اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فال روزانه 06 / 11 / 1392


 
 
 

فال روزانه  06 / 11 / 1392

فروردین

امروز شاید با کمی ناامیدی روز خود را آغاز کنید. خود را برای این امر آماده کنید. شاید حتی دستگاه هایی که با آنها کار می کنید هم مثلا ناگهان از کار بیفتند. یا جدا شدن موقت از یار قدیمی می تواند موجب ناامیدی و غمگینی بسیار شما بشود. اما در عوض قدرت جسمانی خوبی دارید. یک پیاده روی طولانی نیز می تواند حالتان را بهتر کند. این کار باعث می شود تا ذهنتان تا حد زیادی باز شود. امروز احتمالا با فرد جدیدی ملاقات خواهید داشت. باید سعی کنید خودتان را به درستی معرفی کنید و رشته سخن در دستان شما باشد. البته اگر خودتان کاری نکنید، هیچ کدام از این اتفاق ها روی نخواهند داد.

اردیبهشت

امروز حس خلاقیت شما بسیار بالا است. امروز در خیال و رویا، طرح ها و ایده های بسیار جالبی در سرتان شکل می گیرد اما متاسفانه با ورود به دنیای واقعیت همه آنها از بین می روند. این باعث ناامیدی شما می شود. اما خیلی هم ناامید نباشید، با نوشتن آنها روی کاغذ می توانید بعدها از آنها استفاده کنید و چهره کاربردی به آنها ببخشید. بهترین روز برای بیرون رفتن و شرکت در جمع های دوستانه، امروز است. به هیچ وجه در خانه نمانید. بیرون بروید تا با آدم های جالب و دوست داشتنی روبه رو شوید. امروز هرچه بیشتر به فرد دلخواه خود نزدیک تر می شوید، مسایل جالب تری از او می آموزید و دوست دارید این روند تا همیشه ادامه داشته باشد.  

خرداد

بسته پستی که مدتی است در انتظار دریافت آن هستید، امروز هم به دستتان نمی رسد و این تصور به وجود می آید که شاید گم شده باشد. اما گم نشده است. فقط با تاخیر بسیار به دستتان خواهد رسید. متاسفانه هیچ کاری جز صبر نمی توانید انجام دهید. برخی از وسایل یا دستگاه هایی – همچون کامپیوتر – که با آن کار می کنید، امروز خراب می شود و مجبور هستید از متخصص کمک بگیرید. شاید مجبور باشید امروز کار دیگری انجام دهید. امروز متوجه می شوید همه روزهای رابطه عاطفی شما شبیه هم می گذرند و هیچ تنوعی در آنها وجود ندارد. باید سعی کنید این وضعیت را تغییر دهید و وارد فاز جدیدی بشوید. 

تیر


امروز حس بسیار خوب و مثبتی نسبت به خود خواهید داشت و فکر می کنید در رابطه عاشقانه خود می توانید حسابی دلبری کنید. شاید همه یک قرار ملاقات بسیار هیجان انگیز داشته باشید. اما اگر این قرار به هر دلیلی از طرف شریک شما کنسل و به روز دیگری موکول شد، خیلی تعجب نکنید. در این رابطه کاری از دست شما بر نمی آید، پس بهتر است با کارهای جانبی و هنری فکر خودتان را مشغول کنید. امروز باید تغییراتی در رابطه عاطفی خود به وجود بیاورید. باید طرز فکر خود را کمی تغییر دهید تا از این سکون و روزمرگی که رابطه تان اسیر آن شده رهایی پیدا کنید.

مرداد


امروز خانمی که با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند به سراغ شما می آید و از شما کمک و مشاوره طلب می کند. البته برخی از حرف های او برای شما هم خوشایند نیست و بسیار موجب تعجبتان خواهد شد. به طوری که دوست دارید بیشتر وقت خود را بیرون از خانه و خانواده سپری کنید. این مساله اگر باعث عقب افتادن کارهایتان بشود، ناامیدی بسیاری در پی خواهد داشت. بهتر است مراقب احساسات خود باشید. امروز با شریک عاطفی خود لحظه های خوبی خواهید داشت و می توانید با همکاری هم کارهای هنری و خلاقانه انجام دهید.

