اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فال روزانه 07 / 04 / 1393



 
 



فال روزانه 07 / 04 / 1393

فروردین

امروز بسیار مقید خواهید بود زیرا متوجه می شوید در مرکز توجه قرار دارید. با اینکه بیشتر مواقع به این مسایل بی اهمیت هستید، اما امروز این مساله تا اندازه ای شما را کلافه می کند و احساس راحتی ندارید. اگر همه چشم ها به شما دوخته شده اند و منتظر هستند تا چیزی را بیان کنید، خیلی کوتاه و خلاصه حرف بزنید و از این مخمصه رها شوید. برای این امر بهتر است از قبل مطالعه کنید تا استرس هایتان کم شوند. این در چشم بودن در مسایل عاطفی شما هم دخیل هستند و شاید در میان دوستان جدید، متوجه شوید فردی به شما علاقه نشان می دهد. می توانید با هم ملاقاتی ترتیب دهید و یک دوستی زیبا را آغاز کنید.

اردیبشهت

امروز دوست دارید بیشتر زمان خود را تنها باشید و به برنامه های خود فکر کنید. اینکه مساله ای موجب حواس پرتی شما بشود چندان برایتان خوشحال کننده نیست. اما این رادر نظر داشته باشید که نمی توانید همه رویدادها را کنترل کنید و ممکن است از این دست اتفاق ها روی دهند. بنابراین، به جای عصبانیت، فقط بخشی از روز خود را تنها باشید و بقیه را به کار کردن و بودن در اجتماع سپری کنید. شریک عاطفی شما امروز بیش از هر زمان دیگری حساس و احساساتی است و باید مراقب باشید موجب ناراحتی او نشوید. بهترین کار این است که فقط به حرف هایش گوش کنید و نظر خاصی ارائه ندهید.

خرداد

مسایل مالی امروز بیش از هر چیز دیگری ذهن شما را درگیر خود می کند. به همین دلیل، به دنبال راهکاری برای افزایش حقوق خود هستید و می توانید از ابزارهای موجود برای این هدف استفاده کنید. کم بودن زمان هم شما را در فشار قرار داده است. بهترین راهکار برای فرار از این فشارها این است که بیرون بروید و کمی قدم بزنید. اما در عوض، از نظر عاطفی روز پر انرژی و خوبی در پیش دارید. می توانید با هم در مورد احساسات عمیق خود حرف بزنید و از لحظه های عاشقانه کنار هم بودن خوشحال باشید.

تیر

امروز بسیار دوست دارید تنها باشید. به همین واسطه شاید دعوت دوستان را رد کنید و در خانه بمانید. شاید کارهای بسیاری برای انجام داشته باشید اما چون بی حوصله هستید آنها را انجام نمی دهید. ورزش کردن می تواند این فشارهای روحی و ذهنی شما را از بین ببرند. از همان ابتدای صبح ورزش و فعالیت فیزیکی را آغاز کنید تا در انتهای روز حس خستگی و بطالت نداشته باشید. از نظر عاطفی اما این شهامت را دارید تا در مورد احساسات عمیق خود با فرد مورد علاقه تان صحبت کنید و در کنار او آرامش خود را بیابید.   

مرداد

شما به طور معمول بسیار اجتماعی هستید و از اینکه در جمع باشید  و حرف بزنید بسیار خوشحال می شوید. اما امروز کمی فرق دارد. بی حوصلگی بر شما غالب می شود و دوست ندارید کسی در اطراف شما باشد. شاید با کمی پیاده روی و هوا خوردن بتوانید این بار فکری را از شانه های خود بردارید. این حس ها گذرا هستند و از روزهای آینده دوباره به حالت عادی خود باز خواهید گشت. در مسایل عاطفی اما حس خوبی دارید و می توانید با اعتماد به نفس بیشتر در کنار فرد مورد علاقه تان لحظه های خوبی داشته باشید.

