اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فال روزانه 11 / 04 / 1393



 
 



فال روزانه 11 / 04 / 1393

فروردین

با این سرعتی که شما به جلو پیش می روید تا به آرزوهای بزرگ دست پیدا کنید، ممکن است در میان راه فرصت های ارزشمند و مفیدی را از دست بدهید. بهتر است در مسیر پیش تاختن به سوی خواسته ها، آرزوها، به اطراف هم چشم داشته باشید تا مسایل ارزشمند و اساسی را از دست ندهید. در برنامه ریزی های خود برای آینده بد نیست کمی تجدید نظر کنید. برنامه های شما و عشقتان برای آینده امروز می تواند به نتیجه های خوبی برسد. هر دو شما از قبل برای روزهای شاد و آینده بهتر با هم برنامه ریزی کرده اید و امروز می توانید بخشی از آن را محقق کنید. از این فرصت های خوب لذت ببرید. 

اردیبشهت

با زیبایی بینی و احساسات مثبت به اطراف و زندگی می توانید به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنید. افراد جدیدی وارد زندگی شما می شوند که تاثیرات بسیار خوبی در طرز فکر شما دارند و ایده های ارزشمندی را در ذهن شما شعله‌ور می کنند. شاید امروز موقعیت هایی برای شما پیش بیاید که لازم باشد از تجربیات گذشته خود استفاده کنید و اشتباهات قبلی را دوباره تکرار نکنید. امروز از فردی که دوستش دارید هدیه ای دریافت می کنید که دیدگاه شما را به او تغییر می دهد. این هدیه روح زیبای او را بیشتر برای شما هویدا می کند  و باور می کنید با یک انسان کاملا متفاوت طرف هستید.  


خرداد

امروز برای تمام کردن کارهای خود کمی استرس دارید. اما به خود سخت نگیرید. با برنامه ریزی کارها را انجام دهید و در میان آنها نیز به خود استراحت دهید و کمی تفریح کنید. می توانید با روشی کاملا متفاوت از انرژی های خوب امروز استفاده کنید و هیجان را نیز به کار و زندگی خود وارد کنید. برای آینده هدف بگذارید و با انرژی بسیار به سمت آن حرکت کنید که یک روز عالی در انتظار شما است. اگر قرار است به مهمانی بروید، این را بدنید که در آنجا با فرد جدیدی آشنا خواهید شد . هر دو شما احساس خاصی به هم پیدا خواهید کرد و این می تواند آغاز یک آشنایی خوب و عاشقانه باشد 

تیر

امروز باید مراقب باشید که در مورد دیگران چه حرف هایی به زبان می آورید. اگر قرار است در مورد فردی نظر دهید که در جمع شما حاضر نیست، طوری سخن بگویید که خودش نیز هست و به اصطلاح، در مورد او بدگویی نکنید. اگر خیلی اصرار دارید نظرات خود را در مورد شخص غایب بیان کنید این را در ذهن داشته باشید که ممکن است این حرف ها بعدها به ضرر خود شما تمام شوند. پس زبان به دهان بگیرید و اعتمادی که دیگران به شما دارند را با حرف خراب نکنید. رازهای دل خود را می توانید به فرد مورد علاقه تان بگویید. بیان احساسات درونی باعث می شود تا به هم احساس نزدیکی بیشتری داشته باشید. 

مرداد

امروز کمی نیاز دارید که تنها باشید و با خود در مورد برنامه ها و آرزوهایی که برای آینده دارید، حرف بزنید. این استقلال و تنهایی تصمیم گرفتن برای شما لازم است. بنابراین وقت خود را در بیرون از خانه بیهوده هدر ندهید. با چشم اندازی که به آینده دارید، می توانید برای موفقیت های بیشتر برنامه ریزی کنید. البته با خودتان صادق باشید. رویدادهای امروز این حس را به شما می دهد که در رابطه عاشقانه خود تغییراتی ایجاد کنید. هر دو به این مساله اعتقاد دارید و می توانید با همفکری هم این رابطه را به سمت بهبود بیشتر پیش ببرید.  