شهریور


امروز هرکاری بخواهید انجام دهید، برایتان بسیار دشوار خواهد بود. کمی حس ناامیدی و بی حوصلگی دارید و ترجیح می دهید تنها در خانه بمانید و استراحت کنید. اگر فرصتی برای تنها ماندن نیست، بهتر است مسایل را خیلی سخت نگیرید تا لحظه ها خیلی دردناک سپری نشوند. امروز احتمالا شاهد تغییراتی نیز در اطراف خود خواهید بود اما بدون تحقیق، درباره آن نتیجه گیری نکنید. زندگی فراز و فرودهای بسیاری دارد و سرشاز از انواع رویدادها و هیجانات. مخاطرات عشق از زندگی نیز بیشتر است. ممکن است ما را به بهشت برساند یا در جهنم تنها رهایمان کند. این تفکرات باعث می شوند تا در مورد شریک عاطفی خود بیشتر فکر کنید و سعی کنید دیدگاه خود را تا حد زیادی تغییر دهید.

مهر


امروز بیشتر فکر و ذهن شما حول محور مسایل مالی و اقتصادی می چرخند. برای پیشبرد و محقق کردن یک پروژه بزرگ و ارزشمند، باید سرمایه گذاری بزرگی نیز انجام دهید. همین مساله باعث می شود تا به منابع مختلف فکر کنید و ببینید آیا قادر به انجام و اتمام این پروژه خواهید بود! امانگرانی ها را کنار بگذارید و با توکل به خدا و برنامه‌ریزی درست، در مسیر موفقیت حرکت کنید. امروز این فرصت را دارید تا رابطه عاشقانه خود را به سمتی پیش ببرید که هر دو خوشحال تر و راضی تر باشید. با تغییر دیدگاه می توانید رابطه بهتری را تجربه کنید.

آبان


امروز مهمانی خواهید داشت که برایتان عزیز است. اما در آخرهای روز این ملاقات برایتان خسته و کسل کننده خواهد شد و با خود فکر می کنید چطور می توانید آن را کنسل کنید. برای اینکه این روند خیلی بی هیجان پیش نرود، خودتان در خانه قهوه و اسنک درست کنید و با هم در مورد موضوعات جالب و هیجان انگیز حرف بزنید. این باعث می شود تا از این مکالمه لذت ببرید. گاهی برخی از رابطه ها به سمت هیجان و مسیر جدید پیش می روند. شما نیز می توانید امروز خیلی از موانع را از میان بردارید و صمیمیت بیشتری را با فرد موردعلاقه تان برقرار کنید.

آذر

بسته یا نامه ای که مدت ها منتظر آن بوده اید، امروز هم به دستتان نمی رسد. یا با تاخیر می رسد. امروز خبری تعجب برانگیز و شوکه کننده از دوستان یا همسایه ها می شنوید. اما این را بدانید در انتقال این خبر مبالغه شده است و ماجرا به آن شدتی که آنها تعریف می کنند نیست. این مساله به قدری فکر شما را مشغول می کند که بیشتر وقت خود را برای  یافتن حقیقت پشت تلفن سپری خواهید کرد. اما به طور کلی، اخباری که امروز می شنوید را خیلی جدی نگیرید. امروز رابطه صمیمی و دوستانه ای با فردی پیدا خواهید کرد که همیشه او را از نظر اخلاقی تحسین می کرده اید. این رابطه باعث می شود تا خود را در شرایطی ببینید که قبلا به هیچ عنوان تجربه نکرده اید.

دی

امروز خبری عجیب اما خوشحال کننده در مورد گروهی می شنوید که با آنها همکاری دارید. موفقیت های بسیاری در انتظار شما است که به هیچ عنوان حتی تصور هم نمی توانستید بکنید.به واسطه این تغییرات و رویدادها، شما باید برخی برگه ها و سندها را امضا کنید که بسیار خوشحال کننده هستند. این موفقیت و پیشرفت کاری و مالی را در انتهای روز با دوستان خود جشن خواهید گرفت. اجازه ندهید رابطه عاشقانه شما طبق عادت های همیشگی پیش بروند و گاهی لازم است به طور موقت از هم دور باشید. یا شاید نوع رفتارهای خود یا تفریحاتتان را عوض کنید تا رابطه تان جان دوباره ای بگیرد.

بهمن


امروز برخی از مشکلات همچون مشکلات مالی، همه ذهن شما را درگیر خود می کنند. کارها آن طور که می خواهید پیش نمی روند و اگر منتظر دریافت بسته ای هم بوده اید، امروز به دستتان نمی رسد. به طور کلی، نباید انتظار رویدادهای خوب و خوشایند داشته باشید. متاسفانه برای درست کردن هیچ کدام از این رویدادها نمی توانید کاری انجام دهید. اما بدانید این موانع همه موقتی هستند. امروز با عشق خود قرار بگذارید و با هم بیرون بروید. اگر مکان های جدید را برای ملاقات انتخاب کنید، هیجان و خوشحالی بیشتری را تجربه خواهید کرد. با تغییر برخی از دیدگاه های خود می توانید انرژی بیشتری به رابطه تان ببخشید.