شهریور

امروز بسیار دوست دارید تنها باشید. از این که در جمع باشید احساس خوبی ندارید و به همین واسطه شاید دعوت دوستان را رد کنید و در خانه بمانید. البته از دست آنها نیز کمی ناراحت هستید. بهتر است امروز را به خود و کارهایتان اختصاص دهید. فعالیت های فیزیکی و ورزش می تواند حال شما را خوب کند. امروز نمی توانید در مورد احساسات واقعی خود حرف بزنید. برایتان دشوار است برای فرد موردعلاقه تان توضیح دهید که چه اتفاقی در درون شما در حال روی دادن است. این حس خوبی نیست اما شریکتان نیز حق دارد از حالت های روحی شما آگاه شود.

مهر

امروز استرس و کلافکی در هوا موج می زند و شما نیز از تیر آن در امان نیستید. در خانه مشکلاتی وجود دارد که نمی توانید آنها را درک کنید. سعی می کنید آرامش خود را حفظ کنید و تا حد امکان آنها را برطرف کنید. اما از توان شما خارج است و کاری نمی توانید از پیش ببرید. اگر تلاش هایتان ثمری نداشت، خیلی تعجب نکنید. بهتر است بیرون بروید و قدم بزنید تا از این فشار بیرون بیایید. اما در رابطه عاطفی خود صمیمیت بیشتری میان شما و عشقتان برقرار خواهد شد و می توانید لحظه های شاد و آرامی را با یکدیگر سپری کنید.  

آبان

امروز یک تماس مشکوک دارید که نمی دانید چرا و از طرف چه کسی بوده است. امروز خیلی دوست ندارید در جمع باشید و تنهایی را به هر چیز دیگری ترجیح می دهید.دوست دارید به آینده و برنامه خود فکر کنید و برای آنها برنامه ریزی داشته باشید. شاید بد نباشد تفکرات خود را یادداشت کنید و حتی از همین امروز، برنامه های آینده خود را آغاز کنید. در رابطه عاطفی خود با کمی مشکل روبه رو می شوید. بهتر است به جای هر اقدامی بهتر است سکوت اختیار کنید و ببینید چه اتفاقی روی می دهد. 

آذر


در مورد مسایل مالی با مشکل مواجه می شوید و نمی دانید پول ها را چگونه خرج کرده اید. شاید لازم باشد هزینه های خود را بررسی کنید تا بتوانید دلیل آن را بیابید. البته جایی برای نگرانی وجود ندارد. شما بدون فکر کاری را انجام  نمی دهید . اگر امروز هم نتوانستید ریشه مشکل را بیابید شاید بهتر باشد آن را به فردا موکول کنید. در رابطه عاطفی خود خوب خواهید بود و می توانید نگرانی ها را کنار بگذارید. با یکدیگر بیرون بروید و از لحظه های شاد لذت ببرید.

دی

فردی که بسیار به شما نزدیک است غمگین تر از همیشه است و نمی توانید با او حتی حرف بزنید. اما این مساله را به خود نگیرید. مشکلی میان شما وجود ندارد. فقط باید او را تنها بگذارید تا حالش دوباره خوب شود و همه چیز به حالت عادی بازگردد. اگر واکنش منفی نشان ندهید، همه چیز آرام پیش می رود و او خودش در مورد مشکلی که دارد با شما حرف خواهد زد. در رابطه عاطفی خود نیز بیشتر از همیشه احساسی هستید و این می تواند بحث هایی را میان شما و شریک عاطفیتان به وجود بیاورد. 


بهمن

امروز کلافه و عصبی هستید و نمی توانید بفهمید دلیل آن چیست. اما خیلی سخت نگیرید، متاسفانه انرژی های منفی امروز در روحیه شما تاثیر گذاشته اند و فردا هم برطرف خواهند شد. بهتر است در برابر رویدادهای ناخواسته خیلی واکنش نشان ندهید. ارتباط با دیگران برای شما سخت است و دلیلی هم ندارد که به خود سخت بگیرید. شاید با تنها بودن و بیرون قدم زدن بتوانید کمی آرامش خود را به دست بیاورید. در عوض در کنار فرد مورد علاقه تان می توانید آرام باشید. شاید بد نباشد با هم بیرون بروید و وقت خود را با شادی و دور از استرس سپری کنید.

