اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فال روزانه 02 / 03 / 1393


 
 
 


فال روزانه 02 / 03 / 1393



فال روزانه متولدین فروردین
 
امروز ارتباط شفاهی برقرار کردن با دیگران برایتان سخت می شود. شما همه چیز را در ذهنتان حل کرده اید، ولی وقتی می خواهید افکار خود را با دیگران در میان بگذارید کلمات از ذهنتان می گریزند. امروز صحبت کردن با دیگران بجای آنکه همه چیز را روشن تر کنند، گیجی و پریشانی می آفریند. انرژی دیگران بر ادراک شما تأثیر می گذارد. با آنکه عصبانی هستید ولی باید کنترل خود را داشته باشید. امروز در تعارض و تقابل بین مسائل کاری و شراکتی دچار پریشانی می شوید. وجهه عمومی و اجتماعی شما برای عشقتان مشکل درست می کند. با حرف زدن در مورد آن می توانید بر مشکل خود غلبه کنید، ولی باید برای یکدیگر وقت بگذارید. فقط باید دیدگاه درستی داشته باشید و درک خوبی از موضوع بدست آورید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت


امروز زمان سختکوشی است تا آشفتگی بوجود آمده را کنار بزنید و پاداش خوبی از موفقیت بدست آمده بگیرید. شما از اینکه دیگران وقت شما را برای مشکلاتی که اهمیتی ندارند و ناچیزند می گیرند، عصبانی می شوید. تمایل به ارتباط برقرار کردن و هماهنگ بودن با همدیگر امروز بین شما و عشقتان قوی می شود. دعوایی که با هم داشتید عاقبت شما را بهم نزدیکتر می کند. پیشرفت هایی که صورت می گیرد شما را به تصمیم و نتیجه ای می رساند که برای هر دوی شما بهتر است. تغییر خوب و مثبتی در راه است. در شروع روز شما احساس دودلی و ناامنی داشتید. در ادامه روز، اعتماد به نفس شما افزایش می یابد و احساس قدرت درونی بیشتری می کند.

فال روزانه متولدین خرداد


امروز این احتمال هست که شانس در خانه شما را بزند، ولی یادتان باشد که هیچ چیز بدون سختکوشی بدست نمی آید. انتظار نداشته باشید که فرد دیگری صندوقچه گنج را به شما تقدیم کند. شما نقشه را در دست دارید، و باید آن را دنبال کنید. وقتی شروع کردید، متوجه می شوید که خیلی نزدیکتر از آنچه فکر می کنید هستید. باید این سفر را بروید. کمک زیادی در مسیر دریافت می کنید. امروز شما چراغ سبز برای انجام کارهایی که می خواهید را دارید. ولی باید قبل از هر چیز باید واقعیتی که در مورد آن احساس گناه می کنید را به عشقتان بگویید. صحبت کردن در فضای خصوصی و راحت خانه باعث می شود که این مسئله حل شود. سپس می توانید بروید و از روز خود لذت ببرید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز حس می کنید که انگار کسی شما را بجایی میخ کرده تا نتوانید حرکت کنید. شاید این موانع را خودتان به خودتان تحمیل می کنید. شاید شما خودتان را محدود می کنید به انجام بعضی کارها بدین دلیل که می ترسید نتیجه ندهند. این ترس از شکست دردی است که آن را تجربه می کنید. غلبه بر قدم اولی است که باید بردارید. اگر تلاش کردید و شکست خوردید، بهتر از آن است که اصلاً تلاشی نکنید. همانقدر مشکل که داشتید کم نبود حالا مشکل تقابل منافع هم دارید. باید روی رابطه مهم خود تمرکز کنید و مسائل را حل کنید. از هماهنگی با عشقتان استفاده کنید. بدین ترتیب کارتان هم پیشرفت می کند. اگر این دو را با هم ترکیب کنید، روز بسیار خوبی خواهید داشت و شبتان هم به خوبی سپری می شود.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز افکار شما پریشان و پراکنده هستند، به خصوص در مورد مسئولیت هایی که برای شما بسیار مهم هستند. شما باید تمرکز و دقت خود را حفظ کنید. از زمزمه ها و گفتگوهای بیهوده دوری کنید زیرا ذهنتان را اشغال می کنند. این حالت ذهنی باعث می شود که نتوانید احساس خود را بیان کنید و شما را در بیشتر موقعیت ها محدود می کنند. امروز دوباره دچار مشکل در رابطه خود شده اید و در مورد عشقتان تردید دارید. تنها کاری که باید بکنید این است که به ندای قلبتان گوش کنید و بر اساس آن عمل کنید.