اسفند


نوعی شکست و عقب نشینی در مورد شغلتان باعث می شود تا احساس کنید از مسیر اصلی منحرف شده اید. اما خیلی ذهن خود را به این مسایل مشغول نکنید. همه آنها موقتی هستند و پس از مدتی از بین می روند. شما به آینده حس خوشبینی زیادی دارد و این بسیار عالی است. همین حس را در دل خود گسترش دهید تا باعث انرژی مضاعف شما بشود. امروز دوست دارید کارهای جدید را امتحان کنید و با فرد موردعلاقه تان جاهایی بروید که قبلا نرفته اید.



ویدیو مرتبط :
موسسه مطالعات آمریکا : اخبار روزانه 2014-11-06

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - سه شنبه 06 فروردین 1392



ماه تولد

فال روزانه - سه شنبه 06 فروردین 1392

قوچ

فال روز متولدین فروردین: امروز ماه جدید دوست داشتنی برج میزان در هفتمین خانه شما، یعنی خانه دیگران حضور پیدا كرده است، كه حكایت از این دارد كه افراد خوب و جالبی وارد زندگی‌تان می‌شوند. با وجود اینكه شما دوست ندارید این روزها به پایان برسد، اما افكار ایده‌آل و عالی شما آمادگی رویارویی با موقعیت‌های غیر ممكن را بهتان می‌دهد. اگر شما از توقعات خود بگذرید ممكن است شكستی كوچك را تجربه كنید، بنابراین آمادگی تغییردادن ذهن خود نسبت به آینده را داشته باشید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: ماه جدید آگاه و اجتماعی برج میزان در ششمین خانه شما یعنی خانه خدمات حضور دارد و زندگی شغلی را برای شما راحت‌تر كرده است. شما می‌توانید از جذابیت‌های شخصی خود در كنار آمدن با دیگران بهره بگیرید و این موضوع به نفع شما تمام می‌شود. در نهایت این اتفاق اهمیت كنار آمدن با رویدادهایی كه دور و برتان رخ می‌دهد را آشكار می‌كند. شما نتیجه تلاش‌های مضاعف خود را تا پایان هفته خواهید دید.

فال روزانه
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: شما در طول دو هفته آینده روابط عاشقانه جدیدی را تجربه می‌كنید و یا اینكه به روابط قبلی‌تان نشاط و زندگی تازه بخشیده می‌شود. ماه جدید در پنجمین خانه شما یعنی خانه عشق نشانه‌ای اتفاقی است، بنابراین هم كانون به نهایت خود رسیده است؛ چراكه شما برای روابط عاشقانه خود خواستار آزادی و وقت خالی هستید.

فال روزانه
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: برگشتن به زمان گذشته یكی از رفتارهای جدید شما نیست، اما امروز به اندازه‌ای شدت پیدا كرده است كه شما به یاد نمی‌آورید پیش از این اینگونه رفتار كرده باشید. خوشبختانه شما می‌توانید به راحتی احساسات خود را بررسی و در نتیجه مدیریت كنید. اما سعی كنید به سمت منفی بافی نروید. هم اكنون بیشتر به نفعتان است به جای فكر كردن به گذشته بیشتر در زمان حال حضور داشته باشید.

فال روزانه
شیر

فال روز متولدین مرداد: با وجود اینكه خودتان می‌دانید چه چیزی برایتان بهتر است، ولی باز بهتان توصیه می‌كنیم زمانی را برای شناختن نیازهای افراد دیگر در نظر بگیرید. اگرچه شما همیشه تابع اصول و مقررات نیستید، ولی امروز نمی‌توانید بدون صحبت كردن با كسانی كه از نزدیك با شما كار می‌كنند برای خود برنامه ریزی كنید. در نظر گرفتن نیازهای دیگران بهتان كمك می‌كند كه به آسانی و بدون دردسر در كارتان موفق شوید.