اسفند

امروز دوست ندارید در اجتماع حضور داشته باشید . لزومی هم ندارد به خود سخت بگیرید. صبر و حوصله شما بسیار کم شده است و بهتر است حرفی نزنید یا رفتاری نکنید که مشکلی برایتان پیش بیاید یا بعدها پشیمان بشوید. برای دور هم جمع شدن های گروهی به هیچ عنوان روز خوبی نیست. روز خود را تنهایی سپری کنید و برای فرار از فشار ذهنی بیرون بروید و قدم بزنید. این ناراحتی ها در رابطه عاطفی شما هم وجود دارد. بهتر است امروز را از هم دور باشید.





ویدیو مرتبط :
فیتیله- 1393/07/04 - 07- مجری و بازی با تماشاگران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه 04 / 07 / 1393



 
 
فال روزانه 04 / 07 / 1393

فروردین


امروز با یکی از اعضای خانواده یا دوستان به مشکل بر می خورید. اما می توانید با حفظ آرامش با هم حرف بزنید و سوتفاهمات را برطرف کنید. امروز در محل کار همه مجذوب شما می شوند، زیرا شما سختکوش و قابل اعتماد هستید. این جنبه های شخصیت شما باعث می شوند که نیرو و انرژی زیادی به همکاران خود بدهید. در مسایل عاشقانه نیز یک روز عالی در انتظار شما است. هر دو شما شاد به نظر می رسید و حس خوبی دارید پس حسابی خوش بگذرانید. 

اردیبهشت


امروز خلاقیت بسیار زیادی دارید. از طرف یک دوست نزدیک یا عشقتان یک نامه یا تماس تلفنی خواهید داشت که خبرهای جالب و جدیدی در خود دارد. امروز می توانید در حوزه موسیقی یا نقاشی ایده های خوبی داشته باشید. بد نیست در کلاس های مرتبط این حوزه ثبت نام کنید. شاید در آنجا با افراد جدیدی هم آشنا شوید. یا می توانید برای افزایش اطلاعات خود کتاب مطالعه کنید. با آنکه رژیم غذایی روزانه شما مناسب است، ولی امروز باید ورزش بیشتری انجام دهید. تنشی در محل کار که شما هم در آن بودید امروز رو می آید. شما معمولاً این انرژی منفی را نادیده می گیرید و به مسیر خودتان می روید. ولی امروز این انرژی شما را اذیت می کند و نمی گذارد کار کنید. دیگران را به خاطر آن سرزنش نکنید. در مسایل عاطفی با عشقتان برنامه بریزید و بیرون بروید. 

خرداد

امروز خبرهای مالی بسیار خوبی دریافت می کنید. این موجب می شود تا در مورد نونوار کردن خانه یا وسایل آن فکرتان مشغول شود. مثلا دوست دارید وسایل تزئینی مانند تابلو یا گیاهان خانگی اضافه کنید. حتی دوست دارید مبلمان بخرید. همه اینها برای شما سرگرم کننده است، پس از اعضای خانواده هم بخواهید به شما کمک کنند. امروز در محل کار فضای بیشتری برای نفس کشیدن می یابید. از این زمان کمال استفاده را ببرید و اهمیت آن را برای بازده خود درک کنید. خودتان را به کار وقف نکنید، گاهی هم استراحت کنید. در مورد مسایل عاطفی امروز زیاد حرف می زنید. کمی سکوت کنید تا عشقتان نیز مهلت بیان احساسات خود را داشته باشد.