فال روزانه متولدین شهریور


احساس می کنید امروز به نحوی به آزمون گذاشته شده اید و در حال امتحان پس دادن هستید و باید از خودتان دفاع کنید و این شامل باورهای شما می شود. ولی به زودی متوجه می شوید که این از لحاظ های زیادی، به شما نیرو می دهد. زیر سوال بردن الگوهای رفتاری شما کار خوب و سالمی است. پس از این کار استقبال کنید. گویی گذشته با حس نوستالژی امروز به شما برمی گردد و یک دوست یا عشق قبلی تان دوباره در برابرتان ظاهر می شود. این تجربه جالبی خواهد بود و شما احتمالاً نقاط مشترکی بیشتری نسبت به گذشته دارید. آنچه بعد از این ملاقات پیش می آید برای آینده شما مهم است. یک فرصت مالی خوب امروز به دستتان می رسد. پول یا پاداش هم به دستتان می رسد و باید از این فرصت به نفع خود استفاده کنید. روی سرمایه گذاری های کوتاه مدت تمرکز کنید.

فال روزانه متولدین مهر

فرصت هایی برای موفقیت وجود دارد، ولی باید انرژی های جدید را بپذیرید تا این فرصت ها را از دست ندهید. اگر سر این چهارراه های نپیچید، ممکن است این مسیر را برای همیشه گم کنید. فرصت هایی می یابید که روحیه شما را بالا می برند و شما را برای آینده و مبارزات آن آماده می کنند. ممکن است ناگهان کسی را در دفترچه تلفن خود یا در میان عکس های قدیمی بیابید و خاطره ای برایتان زنده شود و دلیل پایان دادن به رابطه ای را دوباره از ذهن بگذرانید. زمان آن رسیده که دوباره با او ملاقات کنید و ببینید که چه چیزهایی عوض شده است یا می تواند در آینده عوض شود. امروز بجای گیر کردن در فراز و نشیب امور روزانه، روی چیزهای بزرگتری تمرکز کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز همه چیز به خوبی و آسانی برای شما پیش می رود و کارهای زیادی را با تلاش کم به انجام می رسانید. با آنکه پیشرفت های قابل توجهی صورت نمی گیرد، ولی همه چیز برایتان به خوبی جلو می رود. ممکن است امروز پاداش بزرگی نگیرید، ولی برای فردای خود چیزهایی را نگه خواهید داشت. صبور باشید. موفقیت یک شبه بدست نمی آید. امروز گویی گذشته برایتان زنده می شود. مسئله خاصی مورد توجه شما قرار می گیرد و باید از عشقتان کمک بگیرید تا نقشه خوب و درستی برای آن بکشید. با کمک همدیگر است که می توانید از چیزهایی که اجتناب ناپذیرند لذت ببرید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز سرزندگی و نشاط شما کم شده است. برایتان سخت است که با مخالفت ها مبارزه کنید. سعی کنید ناامید نشوید و بدانید که این هم بخشی از چرخه طبیعی زندگی است. دانستن و آگاه داشتن از الگوهای انرژی نشانه بردن نیمی از این مبارزه است. خودتان را به کاری که حس خوبی درباره اش ندارید مجبور نکنید. نباید به خودتان فشار بیاورید و مسئولیت هایی که بیشتر از توانتان است بپذیرید. امروز همکاری زیادی از سوی عشقتان دریافت می کنید. اگر تعارضی وجود داشته باشد، می توانید با صحبت کردن درباره آن، مسئله را حل کنید. شروع این پروسه آسان است، ولی باید حسن نیت هم در کار باشد. صدایی در ذهنتان می گوید که احتیاط کنید و همه دیدگاه ها را در نظر بگیرید.

