نیازهای مادی و دنیوی برمی‌گرداند. در حال حاضر بهترین كار این است كه به موضوعات ساده‌تر روی بیاورید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: وقتی كه ماه وارد نشانه شما می‌شود شما كمی عبوس می‌شوید، برای اینكه احساس می‌كنید به چیزهایی كه می‌خواهید نمی‌رسید. اما ناامیدی حقیقی از انكار كردن لذت نشأت نمی‌گیرد. مشكل شما این است كه خیلی از وقتتان را به خوشگذرانی كردن می‌گذرانید. هم اكنون پایین آوردن توقعات بیش از اندازه‌تان بیشتر از هر چیز دیگری باعث خوشبختی شما می‌شود.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: شما فكر می‌كنید كه زیادی نسبت به دیگران حساسیت نشان می‌دهید، اما آنها به هیچ وجه این موضوع را متوجه نشده‌اند. آنها در حالیكه نسبت به قبل بیشتر شما را كنترل می‌كنند به شما توجه می‌كنند. به كارهای قبلی‌تان نگاهی بیندازید، برای اینكه كاری كرده‌اید كه باعث شده دیگران پیامهایی نامفهومی را از طرف شما دریافت كنند و این موضوع باعث شده كه آنها فعالیتهای شما را سوءتعبیر كنند. فقط سعی كنید كه متظاهر نباشید، هركس به زودی خودش حقیقت را خواهد فهمید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: حتی اگر شما تعطیلات آخر هفته خیلی پرمشغله‌ای داشته باشید، ولی هر روزی كه آغاز می‌شود شما جدی‌تر می‌شوید. ممكن است شما توانایی این را نداشته باشید كه به همه قرار ملاقات‌های كاری‌تان برسید و چون نمی‌توانید در تمام جلسات شركت كنید نگران عكس‌العمل دیگران هستید. اگر كسی قصد دارد برنامه‌های شما را تغییر دهد او را موفق كنید. در حال حاضر شما بهتر از هر كس دیگری می‌دانید كه چه چیزی به نفعتان است.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: امروز مسئولیتهای شعلی شما باعث شده علاقه‌تان به حمایت كردن از دیگران كم‌تر بشود، اما لازم است كه قبل از اینكه به كسی قول بدهید اول تعهداتی كه قبلاً به دیگران داده‌اید را انجام دهید. شما واقعاً دوست دارید به كسانی كه بهتان احتیاج دارند كمك كنید، اما زمان لازم برای انجام دادن این كار ندارید. به خاطر كارهایی كه نتواسته‌اید انجام دهید زیاد به خودتان سخت نگیرید، فقط به نوبت و یكی یكی همه آن كارها را انجام بدهید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: با وجود اینكه شما در حالیكه به برنامه‌های آخرهفته و تعطیلات خود فكر می‌كنید به فكر شادی كردن و تفریح نیز هستید، نگذارید حالات و گرایشات جدی شما مانع از رویاپردازی‌تان بشود. هم اكنون واقعاً برایتان بهتر است كه از جذابیتهای جدید خود استفاده كنید و بیشتر به جنبه‌های كاربردی‌تر زندگی توجه كنید تا بتوانید زیربنای محكمی برای مسافرت بزرگی كه قبلاً فقط تصورش را می‌كردید بسازید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: ونوس سیاره بخت شما امروز می‌تواند شما را گمراه كند و باعث شود شما علاقه‌مند شوید كالای لوكسی كه اصلاً بدان احتیاج ندارید را بخرید. باز هم ونوس در یازدهمین خانه شما كه مروبط به دوستان و روابطتان است می‌شود، بنابراین دیگران سعی می‌كنند شما را درگیر موضوعی كنند كه اصلاً به نفعتان نیست. امروز با تلاش كردن برای توجیه كردن فعالیتهایتان خودتان را به سختی نیندازید. فقط موفقیتهایی كه تاكنون كسب كرده‌اید را باور كنید و طبق آنها كار كنید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: یكی از دوستان لجباز شما یا یكی از همكارانتان امروز می‌تواند شما را به سمت مسائل حاشیه‌ای بكشاند، اما نباید نگران باشید؛ فقط عجله نكنید. در حقیقت هرچقدر هم كه این فرد تأثیر گذار باشد، نمی‌تواند با شما برابری كند. اگر شما با درستكاری كار كنید، هیچ كس قادر نخواهد بود مانع از رسیدن به اهدافتان بشود. اما انتظار موفقیت یك شبه را نداشته باشید، به ثمر رسیدن چیزهای خوب زمان زیادی می‌برد.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: حالا كه ژوپیتر در دومین خانه شما كه مربوط به مسائل مالی می‌شود قرار می‌گیرد، بهتر است كه كمتر پول خرج كنید. اما وقتی چیزهای لوكس زیادی شما را وسوسه می‌كنند خیلی سخت است در برابر این خواسته‌تان مقاومت كنید. الان بهترین كار این است كه توجه خود را بر روی جزئیات مسائل كاری خود معطوف كنید تا فكر خرید كردن از ذهنتان خارج شود.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: امروز برای شما سرشار از عشق و عاطفه است و شما اصلاً انتظار چنین روزی را نداشته اید. فهمیدن اینكه شما عوض شده‌اید یا نه خیلی سخت است، اما هم اكنون ظاهر شما تغییر كرده است. حتی اگر شما ابتدا این تغییر را دوست نداشته باشید، مادامی كه چیزهایی كه قابل تغییر نیستند را قبول می‌كنید، می‌توانید خیلی سریع به شرایط جدیدتان عادت كنید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: اگر شما نخواهید با مردم دیگر مصالحه و سازش داشته باشید، ممكن است رابطه‌تان با یكی از اعضای خانواده‌تان در خانه شكر آب بشود. بحث كردن منطقی می‌تواند مثمر ثمر باشد، بنابراین به جای اینكه دیگران را متقاعد كنید كه همه كارهای شما درست است، به دنبال پیدا كردن نقطه‌های مشترك باشید. یك مذاكره همه جانبه از یك گفتمان یك طرفه مفیدتر است.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: اگر برنامه‌ریزی‌های شما بیش از اندازه ثابت و غیر قابل تغییر باشند، ممكن است به مشكل بر بخورید. یك اهمال كاری در طول روز می‌تواند باعث به هم خوردن نقشه‌های شما بشود. زیاد شدن مسئولیتهایتان نه تنها بهتان اجازه نمی‌دهد از روزتان لذت ببرید، بلكه باعث می‌شود شما هر موقع كه لازم شد تغییرات غیر منتظره‌ای در برنامه‌های خود بدهید.

اسفند