شهریور

به این فکر نکنید که مد و زیبایی در چیزهایی است که دیگران آن را رواج می دهند. کمی ابتکار به خرج بدهید و سبک و سیاق خودتان را داشته باشید. با استانداردهایی که در جامعه رواج دارد شاید نتوانید خود واقعیتان را به تصویر بکشید و لازمه این کار نیز کمی خلاقیت است. این را هم بدانید قرار نیست همه اطرافیان انسان را دوست داشته باشند. فقط همان نزدیکانی که دوستشان دارید، کافی است. امروز متوجه می شوید به فرد خاصی علاقه ویژه ای پیدا کرده اید و یک لحظه نمی توانید از او چشم بردارید. او کاریزمای بسیاری دارد. اما شما هم این فرصت را دارید تا از نزدیک با او هم صحبت شوید و یک دوستی زیبا را آغاز کنید. 

مهر

شاید مشکلات بزرگ تر از آنچه تصور می کنید برایتان نمود پیدا کنند. اما این قدرت را دارید تا همه مسایل را به درستی برنامه ریزی و مدیریت کنید. با انجام به موقع کارهای خود از هر نوع پیشامد بد یا ایجاد موقعیت استرس زا جلوگیری کنید. به حرف هایی که می زنید بیشتر حواستان باشد. رابطه صمیمی شما با فردی که دوستش دارید بسیار بهتر و زیباتر خواهد شد. امروز احساس می کنید این فرد را چقدر دوست دارید و جذابیت روحی و اخلاقی او بیش از هر زمان دیگری برایتان پررنگ می شود.  

آبان

اگر نمی توانید رویدادها را تغییر دهید، اصراری هم بر آن نداشته باشید. دری که باز نمی شود را نمی توان به زور باز کرد. بهتر است به سراغ در دیگری بروید و شانس خود را در جایی دیگر یا مسیری دیگر امتحان کنید. فقط سعی کنید خوشحال باشید. در عین حال برای آینده بهتر نیز برنامه ریزی های درستی انجام دهید. انرژی های جاری در هوای امروز شما را به سمت دوست داشتن بیشتر فرد مورد علاقه تان می کشانند. از تغییراتی که در رابطه شما ایجاد خواهد شد، بسیار خرسند می شوید. 

آذر

اجازه ندهید ناامیدی مانع رسیدن شما به اهدافتان بشوند. بهتر است به استقلال خود ایمان و به فکرهای خوبی که در سر دارید، اعتقاد داشته باشید تا در مسیر درست موفقیت قرار بگیرید. در مورد حرف هایی که به زبان می آورید بسیار مراقب باشید تا بعدها موجب پشیمانی نشوند. از قدرت روحی خود برای مبارزه با مشکلات بهره بگیرید. امروز عشق و عاطفه ویژه ای را تجربه می کنید. شاید وارد رابطه جدید بشوید. شاید هم در همین رابطه ای که دارید، تفریحات و کارهای جدید و جالب را تجربه کنید. شانس زیادی امروز با شما یار است.  


دی

امروز سر دوراهی قرار گرفته اید و نمی دانید برای ادامه مسیر خود، کدام راه را باید انتخاب کنید. این تضاد تا اندازه ای موجب نگرانی شما می شود. لازم نیست با سرعت و هیجان در این مورد تصمیم گیری کنید. بهترین کار این است که درست فکر کنید و همه جوانب هر دو مسیر را به خوبی بررسی کنید تا متوجه شوید، کدام یک بر دیگری برتری دارد. از ذات هوشمند خودتان هم بهره بگیرید و در صورت نیاز، با فرد قابل اعتمادی نیز مشورت کنید. امروز متوجه می شوید فردی که دوستش دارید نیز به شما علاقه مند است و این موجب خجالت و در عین حال، خوشحالی شما می شود. شاید برایتان سخت باشد در مورد احساسات خود با هم حرف بزنید اما این را بدانید که رابطه عمیقی میان شما شکل خواهد گرفت.