فال روزانه متولدین دی


امروز برایتان سخت است که اعتراف کنید همه کاری را نمی توانید انجام دهید. شغل هایی هست که شما برای آنها ساخته نشده اید. چرا تظاهر می کنید که گزینه بهتر این است که این کار را به فرد دیگری واگذار کنید؟ اگر نمی توانید تماس خوبی با چیزی یا کسی برقرار کنید، اجبار نداشته باشید. اینکه وانمود کنید که می توانید از عهده هر کاری برآئید فقط شما را ناامید و عصبانی می کند. امروز می توانید به سرگرمی مورد علاقه خود بپردازید، یعنی گفتگوهای پرمعنا و عمیق با عشقتان داشته باشید. شما می توانید در مورد احساسات خود با او حرف بزنید، ولی در عین حال باید موضوعی که مربوط به گذشته می شد و شما را اذیت می کرد نیز با صحبت حل کنید. رفتار رئیس مآبانه یک نفر شما را اذیت می کند. با این فرد روبرو شوید و حرفتان را به او بزنید. بدجنسی نکنید و نزاکت خود را حفظ کنید. در عوض احساس خود را در این مورد با احترامی که لایقش است بیان کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز حس می کنید مسئولیت مراقبت از همه بر گردن شماست. اگر کسی را دوست دارید، ذهنتان اینطور برداشت می کند که باید از او مراقبت کنید. اگر او را زیر پر و بال خود نگیرید، فکر می کنید که خودخواه یا نامهربان هستید. این فکر را کنار بگذارید. احساسات دیگران بر گردن شما نیست. نگذارید رفاه و آسایش دیگران، برنامه اصلی شما شود. امروز خاطرات خوب زیادی برای شما زنده می شوند. شما فرصت آن را دارید که در گذشته سیر کنید و با افرادی که می شناختید ارتباط برقرار کنید. شاید هم چهره آشنا و فراموش شده ای را مشاهده کنید که خاطره ای عاطفی را برایتان زنده کند. آن را نادیده نگیرید، شاید ارزشش را داشته باشد. امروز خانم ها منابع خبری مهمی برای شما می شوند. به آنچه می گویند گوش دهید و توصیه آنها را بپذیرید.

فال روزانه متولدین اسفند

سخت کوشی شما امروز به نوعی نتیجه می دهد که کاملاً متوجه اش می شوید. همه چیز به خوبی و آسانی جریان دارد و شما همه مسئولیت های خود را تحت کنترل دارید. زمانی را برای تقدیر از چیزهای خوبی که برای خود خلق کرده بودید و برای آنها تلاش فراوانی کرده بودید اختصاص دهید. امروز حرف زدن در مورد کارهایی که دوست دارید برایشان وقت بگذارید برایتان خجالت آور می شود. شما دوست دارید حتی در تعطیلات کار کنید و توانایی برنامه ریزی و موفق شدن از طریق نظم و دیسیپلین را دارید. امروز کار خود را برای انجام مسئله دیگری قطع می کنید. باید نگرانی هایتان را کنار بگذارید تا بتوانید کمی هم تفریح کنید. انرژی بسیار زیادی در اطراف شما وجود دارد.



ویدیو مرتبط :
برنامه ی ندای شیعه 1393.03.02

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه 03 / 02 / 1393


 
 
 


فال روزانه 03 / 02 / 1393

فروردین

آیا به سفر می روید یا نقل مکان می کنید؟ آیا ادامه تحصیلات در چشم انداز شما برای آینده دیده می شود؟ دلایل شما برای رفتن هر چه باشند شما آنچه آرزویش را دارید به دست می آوردید و شاید بیش از آن را بدست آوردید. نویسندگی، تدریس و هر کاری که شامل برقراری ارتباط بشود خیلی خوب برایتان پیش می رود و نتیجه بخش است که این شامل صحبت با عشقتان یا همسرتان هم می شود. ذهنتان خیلی سریع کار می کند و فکرتان درست است. سعی کنید از آن حداکثر استفاده را ببرید. امروز در محل کار شرایط برای کار کردن شما مناسب نیست و نمی توانید وظایفتان را انجام دهید. بپرسید که آیا می توانید این کارها را در خارج از آنجا انجام دهید. یک چاره دیگر بیابید. اگر امروز با عشقتان مشکل دارید، شاید زیاد متوجه نبوده اید که برای او واقعاً چه اتفاقی افتاده است. امروز باید سعی کنید که نیازهای او را شناسایی کنید. کورکورانه جلو رفتن نتیجه بخش نیست.

اردیبهشت

شما ذاتاً درک خوبی دارید، ولی امروز تحت تأثیر روانی بعضی ها قرار می گیرید. حتی شاید خیالاتی شوید و صداهایی بشنوید. نگران نباشید، دیوانه نشده اید. ولی به این نیاز دارید که به این پیام ها توجه کنید. زیرا این پیام ها از اهمیت شخصی و حتی کائناتی زیادی برخوردارند. اگر معنای آنها را متوجه نمی شوید، آنها را یادداشت کنید. بعداً همه چیز برایتان روشن می شود. در محل کار با کسی برخورد مستقیم دارید و راهی برای اجتناب از آن نیست. این فرد با شما طوری صحبت می کند که به نحوی شما را گیج کند. گول او را نخورید و از مسیر اصلی خارج نشوید. به موضوع جاری بپردازید.