تیر

امروز خبرهای متنوعی از در و همسایه می شنوید که فکرتان را مشغول می کند. اما خیلی سخت نکیرید. بخشی از این حرف ها احتمالا صحت ندارند و شایعه ای بیش نیستند. فکرتان را روی ایده های خلاقانه خود متمرکز کنید. برای پیشرفت در کارهایتان نقشه بکشید. شما استعدادهای زیادی دارید و توانایی های شما امروز مورد تقدیر قرار می گیرند. مدتهاست که سخت کار کرده اید تا به اهدافتان برسید. امروز این فرصت دارید. امروز احتمال آشنا شدن با یک فرد جدید وجود دارد. بهترین لباس های خود را بپوشید و بیرون بروید. اگر به مهمانی دعوت شده اید، حتما بروید. اگر در رابطه دایمی هستید، با هم به رستورانی بروید و در کنار هم شاد باشید.

مرداد

امروز بیشتر وقت و فکر شما درگیر مسایل مالی است. اما دست نگه دارید. هیچ تصمیمی در این باب نگیرید. با افراد کارشناس مشورت کنید. این موضوع را از زوایای مختلف بررسی کنید تا در آینده پشیمان نشوید. در مسایل کاری نیز ایده های خلاقانه خود را بیان کنید. بگذارید همه از مهارت های شما آگاه شوند. سخت کوشی های شما خیلی زود جواب خواهند داد. در مسایل عاطفی اگر در روزهای گذشته غمگین بودید، امروز این فرصت را دارید تا بیشتر به هم نزدیک شوید. برنامه تفریح و سرگرمی ترتیب دهید و با هم بیرون بروید. اجازه دهید شادی در زندگی شما زیاد شود. حتی می توانید با دوستان مشترک بیرون بروید. وقتی در میان دوستان هستید، به شما خوش می گذرد.

شهریور

امروز هم سرشار از انرژی های مثبت است. همه چیز بر وفق مراد پیش خواهد رفت و احساس خوشبختی خواهید داشت. این حس در مسایل عاشقانه قوی تر است. حلقه دوستان خود را گشترده تر کنید. به آنها نزدیک شوید. بدانید آنها نیز از این امر استقبال خواهند کرد. این نشان دهنده خوش بینی و خونگرمی شماست. از انرژی بالای خود بهره ببرید و نگذارید به هدر رود، به خصوص اگر می خواهید چیزی را بفروشید. البته توقعاتتان باید واقع گرایانه باشد. حواستان باشد که چطور در محل کار افکار و نظرات خود را بیان می کنید. شاید پیشنهاد شما طور دیگری برداشت شود. در کل امروز حواستان را جمع کنید. در مسایل عاطفی هر دوی شما فرصت دارید که احساسات خود را بررسی کنید و همانی باشید که دوست دارید و به هم عشق و احترام داشته باشید.

مهر

زندگی اجتماعی شما امروز بهتر می شود. می توانید دوستان بیشتری داشته باشید. در کنار آنها لحظه های مفید و شادی را تجربه خواهید کرد. لازم نیست امروز همه کارها را با هم انجام دهید. برای کارهای خود برنامه ریزی کنید اما همه را یک جا انجام ندهید. این مساله به شما فشار وارد می کند و استرستان را زیاد می کند. از انرژی رقابتی امروز به نفع خود استفاده کنید. از چیزهای کوچک الهام ها بگیرید. شما چیزهایی بیش از آنچه فکر می کردید بدست می آورید. از چیزی نترسید تا موفق شوید. رابطه شما امروز محکم تر می شود. شاید زیاد محبت خود را نشان ندهید، ولی وفاداری شما کاملاً مشخص است و عشق شما واقعی، استوار و ماندگار است. اگر موضوعات مهمی بین شما دو نفر وجود داشته باشد، باید اکنون به آنها رسیدگی کنید. زیرا امروز حل کردن آنها راحت تر است.