فال روزانه

فال روز متولدین شهریور: امروز شما مجبورید در مورد مسائل مالی تصمیم گیری كنید. متاسفانه وجود ماه جدید برج میزان در دومین خانه شما یعنی خانه پول و مادیات داشتن دیدگاه واضح و روشن را برای شما سخت كرده است. شما دو دل هستید و نمی‌توانید عزم خود را جزم كنید. زیاد به خودتان سخت نگیرید. قبل از اینكه برای تصمیم گیری سر دوراهی قرار بگیرید یك یا دو روز صبر كنید تا ببینید چه پیش می‌آید.

فال روزانه

ترازو

فال روز متولدین مهر: وجود ماه جدید در نشانه شما می‌تواند نشانه جدایی مفید و خوب شما از گذشته‌تان باشد. شما آماده قدم برداشتن برای اهداف جدید خود می‌باشید، ولی اول باید مطمئن شوید به اندازه كافی آرزوهای خود را روشن و واضح بیان كرده‌اید كه بتوانید تاثیری كه می‌خواهید روی دیگران بگذارید. تمركز كردن روی هدفتان شما را در مسیری كه لازم است قرار می‌دهد، اما فقط شور و هیجان داشتن كافی نیست. شما باید استقامت و مداومت هم داشته باشید.

فال روزانه
عقرب

فال روز متولدین آبان: شما معمولاً فرد راز نگه داری هستید، اما حالا در شرایط اضطراری و خاصی قرار گرفته‌اید كه می‌تواند منشأ مشكلات شود. شما می‌خواهید چیزهایی كه می‌دانید را به یك نفر بگویید، چرا كه اعتقاد دارید این حرف‌ها بهش كمك می‌كند. اما اگر شما بند را آب بدهید برخلاف قول خود عمل كرده‌اید. متاسفانه شما چه این راز فاش كنید و چه فاش نكنید باز هم در شرایط برزخی قرار می‌گیرید. بنابراین تصمیم نهایی خود را تا صبح چهارشنبه كه ماه وارد نشانه‌تان می‌شود به تعویق بیندازید.

فال روزانه

کماندار

فال روز متولدین آذر: حتی اگر برنامه ریزی‌های اجتماعی شما خیلی امیدوار كننده به نظر می‌رسد، حالا كه ماه جدید بر یازدهمین خانه تان یعنی خانه دوستان تاكید دارد، شما برای موفق شدن در مراحل بعدی نیاز به انرژی و توانایی‌های بیشتری دارید. برای اوقات خود با افراد هم فكر برنامه ریزی كنید. این كار را حتماً انجام دهید و به تعویق نیاندازید، چراكه مطرح كردن رویاها و اهداف بلند مدت‌تان با آنها به نفع خودتان خواهد بود.

فال روزانه
بز

فال روز متولدین دی: ماه جدید در دهمین خانه شما یعنی خانه مسئولیت‌های اجتماعی واقع شده است و بر چیزهایی كه در گذشته برای تان مهم بودند تاكید دارد و این موضوع می‌تواند به نفع شما باشد. لازم نیست حتماً بیشتر از قبل كار كنید. به شغل خود مثل یك مبادله نگاه كنید. فقط زمانی می‌توانید مسئولیت‌های بیشتری را قبول كنید كه قبلش نظرات مخالف و موافق برای قبول كردن یك تعهد جدید را بررسی و سبك سنگین كرده باشید.

فال روزانه
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: الان وقت این رسیده كه به منظور بسط دادن به افكار خود و همچنین تجربه كردن ایده‌های نو و خلاقانه راه‌های جدید را هم امتحان كنید. اگر شما تصمیم گرفته‌اید در یك رشته آموزشی جدید ثبت نام كنید، تحقیق كردن در مورد آموزشگاه‌ها و برنامه‌هایشان در تصمیم گیری بهتان كمك می‌كند. اما خودتان را به رشته‌هایی كه به شغلتان مربوط هستند محدود نكنید؛ هم اكنون زمان شكستن محدودیت‌ها و انجام دادن كاری كاملاً متفاوت است.

فال روزانه

دوماهی که خلاف جهت هم شنا می کنند

فال روز متولدین اسفند: حالا كه ماه هشتمین خانه شما یعنی خانه احساسات عمیق را فعال می‌كند، اهمیت دادن به احساسات افراد دیگر می‌تواند درهای صمیمت را بروی‌تان باز كند. خوشبختانه شما اكنون كنترل خود را از دست نمی‌دهید، چرا كه حتی مواقعی كه ناراحتی‌های ناخواسته در روابطتان به وجود می‌آید، قادر هستید تعادل احساسی خود را حفظ كنید.

فال روزانه