خرداد

صحبت و برقراری ارتباط با دوستان و شرکا امروز بسیار واضح و روشن، باز و آزاد، صادقانه و روراست و با اطمینان می شود. دوستی و همکاری آزادانه در جریان است و مهر و محبت بدون هیچ قید و بندی نشان داده می شود. اگر در حال حاضر مشغول هستید ولی تعهدی ندارید، ابراز علاقه و بیان احساسات به فرد مقابل رابطه شما را به مرحله بعدی می برد. حداقلش این است که عشق شما از شما تعریف و تمجید می کند. در محل کار حس می کنید بین شما و دیگران اصطکاک وجود دارد. این اجتناب ناپذیر است. خبر خوب این است که این اصطکاک باعث می شود که در کارتان پیشرفت کنید. زیرا باعث می شود که بیش از آنچه فکر می کردید به انجام برسانید.

تیر

آیا تابحال درباره چشم انداز ذهنی مثبت و مثبت اندیشی چیزی خوانده اید و آیا می دانید که این نوع تفکر زندگی بهتر و شادتری برایتان دارد؟ اگر اینطور است، شاید متوجه شوید که این نگرش عواقبی دارد. شما احساس قدرت و نیرومندی می کنید و حس می کنید تناسب بدنی و ذهنی خوبی دارید. علایق شما نیز قوه ادراک تان را قوی کرده اند و شما هوشیاری بالایی دارید. کاری که مشغولش بودید را ادامه دهید، زیرا این کار نتیجه خوبی دارد. امروز شاید همون روزی باشد که شما کمک لازم برای گسترش گزینه های خود را دریافت می کنید. اگر اخیراً پژمرده و ناراحت بودید، و فکر می کردید نمی توانید شریک زندگی تان را پیدا کنید، امروز روز شماست. بالاخره رویداد یا مناسبتی پیش می آید که خوشحالتان می کند. وقتی در میان دوستان هستید، به شما خوش می گذرد.

مرداد

تحقیقاتی که برای یک پروژه خاص انجام می دادید بالاخره تکمیل می شود. حالا شما آماده اید تا کار خود را تمام کنید. ذهن شما در حال حاضر بسیار آماده و تیز است، بنابراین زمان خوبی برای کار کردن روی هر نوع پروژه ای که مستلزم برقراری ارتباط باشد است. اگر نویسنده هستید، امیدها و شانش شما برای انتشار مطلب تان خوب به نظر می رسد. رمانس نیز در زندگی شما خوب پیش می رود. شاید تازه از پیوند روانی مستحکمی که بین شما و عشقتان وجود دارد مطلع شده اید. از آن حداکثر بهره را ببرید. قبل از هر اقدام بزرگی خوب فکر کنید و مشورت بگیرید. امروز رابطه شما وارد فاز دراماتیکی می شود. با آنکه هدف هر دوی شما یکی است، ولی ایده ها و نظرات متفاوتی درباره نحوه رسیدن به آن دارید و مشکل تان همینجاست. باید با منطق در مورد آن حرف بزنید

شهریور

رویاها و آرزوهای شما در مورد خانواده تان تصویری درخشان برای آینده می سازند. شاید این رویاها آینده نگرانه باشند، ولی نباید به این نتیجه برسید که بدون تجزیه و تحلیل نمادها و نشانه ها می توانید بفهمید که این رویاها به شما چه پیامی می دهند. شاید چیزی وجود داشته باشد که باید قبل از هر اقدامی برای آینده به آن رسیدگی کنید. ولی یادتان باشد که گاهی رویاها تعبیرهای متفاوتی دارند! گفتگویی که بعد از مشاجره ای صورت می گیرد ممکن است تبدیل به رابطه ای عمیق شود. فردی که امروز ملاقات می کنید شاید کمی آزارتان دهد، ولی وقتی با او صحبت عمیقی می کنید، متوجه می شوید که این خصلت او سطحی است. بر خلاف ظاهرش، او کسی است که شما منتظرش بودید.