بهمن

همیشه رویدادهای ناخواسته در موقعی که انتظارش را ندارید، رخ می دهند. بهتر است با دقت و حواس جمع به اطراف و اتفاق ها چشم داشته باشید تا در یک دور باطل گرفتار نشوید. از این مساله هراسی نداشته باشید و با اعتماد به نفس کارهایی که باید را انجام دهید. از تجربه های گذشته برای پیشگیری از هر نوع مشکلی بهره بگیرید. در مورد مسایل عاطفی نیز شاید دچار کمی ناامیدی بشوید. احساس می کنید نمی توانید به رابطه خود پایان دهید اما از طرفی ادامه آن هم چندان برایتان رضایت بخش نیست. بهتر است ناامیدی ها را از خود دور کنید.


اسفند

امروز با خودتان کمی درگیر هستید. نمی توانید به راحتی از رختخواب بیرون بیایید. اما به این فکر کنید که کارهای بسیاری در دست انجام دارید و باید تنبلی را کنار بگذارید. اتفاق های عجیب امروز در کمین شما هستند و می توانند طرز فکر شما به زندگی و حتی کار را تغییر دهند. رابطه احساسی شما که مدتی بی هیجان و مسکوت شده بود، به طور معجزه آسایی خوب می شود و می توانید در کنار فرد مورد علاقه تان دوباره شادی و آرامش را تجربه کنید. 


ویدیو مرتبط :
موسسه مطالعات آمریکا : اخبار روزانه 2014-11-04

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه 04 / 11 / 1393



 
 
فال روزانه 04 / 11 / 1393

فروردین


امروز بسیار رویاپرداز می شوید و دلتان می خواهد همه روز را در دنیای فانتزی سپری کنید. اما بهتر است به مسوولیت های خود نیز توجه داشته باشید. خودتان را به جریان زندگی بسپارید و امروز خیلی سخت گیری نکنید. با عشقتان خرید بروید و ساعات بعدازظهر را در کنار هم به یک کار مفید سپری کنید.
 
اردیبهشت

هیجانی که برای امروز انتظار دارید را در زندگی عاشقانه خود می توانید به دست بیاورید. خیلی خیال پردازی نکنید. کارها و مسوولیت های خود را در اولویت بگذارید و سپس بیرون بروید و در میان دوستان باشید. با آدم های تازه آشنا شوید. امروز فرصت خوبی برای شاد بودن در کنار عشقتان است و می توانید لحظه های شاد و سرشار از خنده را تجربه کنید.

خرداد

امروز در محیط کار و در میان همکاران لحظه های خوبی خواهید داشت. آنها بیشتر موجب خوشحالیتان می شوند. با اینکه عشقتان برایتان بسیار مهم است، اما ترجیح می دهید امروز در میان دوستان خود باشید. هماهنگی بسیار خوبی که دارید موجب می شود تا همپای دیگران پروژه کاری که در دست دارید را به خوبی پیش ببرید. امروز زمان بگذارید و با دوست خود خرید بروید و با سلیقه ای که دارید به او کمک کنید تا لباس های شیک و متفاوت خریداری کند.
 

تیر

امروز را به هیجان و شادی و تفریح اختصاص دهید. جی پی اس را روشن کنید و به مکان های تازه بروید. البته کارها و مسوولیت های خود را در صدر همه کارها قرار دهید و پس از فارغ شدن از آنها سراغ تفریح و بیرون بروید. با عشقتان و دوستان مشترک، رستوران های جدید، غذاهای تازه یا مکان های تفریحی متفاوت کشف کنید و از انرژی دسته جمعی بهره بگیرید.
   
مرداد

امروز اصلا به اینکه تنها باشید یا تنهایی کارهای خود را انجام دهید، فکر نکنید. امروز ارتباط بسیار خوبی با یکی از دوستان مونث خود خواهید داشت. با هم می توانید یک پروژه کاری بسیار خوب را آغاز کنید. امروز انرژی لازم برای خلاقیت و ایده پردازی را دارید. طرح های خود را مطرح کنید و با همکاری دوستان برای آنها روش های اجرایی تعیین کنید. با عشقتان هم می توانید در مورد خریداری وسایل یا لباس جدید مشورت کنید و بعدازظهر را به این کار اختصاص دهید.
 