آبان

امروز خبرهای مالی بسیار خوبی خواهید شنید. این به شما انرژی مضاعف می دهد. اگر پاداشی دریافت کنید، بدانید که کاملا لیاقت آن را دارید. شما مدتها است که سخت کار می کنید. در این مدت احترام مدیر و تحسین همکارانتان را بدست آورده اید. در محل کار بهتر است که کمی هم به خودتان استراحت بدهید. سطح انرژی شما بسیار بالاست و حس می کنید شدت رقابت شما بالا رفته است. سعی کنید معقول رفتار کنید و واقع گرا باشید. در مسایل عاطفی خیلی هم منطقی و سخت‌گیر نباشید. باید در مورد مشکلاتی که با هم دارید حرف بزنید تا برطرف شوند.
 
آذر

امروز خود را برای استقبال از مهمانان آماده کنید. افرادی که وارد خانه شما می شوند، می توانند ایدده های مالی یا کاری بسیار خوبی برای شما داشته باشند. شاید این افراد همکاران شما باشند یا در حوزه کاری شما فعالیت داشته باشند. از این فرصت استفاده کنید. باید تنبلی را کنار بگذارید. بر اطلاعات و دانش خود بیفزایید و پیشرفت را برای خود هدیه بیاورید. انرژی امروز موجب می شود که هماهنگی واقعی و ماندگاری بین شما و شریک زندگی تان بوجود بیاید. ولی فعلاً باید به این فکر کنید که چطور همه چیز را درست کنید و در این راه عمل گرا باشید. هر مقدار زمان و انرژی روی آن بگذارید مفید واقع می شود و رابطه شما بهتر می شود.

دی

امروز همه حواس خود را به کار و اخبار مالی بسپارید. می توانید اطلاعات بسیار خوبی دریافت کنید که ارمغان پولی زیادی برای شما دارد. یا احتمالا با افرادی آشنا می شوید که ایده های بسیار خوبی در ذهن شما به وجود می آورند. در اجتماعات شرکت کنید. همه حرف ها را با دقت گوش کنید. این را هم بدانید مشکلات کاری دیروز امروز بیشتر می شوند، زیرا افراد دیگری هم درگیر این مساله می شوند. هر کسی نظر خودش را می دهد اما اکنون زمان خوبی برای بحث نیست و نباید قضیه را از آنچه هست بدتر کرد. در مورد مسایل عاطفی علاقه خود را به کسی که دوستش دارید، بیان کنید. او را به شام دعوت کنید یا برایش هدیه بخرید.

بهمن


امروز در زمینه مسایل مالی مطالعه خود را بیشتر کنید. در اینترنت یا مقاله ها و کتاب ها به دنبال روش های مناسب برای افزایش درآمد خود باشید. انرژی های امروز بسیار خوب هستند و می توانید در این مسیر بسیار موفق باشید. اگر کنفرانسی در این باره وجود دارد، حتما شرکت کنید. در مسایل عاشقانه شاید چندان احساساتی نباشید. اما اگر قرار است به ملاقات عشقتان بروید، سرحال باشید و بهترین لباس های خود را بپوشید. خوب است بدانید که گاهی بهترین روابط از دوستی های ساده و بی ریا آغاز می شوند و گرمی و شور عشق به تدریج و با گذشت زمان شروع می شود.

اسفند


امروز نمی توانید حد تعادل را نگه دارید. یا صفر هستید، یا صد. این مساله، روز را برایتان کمی دشوار می کندو نمی توانید روی چیزی درست تمرکز کنید. اما سعی کنید با شرکت در جمع های دوستانه یا خانوادگی این تنش های درونی را از خود دور کنید. در مسایل کاری هم سطح تمرکز خود را افزایش دهید. اطلاعاتی که می شنوید را به درستی استفاده کنید. در مسایل عاطفی، می توانید با حضور در جمع های دوستانه، با فردی آشنا شوید. یا اگر در رابطه دایمی هستید، این فرصت را دارید تا با او در مورد علاقه و عشق خود حرف بزنید. بگذارید تا عشقتان بداند که گاهی سرتان شلوغ است و این به معنای کم شدن احساسات شما نیست.