مهر

امشب شاید تصمیم بگیرید که در یک رویداد اجتماعی که در محل شما برگزار می شود شرکت کنید و در این رویداد افراد زیادی شرکت می کنند که به مسائل معنوی و روانی اهمیت زیادی می دهند. این تجربه خوبی برای شماست، زیرا نه تنها از اطلاعات جالبی آگاه می شوید، بلکه دوستان جدیدی هم پیدا می کنید. شاید کسی به شما کتاب های جالبی معرفی کند. چشم ها و گوش هایتان را باز نگه دارید و دفتر یادداشت تان کنارتان باشد. در محل کار مشخص است که کسی سعی می کند شما را از مسیرتان خارج کند. شاید او از شما بخواهد بیشتر از معمول کار کنید. گول او را نخورید.

آبان

اگر در مورد احتمال افزایش حقوق نامطمئن بودید، امروز بالاخره مطمئن می شوید که قضیه از چه قرار است. این می تواند دلیلی برای جشن گرفتن باشد. شاید بخواهید به دوستی زنگ بزنید و او را به شام بیرون دعوت کنید. خوش شانسی شما ادامه دارد، و اگر سخت تلاش کنید آنچه می خواهید بدست می آورید. حالا زمان لذت بردن از این موفقیت است. در محل کار یکی از مافوق های شما احتمالاً شما را در جمع خجالت زده می کند. بعداً این فرد را کنار بکشید و برایش توضیح دهید که این نمایش او اصلاً درست نبود.

آذر

عشق و رمانس امروز برای شما اولویت اصلی می شوند. شما کمی درباره پایداری و دوام رابطه فعلی خود نگران هستید، ولی شما با این کار انرژی خود را هدر می دهید. در حال حاضر حداقل همه چیز برای شما و عشقتان نویدبخش به نظر می رسد. شما باید ارتباطات خود را قویتر کنید و با هم خود تا کنید و رفتار خوبی داشته باشید. از قوه شهود و ادراک درونی خود کمک بگیرید تا با ذهن او هماهنگ شوید و بدین ترتیب شک و تردیدهای شما به تدریج از بین می رود. از روزتان لذت ببرید. در محل کار بیقراری وجود دارد و نمی توانید کارتان را انجام دهید و پیش ببرید. بجای تمرکز کردن، شما از این شاخه به آن شاخه می پرید و هیچ کاری را تمام نمی کنید. سعی کنید دائماً نفس عمیق بکشید.

دی

اگر خوب از امکاناتی که دارید استفاده کنید، می توانید تلاش خود را به نتیجه برسانید. عواطف و احساسات و تصاویری که در ذهن شما در جریان هستند ممکن است مبهم باشند، ولی به طریقی اهمیت دارند. چه در حال نوشتن باشید، چه در حال نوازندگی، رقص یا نقاشی، غرق در کاری که انجام می دهید می شوید. وسایل موردنیاز شما هرچه باشند، باید آنها را دور بیندازید و از الهام خود کمک بگیرید. فردا از این کار خوشحال خواهید بود. در محل کار شما قدرت و اراده انجام کاری با ایمان کامل را دارید و مهارت های ارتباطی و فصاحت کلام شما برای رساندن منظورتان قوی است. این ترکیب حتماً به دردتان می خورد.

بهمن

انتظار داشته باشید که امروز تماس های تلفنی و ایمیل های زیادی با دوستان خود رد و بدل کنید. ارتباط شما با دیگران امروز اولویت اصلی شما می شود. شما خبرهای زیادی دارید که باید انتقال دهید و در عوض خبرهای زیادی نیز به دستتان می رسد. بیشتر آنچه می شنوید برای کاری که در حال حاضر انجام می دهید مفید است. تنها مشکل این است که بار ذهنی سنگینی دارید. شاید حس کنید که انگار ذهن شما امروز را مانند مارتن گذرانده است، نگران نباشید این گذراست. امروز باید قبل از هر حرفی دوبار فکر کنید. نیروهای تشخیصی شما امروز به دردتان می خورند. کنترل موقعیت ها را بدست بگیرید. شما انرژی آن را دارید فقط باید تمرکز داشته باشید.

اسفند

امروز خوش شانسی مالی و اقتصادی با شماست. فراموش کردن عادات قدیمی مشکل است، و شما در تطبیق دادن خودتان با آن مشکل دارید. اشکالی ندارد. هر کسی در زندگی به راحتی نمی تواند با تغییرها خودش را سازگار کند. بعد از عاشق شدن این دومین سازگاری شیرینی است که تابحال مجبور شده اید انجامش دهید! امروز آنهایی که سعی می کنند شما را کنترل کنند متوجه اشتباهشان می شوند. اعتماد به نفس داشته باشید و نگذارید دیگران دست بالا بگیرند. زیرا می دانید که حق با شماست. عقب نشینی نکنید، حتی اگر فشار روی شما زیاد بود.