شهریور

از اینکه خودتان باشید و تنهایی کارهایتان را انجام دهید، بسیار خوشحال هستید. بیشتر دوست دارید که تنهایی به جلو پیش بروید. اما امروز باید با دیگران تعامل بیشتری داشته باشید. چه از نظر کاری چه در زندگی شخصی، در میان دوستان و همکاران باشید و به جادوی کار گروهی ایمان بیاورید. سعی کنید مکالمه های ساده و بدون هیجان با اطرافیان داشته باشید. تقاضا و توقعات خود را کم کنید تا بتوانید روز شاد و مفیدی داشته باشید.
 
مهر

امروز بیشتر روی سلامت جسمانی خود متمرکز باشید. غذاها و نوشیدنی های سالم مصرف کنید و ورزش را در دستور کار قرار دهید. از اسنک ها و غذاهای چرب پرهیز کنید. کار گروهی چیزی است که شما را به آرامش در محیط کار می رساند. برای اینکه حس های مثبت در زندگی شما زیاد شوند، ورزش هایی همانند یوگا یا پیاده روی را در دستور کار قرار دهید.

آبان

عشقتان امروز بسیار شاد و جالب خواهد بود. از همان ابتدتی صبح، حس طراوت زیادی دارید و در کنار فرد مورد علاقه تان می توانید یک روز کاری پر از انرژی را آغاز کنید. با هم یک صبحانه سالم صرف کنید و در محیط کار نیز همکاری های خود را بیشتر کنید. وقتی با دیگران تفاهم داشته باشید، خیلی بهتر می توانید طرح هایتان را اعلام و پروژه ها را انجام دهید. یافتن دوستان جدید را در اولویت کارهای خود قرار دهید. از نیروی جاذبه درونی خود برای این امر می توانید کمک بگیرید.

آذر

امروز یک حس عجیب و غریب را تجربه خواهید کرد که شاید بتوان نام «حساسیت» را روی آن گذاشت. به محض اینکه احساس می کنید چیزی را نمی توانید تحمل کنید، به صورت موقت از آن بیرون بیایید. با دوستان یا عشقتان برای شام بیرون بروید. یک فضای آرام و شیک را برای دور هم جمع شدن انتخاب کنید و از انرژی جمع برای بهبود روحیه خود کمک بگیرید. با عشقتان تفاهم بیشتری داشته باشید و سعی کنید با رفتار بهتر موجب تداوم رابطه خود بشوید. 

دی

ارتباط های بیشتر به شما کمک می کنند تا محدودیت ها را کنار بگذارید و یک برنامه درست و دقیق برای زندگی خود داشته باشید. تلفن را بردارید و به دوستی که بسیار برایتان مهم است زنگ بزنید و او را برای شام به خانه خود دعوت کنید. یا می توانید با دوستانی که انرژی های خوبی دارند برای یک تفریح دسته جمعی قرار بگذارید. به فضاهای هنری همانند تئاتر یا سینما بروید و در کنار آنها انرژی های مثبت بگیرید. مسایل کاری را خیلی خوب می توانید به انجام برسانید.

بهمن

امروز نگرانی های مالی شما تا اندازه زیادی برطرف خواهند شد زیرا می توانید برای آنها برنامه ریزی درستی داشته باشید. انرژی های امروز به شما کمک می کنند تا در کار و مسایل اقتصادی دید بهتری داشته باشید. این انرژی های خوب فقط در کار نیست و در مسایل عاطفی نیز بسیار موفق خواهید بود. با عشقتان هماهنگی زیادی دارید و رابطه تان عمیق تر خواهد شد و وارد فاز تازه ای از رابطه خواهید شد.

اسفند


امروز  باید بخشی از رویاهای خود را با واقعیت بدل کنید. این فرصت را دارید تا به مکان های تازه بروید یا با انسان های تازه آشنا شوید. گاهی اوقات لازم است از رویاهای غیر واقعی فاصله بگیرید و برای ایجاد تغییر، قدم در مسیرهای تازه بگذارید. خودتان را با زندگی و جریان واقعی آن هماهنگ کنید. بهترین کار برای بعدازظهر، دورهمی های دوستانه در خانه یا رستوران است. انرژی جمع به شما حال خوبی می دهد و می توانید شادی بیشتری را تجربه کنید.